lancerbanner

این مکمل غذایی افسردگی را تشدید می کند

[ad_1]

تحقیقات نشان داده است که سطح قند هورمون BDNF که افسردگی را مهار می‌کند، کاهش می‌یابد و به نوبه خود به افسردگی کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، یک متخصص طب سنتی با اشاره به تاثیر نامطلوب شکر و بروز افسردگی خاطرنشان کرد: تحقیقات نشان داده است که میزان قند هورمون BDNF که مهارکننده افسردگی است، کاهش می‌یابد و نه تنها باعث افسردگی می‌شود، بلکه باعث افسردگی نیز می‌شود. درمان افسردگی مطالعات نشان داده است افرادی که غذاهای فرآوری شده و شیرینی جات مصرف می کنند، پس از 9 سال عادات غذایی ناسالم، بیشتر دچار افسردگی می شوند.

فیضاله حیدریان با اشاره به قند موجود در این ماده خاطرنشان کرد: پس از باقی مانده معطر، ماده مصنوعی آلوده می شود که هیچ فایده ای برای بدن ندارد. قندهای حاصل از گلوکز، فروکتوز و گالاکتوز در ابتدا در آسیای جنوبی و ایالات متحده به عنوان شربت قند استخراج شده از شکر کشف شد تا هندی ها بتوانند آنها را به شکل دانه های کریستالی حمل کنند. روز شکرگزاری در راه است، به این معنی که فصل تعطیلات در اروپا در حال شروع است.

وی افزود: ممکن است دیابت با علائمی مشابه ADHD یا اختلالات حافظه مرتبط باشد. قند اضافی می تواند تاثیر منفی طولانی مدت بر حافظه و متابولیسم داشته باشد و باعث التهاب اعصاب شود.

سیستم ایمنی ضعیف با مصرف قند

حیدریان به این بررسی اشاره کرد: مطالعه‌ای که در سال نهم در دانشگاه لوما لیندا انجام شد نشان داد که خوردن قند بر گلبول‌های سفید خون که با باکتری‌ها مبارزه می‌کنند، پس از مصرف حداقل پنج ساعت تأثیر می‌گذارد. تحقیقات اخیر نشان داده است که سیستم ایمنی بدن از طریق مقاومت در برابر انسولین، سیستم ایمنی را ضعیف می کند.

این متخصص طب سنتی می افزاید: یکی از دلایل اختلال در ساختار سوختی بدن که با رژیم غذایی نامناسب ایجاد می شود، قطع فعالیت انسولین است. در این حالت سلول ها در جهت مقاومت برابر با مقاومت انسولین حرکت می کنند. این امر منجر به انواع بیماری ها در بدن از جمله سندرم متابولیک، چاقی، بیماری های قلبی عروقی و دیابت می شود. مطالعات نشان می دهد که افزایش مصرف قند با افزایش مقاومت به انسولین مرتبط است. افزایش مقاومت به انسولین منجر به افزایش خطر پارگی عروق، پارگی عروق و تشکیل پلاک های عروقی و بیماری عروق کرونر قلب می شود.

مایع مرطوب کننده، شیر مرطوب کننده بدون چربی، با کره شی و روغن هسته زردآلو، پوست را ترمیم و تغذیه می کند. اما تمام چربی ها از این طریق از کبد دفع نمی شود، بلکه مقداری از آن در کبد باقی می ماند. این تصادف تصویری جهانی شبیه به چربی ایجاد می کند. مطالعات نشان می دهد که افراد چاق حدود 5 تا 6 برابر بیشتر از افراد عادی چربی مصرف می کنند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما