lancerbanner

فولاد با تماشاگران در گلغر میرود – تمرین 3

[ad_1]

کد خبر: 1822254 |
11 اردیبهشت 1401 ساعت 16:40 |
1,741 بازدید |

1
دیدگاہ

خبر خوب

طبق توافق تیم ملی و کسب مجوزهای لازم از سوی فولاد خوزستان، پس از دو سال وقفه، ورزشگاه شهدای ورزش خوزستان به جمع هواداران بازگشت.

به گزارش “ورزش سه”، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان در بیانیه ای بالای سایت رسمی گفتگو گفت: لیگ های سوپرلیگ با تماشاگر و سقف با حضور 30 ​​درصد ظرفیت. تیم شهدای فولاد خوزستان و بر اساس درب این استادیوم های ورزشی در روز چهارشنبه 24 اردیبهشت 1401 و هفته 25 مسابقات برتر لیگ به مصاف هواداران خواهد رفت.

مدیر اداره فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان همچنین افزود: در حال حاضر روند فروش سایت خوزستان از طریق سایت رسمی خانه خوزستان ادامه دارد و هواداران می توانند از روز سه شنبه فرم های مربوطه خود را به این آدرس ارسال کنند. ” همچنین با هماهنگی روزهای گذشته آهنگ های ورودی ورزشگاه بررسی شده و خوشبختانه آمادگی لازم را در این خصوص برای میزبانی از هواداران داریم.

گرشاسبی در پایان با بیان اینکه فوتبال ایران نزدیک به 2 سال است که تماشاگر خود را ندیده است، این موضوع را به دلیل جذابیت بازی های لیگ دانست و افزود: حداقل 2 دوز واکسن ضد کرونا تزریق شده است و امیدواریم فضای بازگشت تدریجی به فوتبالدوستان فراهم می شود.ما در این زمینه همه محدودیت ها را داریم.

گفته می شود تیم خوزستان هم اکنون با 38 امتیاز در جدول دور چهارم رقابت های بهترین های لیگ فوتبال ایران قرار دارد و 6 تیم در مرحله پایانی به مصاف هم رفته اند.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما