lancerbanner

پاسخ رهبر انقلاب به نامه معاون رئیس جمهور

[ad_1]

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، معاون علمی و فنی رئیس‌جمهور در این نامه خطاب به رئیس‌جمهور خطاب به رهبر انقلاب اسلامی، خواستار ادغام قوای سه‌گانه و نهادهای حکومتی برای «گسترش صنایع و خلاقیت» شدند. شرکت ها”. تاکید بر این است.”

به گزارش حفظ و نشر دفتر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، متن قانون اساسی رهبر جمهوری اسلامی ایران.

خداوند قادر

جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

دولت محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام
جناب آقای دکتر سورنا ستاری – معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص موضوع 3/3 مورخ 3/5/3 اقتصاد کامل مقام معظم رهبری با دریافت احضار مقام معظم رهبری فرمودند:

ادغام تصویر سلسله مراتبی به عنوان جهت اقدام مورد نیاز نامیده می شود.

محمدی گلپایگانی

رونوشت: جناب آقای دکتر سورنا ستاری – معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری

◾ متن آقای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

خداوند قادر

تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

صلح و احترام؛

بیانات حکیمانه معظم له در پیام نوروزی امسال و ترسیم نقشه راه توسعه و اصلاح امور اقتصادی فصل خطاب به تصمیم گیران اکوسیستم صنایع خلاق و اقتصاد کشور است.

با تصويب قانون ترويج فرهيختگان در حمايت از شركتها و تأييدات و تصريحات جنابعالي، مسير علمي و فناوري فرهنگ دشوار اقتصاد بنيانگذاران بر اينها برقرار شد. سال. بلند شوید نکاتی که در این مسیر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد نیز باید با تمرکز بر موضوع فناوری های نرم و صنایع خلاق به عنوان اقتصاددانان کامل مورد توجه قرار گیرد.

به دلیل نزدیک بودن مرزهای اقتصادی، خلاقیت، نوآوری و فرهنگ به یکدیگر، پتانسیل های نوظهور و متنوعی در این دوران به وجود آمده است که در قالب صنایع خلاق به دلیل ارزش اقتصادی بالا و تردد مردم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. توجه کشور . .

ارتباط این صنایع خلاق با فناوری های جدید و همچنین گسترش وب و فضای دیجیتال از صدها جنبه فرهنگی و اجتماعی از محصولات و خدمات عمده مصرف کنندگان و جامعه به طور کلی با تکیه بر این استعدادهای انسانی و فناوری دیگر. رشد ملت با اشتغال اقشار کم درآمد و بیش از حد سرمایه گذاری، وابستگی به منابع کمتر، تجهیزات طبیعی و مواد اولیه، گستردگی و تنوع در مسائل، رشد سریع بازار و گردش مالی در ارتباط با سایر حوزه ها و عدم نیاز. صنعتی شدن، فاصله زمانی بین ایده تبدیل کسب و کار به سمت محصولات صنعتی و فناوری، واکنش مناسب به تغییر و انتقال قدرت به این پیام منجر شده است که این صنایع کاندیدای مناسبی برای کمک به توسعه اقتصادی و کارآفرینی در کشور هستند. .

در حال حاضر، تقریباً 3 میلیون شغل مستقیم (بیش از یک درصد از جمعیت جهان) توسط مشاغل خلاق در جهان ایجاد شده است و برآورد می شود که “یک تا دو درصد” از تولید ناخالص داخلی به این حوزه اختصاص یابد. این سهم در حال رشد است و این بخش در تجارت بزرگ و با گسترش جهان به طور مستقیم یا غیرمستقیم و متقابل محصولات، خدمات و بازارهای صنایع خلاق، در حال افزایش است.

با این وجود، پتانسیل فراوان و مناسب تمدن های ایرانی و اسلامی، قومیت های مختلف با آداب و رسوم مختلف، جاذبه های بسیار متنوع اقلیمی و جغرافیایی، موقعیت استراتژیک ایران در نزدیکی کشورهای اسلامی و آسیایی را می بینیم. علوم انسانی و هنر (بیش از 2 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی)، هزینه نسبتاً پایین تولید در ایران برای تولید یا ارائه خدمات در این زمینه، تأثیر بسزایی بر تحریم های اقتصادی بر تعاملات فرهنگی در صنایع خلاق و فرهنگی داشته است. به عنوان گردشگری، صنایع) بازی، بازی و بازی های ویدئویی)، صنایع دیداری و شنیداری، فیلم، سریال، انیمیشن، صنایع دستی و رسانه های دیجیتال، طراحی و معماری، چاپ، انتشارات، بسته بندی، هنرهای تجسمی و نمایشگاه ها، هنر و هنرهای جدید ورزش ، تناسب اندام و …) و با برتری اسناد از جمله در سند ملی فرهنگی و هنرهای نرم پیشرو جوانان در تولید محصولات فرهنگی و صنایع خلاق در منطقه جنوب غرب آسیا و به عنوان یکی از ده محصولات برتر قطبی جهان فرهنگی، دارایی علامت تجاری محبوب منطقه و کشورهای اسلامی و همچنین تولید محصولات فرهنگی مبتنی بر نظام نوآوری مبتنی بر شبکه، به تمامی نهادهای مهم مرتبط با تولید، توزیع، مصرف مرتبط است.

حمایت علمی و فناوری علاوه بر ایجاد فناوری‌های نرم و خلاقانه، برنامه‌های خلاقانه سال را با اهمیت برجسته کرده است؛ «نوآوری» به ارائه خدمات به شرکت‌های فکری و خلاق پرداخته و قانون تولید را نیز در نظر گرفته است. ، که هنوز تاسیس نشده است.

در این زمینه لازم است قوای سه گانه و نهادهای حکومتی را برای گسترش صنایع خلاق در نظر بگیرید و خود را راهنمایی کنید.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما