lancerbanner

چرا دانیال دو فصل پیش پرسپول نکرد؟ – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1828233 |
18 خرداد 1401 ساعت 16:46 |
33,251 بازدید |

24
دیدگاہ

مدافع راست جدید می گوید در این قسمت از تخت برای کمک بیشتر از گذشته به پرسپولیس کمک کرده است.

به گزارش “وارش سه”، دانیال اسماعیلیفر، سومین امسال در تبستان کلاه قرمزی خرید. مدافع سابق سربازان پس از امضای قرارداد با پرسپولیس از طریق تلسکوپ، از همکاری قبلی خود با یحیی گل محمدی و قبول دزدی دو فصل پیش صحبت کرد. در این صفحه می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد بخوانید:

* امیدواریم بتوانیم هم به پرسپولیس و هم به این تیم کمک کنیم
خوشحالم که امروز جزء بزرگی از پرسپولیس دارم. در این چند روز مذاکرات خوبی داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که هم پرسپولیس می تواند به من کمک کند و هم من می توانم به پرسپولیس کمک کنم. امیدوارم بتوانم مستقیما به کادر فنی کمک کنم. امیدوارم هم من و هم پرسپولیس به من کمک کنند و دادگاه عالی پرسپولیس نجات پیدا کند. امیدواریم اول رضایت کادرفنی و سپس هواداران را داشته باشیم.

* تخت پرسپولیس قبل از دو فصل آماده بود
دو سال گذشته اینطور نبوده که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و انصافا شرایط آنچنانی نبود که پرسپولیس بتواند به من کمک کند. اما امسال بستر برای گذشته آماده است. می توانم بگویم اما احساس می کنم بیش از دو سال پیش در این بخش توانستم به پرسپولیس کمک کنم. سرنوشت سال این بود؛ من به این بارگاه بزرگ اضافه شدم.

* من آقای یحیی را ده سال پیش می شناسم
من شخصا تا سه شنبه با شما صحبت نکردم. دیشب چند مکالمه فنی در مورد اینکه اهداف ما برای فصل آینده چیست و چه کمکی می توانم انجام دهم داشتم. کلا آقای گل محمدی را ده سال پیش که در ذوب آهن و یک بخش تراکتورسازی با ایشان کار می کردم، می شناختم. این بیشتر به این دلیل است که امسال به عضویت ارگانیک پرسپولیس درآمدم و از فصل آینده خدمت خواهم کرد.

* تمام تلاشم را می کنم
از همان لحظه ای که آقای گل محمدی من را برای ذوب تست انتخاب کرد، فکر کردم بهترین کاری است که می توانم انجام دهم. من همین تراکتورها و سربازها را دارم و در پرسپولیس تمام تلاشم را می کنم تا بهترین کار را انجام دهم و نتیجه دست خداست.

* هواداران از من حمایت می کنند
پرسپولیس طرفدار این تیم است و امیدواریم هواداران از آن حمایت کنند و به یاری خدا فصل گذشته فصل خوبی باشد و ما از آن راضی باشیم.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما