کاربران کره جنوبی علیه ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، شکایت پلیس ارائه کردند

[ad_1]

دهلی نو: ائتلافی از مصرف کنندگان روز جمعه یک پرونده پلیسی علیه مدیران ارشد گوگل از جمله ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت گوگل، به دلیل سیستم صورتحساب درون برنامه ای غول فناوری که توسعه دهندگان اپلیکیشن های داخلی را مجبور به پرداخت کمیسیون های سنگین می کند، تشکیل داد.

طبق گزارش The Korea Times، Citizens United for Consumer Sovereigny (CUCS) شکایتی را علیه پیچای، نانسی میبل واکر، مدیر عامل گوگل کره و اسکات بومونت، رئیس آسیا و اقیانوسیه گوگل در ایستگاه پلیس گانگنام در سئول به اتهام نقض تجارت مخابراتی این کشور به ثبت رسانده است. .

یکی از نمایندگان گروه مصرف کننده گفته است: «اجرای خط مشی پرداخت درون برنامه ای گوگل هزینه ها را افزایش داده، بار مصرف کنندگان را تحت فشار قرار داده و به سازندگان آسیب وارد کرده است.

این نماینده افزود: «توسعه دهندگان اپلیکیشن چاره ای جز پذیرش درخواست گوگل ندارند که 74.6 درصد از سهم بازار اپ استور را به خود اختصاص داده است.

شرکت‌های کره‌جنوبی هزینه‌هایی را برای خدمات محتوای پولی در Google افزایش داده‌اند، زیرا این غول فناوری آمریکایی آماده حذف برنامه‌هایی با پیوندهای پرداخت خارجی است که سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای Google را دور می‌زند.

گوگل از اول ژوئن اجرای سیستم صورتحساب بحث برانگیز را در کره آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، در حال حاضر، بسیاری از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن در فروشگاه Play گوگل، کاربران را به لینک‌های خارجی برای پرداخت راهنمایی می‌کنند تا سیاست صورت‌حساب گوگل را دور بزنند، که از خریدهای درون‌برنامه‌ای، پورسانت سنگینی بین 15 تا 30 درصد دریافت می‌کند.

در ماه مارس، کابینه کره جنوبی لایحه اصلاح شده ای را تصویب کرد که اپراتورهای فروشگاه برنامه را از مجبور کردن توسعه دهندگان به استفاده از سیستم های پرداخت درون برنامه ای خود منع می کند.

با این حال، گوگل در ماه آوریل از همه برنامه‌نویسان برنامه‌هایی که کالاها و خدمات دیجیتالی می‌فروشند، ملزم کرد از سیستم صورت‌حساب آن استفاده کنند و پیوندهای پرداخت خارجی را حذف کنند. برنامه‌های ناسازگار قادر به ارائه به‌روزرسانی‌ها نبودند، و گوگل هشدار داد که این برنامه‌ها را در اول ژوئن از فروشگاه Play حذف کند.

از زمان اعلام گوگل، هزینه‌های درون‌برنامه‌ای برای طیف گسترده‌ای از خدمات محتوا، از جمله وب‌تون‌ها و کتاب‌های دیجیتال، در دو ماه گذشته شاهد افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی در فروشگاه Play بوده است.



[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما