بهترین فیلم مارتین ادن، روی صخره ها و زمان

[ad_1]

شهرآرا نیوز: در سالی که سینماهای جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و هنوز به طور کامل تاسیس نشده اند، اکران خیلی از حضور در فیلم های مهم محروم شده، خیلی از حضور در جشنواره ها انصراف داده و یک فیلم تولید کرده است. تعداد زیادی فیلم بر اساس اما فیلم هایی هم بودند که اولین نمایش خود را چه در جشنواره های آنلاین و چه در شبکه های نمایش خانگی داشتند. امسال فرصتی بود که نسبت به سال های قبل در ایران سریع فیلم ببینیم. در اینجا لیستی از بهترین 2 سال سال است.

هرگز به ندرت گاهی / همیشه به ندرت گاهی همیشه

سیدنی فلانگان نقش یک دانش آموز 7 ساله دبیرستانی را بازی می کند که نمی تواند بدون رضایت والدین در ایالت پنسیلوانیا سقط جنین کند، بنابراین به نیویورک باز می گردد. الیزا هیتمن، نویسنده و کارگردان، در این فیلم بر موانع قانونی و اداری سقط جنین و پیوند، زندگی خصوصی و سیاست کلی تاکید دارد.

بهترین فیلم

جو مورگنسترن درباره این فیلم گفت: «این فیلم فراتر از حمله به جمعی از باورها، قابل تامل، صریح و ظریف است. این کودک گمشده اودیسه در سرزمین ناشناخته است. منتقدان رولینگ استون نیز این فیلم را یک تراژدی دراماتیک توصیف کردند که کاملا فراموش نشدنی است.

سوتزنها | ویسلرها

کورنلیوس پورومبوی، یک فعال رومانیایی که در تمام مفاهیمش یک زبان سیاسی است، تریلر کلاسیک پلیس کثیف را به موزاییکی از هویت تبدیل می کند. قلب این فیلم جزایر قناری است که به جای گفتار از زبان استفاده می کنند تا دولت نتواند به آنها گوش دهد و آنها را زیر نظر بگیرد.

بهترین فیلم

منتقدان واشنگتن پست درباره این فیلم گفته اند: اما اگر کاهش عمیق تر باشد، معنای صحیح را در زیر پیدا خواهید کرد.


بله، خدا، بله بله، خدا، بله

کارل مان برای اولین فیلم، یک راوی جوان انتخاب کرده است. جوانانی که در مدارس کاتولیک درس می خوانند و در برابر موعظه ها و تعالیم آنها مقاومت می کنند. عصیان آرام اما مهم و تعیین کننده است و با تغییر روح و جسم همراه است و همه اینها را به کمدی تلخ و شیرین تبدیل می کند.

بهترین فیلم

داستانی تخیلی، جذاب و صادقانه درباره دوران نوجوانی و شعارهای مذهبی. منتقدان نیویورکر درباره این فیلم می گویند: با استفاده از بافت های زیبای بصری و صوتی و همچنین تخیل آزاد، فیلم به یک کمدی پر جنب و جوش و متنوع تبدیل شده است. تصاویر پیچیده از تجربیات درونی.”


دیک جانسون مرده است

در آن زمان، کریستن جانسون، نویسنده مستند، فهمید که پدر پرش، که او نیز روانپزشک بود، از عقب ماندگی ذهنی رنج می برد و از او دعوت کرد تا با او زندگی کند. او ماجراهای مشترک را فیلمبرداری کرد و در نتیجه با ساختگی های مفتضحانه درباره مرگ پدر و البته زندگی پس از مرگ پدر فیلمبرداری شد. این فیلم علاوه بر اطلاع رسانی، سرگرمی هم دارد.

بهترین فیلم

کریستن در این فیلم از راه‌های خلاقانه و ماوراء طبیعی برای روان‌پزشک کردن پدرش استفاده می‌کند. اما او امیدوار است که سینما به او کمک کند تا روزگار را تغییر دهد، به درد بخندد و برای همیشه زندگی کند. جاستین چانگ، منتقد لس آنجلس تایمز، فیلم را جالب توصیف کرد و گفت: این فیلم اثری طنز درباره مرگ است. این چیزی است که یک فیلم درباره زندگی را بسیار آزاردهنده می کند.”


ساندویچ جامبون | ژامبون روی چاودار

فیلم اول، تایلر تاورمینا، تصویری بسیار زیبا، فوق‌العاده جسورانه و گویا از دوره‌ای است که جوانان در دبیرستان تجربه می‌کنند.

بهترین فیلم

جان دفور نگاهی اجمالی به فیلم «هالیوود ریپورتر» انداخته است، اما هنرمند آن را «بیگانه برای جوانان» توصیف کرده است.


روی صخره | روی صخره ها

سوفیا کاپولا کمدین هنرمندی است که به همسرش مشکوک است و سپس به پدر و پدرش کمک می کند تا از زندگی شاد و شادی برخوردار شوند. همراه با شخصیت صمیمی فلکس (در نقش بل ماری) در شب ماجرایی را پشت سر می گذارم که با خوشنودی و قانون شکنی تفاوت دارد.

بهترین فیلم

منتقدان فیلم عاشق نامه هایی به منهتن، به موسیقی، به پدران و دختران و عشق به خود هستند. منتقدان آسوشیتدپرس نیز درباره این فیلم اظهار نظر کرده اند: «این فیلم احتمالاً ساده ترین و جذاب ترین اثر روی صخره های کاپلا است، اما این دلیل اصلی توجه به آن از نظر عمق یا فعالیت نیست.


۵ هم‌خون | دا 5 خون

اسپایک لی مبارزه برای عدالت و مبارزه برای واقعیت تاریخی را نمایش می دهد، فیلمی در مورد جنگجویان سیاه پوست افسانه ای جنگ ویتنام که با همان انگیزه های گذشته خود را به ویتنام رساندند. انگیزه چیست؟

بهترین فیلم

طاسی که در آنجا دفن شده است. منتقدان فیلم نیویورکر گفته اند که «دوره زمانی» تقریباً دو ساعت و نیم است، اما حتی یک ثانیه هم نیست. برعکس، انرژی فکری و بصری و همچنین جنون آمیز است.


زمان | زمان

سیبیل فاکس ریچاردسون که شوهرش به دلیل سرقت بانک از زندگی و فرزندانش در زندان به سر می برد، به دلیل تلاش برای سرنگونی شوهر طولانی مدت و ظالم دستگیر شده است. گرت بردلی، نویسنده مستند، از آرشیو دستگیر شده فاکس ریچاردسون استفاده کرد و همچنین از جستجوی مداوم برای آزادی همسرش فیلمبرداری کرد.

بهترین فیلم

در نتیجه، مجموعه‌ای از عکس‌های زندگی شخصی و میراثی که جیم کرو اصلاح‌شده را نشان می‌دهد، مشخص می‌شود. طبق قانون قوانین جیم کرو، قانون «جدا، اما برابر» که از دو تا سه سال پیش بین ایالت های مرزی و آمریکای جنوبی اجرا می شود، در تمامی اماکن عمومی (مدارس دولتی، اتوبوس ها، خطوط هوایی) اجرا شده است. و حتی پارکها) برای سیاه پوستان و سفیدها از هم جدا شدند.


هفته دادگاه شیکاگو / محاکمه شیکاگو

فیلم دوم، نویسنده مشهور سینما، آرون سورکین، همچنان درام شادی از یک رویداد تاریخی دارد. و این اولین بار است که گناهانش شناخته می شود.» درام دادگاهی. در پایان سال، ریچارد شولتز، دستیار قاضی (به همراه جوزف گوردون لویت)، به هفت فقره رفتار بی‌نظم و یک فقره شرارت جنایی جنایی اعتراف کرد.

بهترین فیلم

متهمان دیگر عبارتند از ویلیام کانستلار (با بازی مارک رایلنز) و لئونارد وینگلاس (با بازی بن شانکمن). ریاست دادگاه را جولیوس هافمن (فرانک لانگلا) بر عهده دارد. این دادگاه یکی از معروف ترین و بدنام ترین دادگاه های تاریخ است. اوون گلیبرمن، منتقد «ورایتی» درباره این فیلم گفت:

کجیلیونر | کاجیلیونر

درام پراشور و در عین حال دالرهاوار میراندا جولای، درباره خانواده ای از رزمندگان مردسالار و زنی جوان با روحیه و مقاومت و آزادی. ریچارد بردی، منتقد نیویورکر، فیلم را «زیبا و ظریف» توصیف کرد.

بهترین فیلم

او می تواند غم و اندوهی که در دنیایی از درد وجود دارد را به نوعی موسیقی سینمایی تبدیل کند. چیزی که درون شما را با جزئیات ظریف آشکار می کند و نه تنها دست شما را به سمت شما دراز می کند، بلکه به شما امیدواری می دهد.» پیتر بردشاو، منتقد گاردین، سوررئالیسم فیلم را تند و استعاری توصیف کرد.

دختر ساده | یک دختر آسان

در یک درام خصوصی، ربکا زلوتوفسکی، دختر 16 ساله ای که در فرانسه زندگی می کند و امیدی به آینده ندارد، به عنوان غافلگیرکننده به دیدار دختر 9 ساله می رود.

بهترین فیلم

زندگی سریع و تازه است و ناگهان زندگی ادامه دارد. تغییری که بعد از این دیدار در این دختر 5 ساله می بینید شگفت انگیز است. منتقدان ورایتی فیلم را هوشمندانه و متفکرانه خواندند.

قرمز سفید و آبی

قسمت سوم از مجموعه فیلم های «تبر کوچک» بر اساس زندگی واقعی استیو مک کوئین اثر لروی لوگان ساخته شده است. لوگان دانشمند جوان سیاه پوستی است که در سال نهم به نیروی پلیس لندن پیوست تا نیروی پلیس را اصلاح کند. پدرش به ناحق توسط پلیس به دلیل خشونت و خشونت دستگیر شده بود. مک کوئین داستان را با تحلیل و تأمل روایت می کند.

بهترین فیلم

نقش عالی جان بویگا در هر لحظه از فیلم یک شکل انسانی دردناک است و شما را مجبور می کند به این سوال فکر کنید: آیا اصرار برای اصلاحات ناامیدکننده و بیهوده است؟ آلونسو دورالده، منتقد، درباره این فیلم می‌گوید: «شاید این تبر کوچک به اندازه «عاشق راک» احساسی نباشد و به اندازه «مانگرو» هیجان‌انگیز نباشد، اما جذابیت «قرمز، سفید و آبی» با پلیس متفاوت است. “


مارتین ادن | مارتین ادن

پیترو مارچلو ایتالیایی این فیلم را با گزیده هایی از رمان جک لندن ساخته است. مارتین ادن ملوان جوانی است که از طبقه متوسط ​​محسوب می شود. و اگر دختر با طبقه مرفه آشنا باشد، می خواهد شرایط مالی و معیشتی خود را بهبود بخشد و در بین خودآموخته ها جایگاهی در نخبگان ادبی پیدا کند.

بهترین فیلم

آنتونی لین، منتقد نیویورکر درباره این فیلم می گوید: «فیلم هم عاشقانه و هم ضد وحشیانه است. و نشان می دهد که شکاف بین فقیر و غنی قابل رفع نیست. کیتی والش فیلمسازی، غنای آن، حکمت سینمایی و فلسفی آن را می شناسد.

من به پایان دادن به چیزها فکر می کنم

فیلم جدید چارلی کافمن، «Anomalissa»، دو سال پس از انیمیشن خود، نمایشی از قدرت اقتباس بازیگر آمریکایی متحیرکننده و بازیگوش از رمان ایان رید است. زنی جوان (با بازی جسی باکلی) یک تازه وارد به مزرعه خانوادگی (با بازی جسی پلامونز) است.

بهترین فیلم

اما حداقل ماهیت همه چیز (نامزد، خانواده، خود و حتی جهان) تغییر می کند. تیم کگسل، منتقد سینما، این فیلم را یکی از دلچسب ترین آثار سینمایی که تا به حال دیده اید، توصیف کرد.

زن گریان | LA LLORONA

فیلم دوم Jairo Bostamante یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های ترسناک سال است که داستانی درباره انتقام و نسل‌کشی دارد. در گواتمالا، آلما و فرزندانش در یک عملیات نظامی کشته می شوند. شصت سال بعد، ژنرالی که فرمان نسل کشی را صادر کرد، بی گناه شناخته شد و آلما برای عذاب ژنرال به دنیا آزاد شد.

بهترین فیلم

مونیکا کاستیو، منتقد راجر ایبرت، فیلم را نه تنها یک داستان ترسناک، بلکه یک تلافی دردناک توصیف کرد. دیگر منتقدان فیلم گفته اند: «فیلم Bostamante سفری به چاله های تاریک انسان هاست. شیطانی که هرگز نباید فراموش شود.»


دستیار | دستیار

درام درباره هویت و ماجراهای کتی گرین است، پرخاشگری که در محل کار اتفاق می افتد. این فیلم داستان داستان‌نویس جوانی را روایت می‌کند که در یک شرکت فیلمسازی مستقر در نیویورک کار می‌کند و سخت تلاش می‌کند تا به آرزوهای تولیدکنندگان سینما برسد.

بهترین فیلم

اما در همان زمان تصمیم می گیرد که روابط ناسالم است و تخلفات به مردم گزارش می شود. پیتر بردشاو، منتقد گاردین، می‌داند که مطالعه واقعی فیلم روز به روز و لحظه به لحظه از سوء رفتار جنسی سوء استفاده می‌کند.


کلکته | جمعی

در اول اکتبر، یک کلوپ شبانه در بخارست به نام Colectiv به آتش کشیده شد. در این حادثه چهار نفر کشته شدند که اعتراضات خشونت آمیز را به دنبال داشت. برای کسانی که در خیابان ها افتادند، آخرین دلیل این فاجعه بی کفایتی و فساد رهبری سوسیال دموکرات بود. در طول چهار ماه پس از آتش سوزی، چهار بیمار دیگر بر اثر سوختگی در بیمارستان جان خود را از دست دادند که بسیاری از آنها به دلیل عفونت های باکتریایی بودند که باید با مواد ضد عفونی کننده کنترل می شدند.

بهترین فیلم

مستند، ناامیدکننده و عمیقاً انسانی الکساندر نانائو در مورد سوء رفتار و فساد در مراقبت از این بیماران. منتقد رولینگ استون این مستند را دارد: “فیلم عمیقاً ریشه در قدرت، فساد و دروغ دارد، و شما دائما منتظر کسی هستید که بگوید “جک را فراموش کن! اینجا بخارست است.” می توان پاسخگو بود و نفاق و تجاوز را برملا کرد».

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما