lancerbanner

اتهام جدید پرسپولیس به استقلال

[ad_1]

دادگاه پرسپولیس نسبت به انتشار بیانیه های رسمی مبنی بر خطای این تیم در فصل جاری و انجام پرونده های مشکوک به نفع تیم ویژه اعتراض کرد.

این بیانیه از سوی پرسپولیس اعلام شد:

بیست و شش هفته از فصل جاری لیگ برتر می گذرد و نه تنها از اشتباهات داوری کاسته نشده است، بلکه هر هفته بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد و امور محل مشکوک و نادیده گرفته می شود، چرا که می بینیم تیم خاصی مدام سو استفاده می کند. از بقیه اشتباهات داوری. .

در تایید و تایید این ادعا همین بس که در طول فصل بعد از بازی متفاوت، تیم با این تیم خاص گلایه و شاکی بوده و دیده و شنیده ایم که فلانی در قضاوت بازی با فلانی اشتباه کرده است. این تیم ویژه داوران و فدراسیون فوتبال رسما شکایت کردند!

شاهد دیگر بیانیه رسمی هیئت داوران است که بعد از هر مسابقه داوران در مسابقات این تیم قضاوت کرده و تیمی را مشخص کرده اند که به قضاوت اشتباهات علاقه مند بوده است. اما با احترام به جامعه داوری باید گفت این قضاوت موقتی است که یکی دو بار علاقه یک تیم خاص متمرکز شود نه از اول تا آخر فصل!

عجیب اینکه یک کمکی به پنالتی (که 5 متر از صحنه فاصله داشت و دید مناسبی نداشت) برده شد.

دیروز هم همین اتفاق افتاد. در بازی پرسپولیس داور پنالتی توسط خاطی خلاص شد. از طرفی در این بازی تیم ویژه کارت قرمز نگرفت و پنالتی حریف سوخت. سوالی که واقعاً به ذهن متبادر می شود این است که این هماهنگی تصمیم گیری به ضرر پرسپولیس و به نفع یک تیم خاص چقدر دست به دست می شود؟ چطور می شود که امید عایشه به خاطر آن مستقیماً یک کارت قرمز خطرناک می گیرد اما برای یک اشتباه بدتر و خطرناکتر از یک کارت زرد فقط یک تیم خاص بازی می کند؟

کمیته داوران و فدراسیون بر مدیریت و مدیریت فوتبال نظارت خواهند کرد و اگر اشتباه کنیم می گویند. ما منتظر جواب هستیم چون کار اشتباهی انجام داده ایم. همه ما برای این همه اشاره به اشتباه فریاد می زنیم، اما این اشتباهات همه وجود دارد؟

ما از فصل اول دیده بان در این جریان بوده ایم و هر هفته کارشناسان بیان می کنند که دیده بان اشتباه نمی کند. قضاوت ضعیف و اشتباهات مقابل پرسپولیس در چند بازی مقابل پدیده. خواسته ما فقط و فقط اجرای عدالت است نه کم و بیش ذراتی.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما