lancerbanner

ضارب به جرم فروش مواد غذایی در مشهد دستگیر شد

[ad_1]

نزاع این دو جوان که در یک خواربارفروشی در مشهد “چشم به چشم” رخ داد، به جنایتی هولناک تبدیل شد.

به گزارش خراسان، این حادثه هولناک یکم خردادماه در منطقه قاسم آباد مشهد رخ داد.

شدت توهین و فحاشی به حدی بود که ناگهان چاقوی برقی و چاقو در فروشگاه فضایی برق زد و جوان 7 ساله روی زمین نشست. لکه خون بیش از حد روی مواد غذایی، تماس با شهروندان، آژانس را رنگ آمیزی کرده بود و نیما جان «محمدرضا زر» به بیمارستان رضوی منتقل شد و جوان ضریب نیز از آنجا منتقل شد.

بر اساس این گزارش، این حادثه با کمک نیروهای اداری، تحقیقات اولیه برای فرار ضریب فراری آغاز شد اما تلاش های دیگر برای نجات این جوان به مدت 9 سال به نتیجه نرسید و وی بر اثر ضربات چاقو جان باخت.

بر اساس این گزارش، پرونده بدون فوت وقت به قاضی ویژه مشهد ارجاع شد.

با راهنمایی و دستورات قوه قضائیه، اداره کل دادگستری و انقلاب مشهد، گروه آگاهی پلیس جنایی نیز وارد عمل شد و با دوربین دوچشمی مداری تحقیقات را مختومه کرد، اما در بررسی اولیه فقط تیترهای دست به دست شد.

این در حالی است که کارشناسان با نظارت و هدایت مستقیم رئیس دفتر مهدی سلطانیان (مدیر پلیس آگاهی خراسان رضوی) گزارش این جنایت هولناک را جنایت هولناک در مراکز درمانی مشهد اعلام کرده و از آنان خواسته اند در صورت جوانی ذکر شده با مشخصات به دنبال مراجعه کنند. وي موضوع را به پليس ارجاع داد و پليس به وي اعلام كرد كه در تحقيقات ميداني آثار جراحت ديده شده است.

از جمله، ماموران آگاهی گفتند که مرد جوان 5 سال پس از فرار از محل جنایت و طی مسافتی طولانی با پای پیاده، سوار تاکسی شد و به مکان نامعلومی رفت.

بر اساس این گزارش، تحقیقات از سر کار جواد شفیع زاده (رئیس پلیس خراسان رضوی) برای اطلاع و شناسایی متهمان قتل یک فراری همچنان ادامه دارد و سارق مورد هدف چاقو قرار گرفته است!

متهم

طولی نکشید که بدون هماهنگی گروهی از عوامل عملیاتی با قاضی دکتر صفری که عازم بیمارستان بود و با استفاده از ظاهر مقتول جوان با تصاویری از دوربین های مداری، او این را کشف کرد بنابراین محافل قانون روی دست این جوان گره 7 ساله خورد و در مرکز تحت درمان بود.

اولین خاطره این است که این دو جوان به طور همزمان وارد کار مواد غذایی شده و ناگهان «چشم به چشم» شدند و این موضوع مورد فحاشی و تجاوز قرار می گیرد.

بررسی سایر ابعاد این جنایت شنیع با تشریفات ویژه قضایی ادامه دارد.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما