ارزش ارز دیجیتال در 3 سال چقدر است؟

[ad_1]

در رفتن بازار ارزهای دیجیتال طی یک ماه گذشته تغییرات شدیدی را تجربه کرده است. عفتی که حاکی از میزان بالای نارضایتی سرمایه گذاران است. اما اکنون این سوال مطرح می شود که آیا ارزش های دیجیتال به کاهش سال به سال ادامه خواهند داد یا در مواجهه با ناامیدی و ترس شدید، علائم مثبت بازار از نوسانات بد نجات خواهد یافت.

طبق گزارشات فرارو، بازار مبادلات دیجیتال سال اول را آغاز کرد و دوام چندانی نداشت و بیت کوین، اتریوم، بینز کوین و سایر بازارهای معتبر وارد سقف تاریخی شدند. این همزمانی باعث شد تا فعالان و تحلیلگران بازار به این باور برسند که گسترش دلتای کرونا، افزایش تورم در آمریکا و سایر نقاط جهان باعث شد تا دیدی مبهم نسبت به اقتصاد جهان و … داشته باشیم.

با نزدیک شدن به پایان سال، همه این عوامل تشدید شده اند، اما هیچ یک از این عوامل نتوانسته اند سلطنت و سایر ارزش های دیجیتال را کنترل کنند.

در همین راستا، کوین روسو، تحلیلگر نیویورک تایمز، موضوع را تایید می کند. این گزارش خاطرنشان می‌کند که در ایالات متحده، تورم در حال حاضر در سریع‌ترین نرخ خود در دهه‌های اخیر است و VIX اصطلاحی است که برای نشان دادن ترس از استفاده از وال استریت برای اندازه‌گیری نوسانات بازار استفاده می‌شود. امسال این تورم بیش از 3 درصد افزایش یافته است. . در ماه گذشته، دولت کانادا به تهدیدات ضد واکسن معترضان کاروان با تهدید به مسدود کردن حساب‌های بانکی و همچنین درخواست پول پاسخ داده است. [ استیبل کوین‌ها و کوین ها]بازداشت دولتی وجود نداشت. حمله روسیه به اوکراین با تحریم‌های بی‌رحمانه‌ای مواجه شده است که به روبل آسیب رسانده و اقتصاد روسیه را نابود کرده است و بسیاری از شرکت‌های آمریکایی از روسیه اخراج شده‌اند و شهروندان این کشور با استفاده از کارت‌های اعتباری خود به حساب‌های بانکی خود دسترسی دارند. کشور تقریبا غیر ممکن است.

به عبارت دیگر، این یک طوفان کامل از رویدادهای اقتصادی و ژئوپلیتیکی است که در تئوری باید ارزش بالایی برای بیت کوین و سایر ارزش های دیجیتال داشته باشد، اما نه به اندازه انتظار برای رشد بیت کوین و سایر سکه های دیجیتال. در واقع، حتی در زمانی که تحلیلگران وال استریت به یک جنگ جهانی احتمالی فکر می‌کردند، ارزش ارزش‌های دیجیتال همچنان رو به کاهش بود. در مورد قیمت بیت کوین نیز در یک ماه گذشته حدود 5 درصد کاهش داشته است و سکه دوم یعنی سکه محبوب حدود 5 درصد کاهش یافته است.

سرنوشت بیت کوین و آلتکوین در دو سال

با این حال، بازیگران اصلی بازار دیجیتال هنوز از نحوه عملکرد بیت کوین و ارزش های دیجیتال ناامید هستند و معتقدند که بازار ارزهای دیجیتال نیز در سال 9 پس از میلاد (5 هجری) تحت تأثیر قرار خواهد گرفت و تضعیف خواهد شد.

در همین حال، تحلیلگران نیویورک تایمز نیز دلایل کاهش کوین و ارزش دیجیتالی طلا در زمینه طلا را مورد بحث قرار می دهند و معتقدند که سنجش استفاده از نمادها برای مردم عادی به خصوص در زمان جنگ بسیار دشوار است.

آنها بر این باورند که بیت کوین و سایر سیک ها هنوز آنقدر بی ثبات هستند که نمی توانند بی ثباتی اقتصادی و سیاسی را بپوشانند.

با این حال، تحلیلگران می گویند که در صورت تایید آتش سوزی بین روسیه و اوکراین، فضایی برای احیای بیت کوین گرانبها و سایر سکه ها فراهم می شود.

به گزارش فرارو به نقل از کوین دیسک، MRB Partners، یک شرکت سرمایه گذاری تحقیقاتی، MRB Partners گزارشی در این زمینه می نویسد: نارضایتی از بازار ارزهای دیجیتال تا زمانی که Atshabs در اوکراین موجود نباشد، نیز بالاست.

اما اگر شرایط برای جنگ مساعد باشد، MRB Partners منتظر افزایش بیشتر سهام در ماه‌های آینده است. در عین حال، با در نظر گرفتن این دو نوع دارایی (ارز دیجیتال و بازار سهام)، بیت کوین در نهایت منجر به بازیابی سهام خواهد شد.

بازار مبادلات دیجیتال در سال 1401 کجاست؟

بت کوین و اتریوم پروز سال دوم؟

فعالیت های تجاری و ریسک ها در صرافی کوئینز جزو 20 صرافی بزرگ در ایالات متحده است که نشان می دهد سرمایه گذاران بیشتر بر روی بیت کوین و اتریوم متمرکز هستند.

Quinn Bess در این رابطه گزارش می دهد: “تقاضا برای Quinns و همچنین Cardano و Solana دنبال شده است، زیرا آنها نیز به دنبال سطوح قابل قبول حمایت هستند.”

صندوقدار همچنین خاطرنشان کرد که فعالیت معاملاتی در Mim Quinn، مانند شبا، با مشارکت ضعیف رسانه های اجتماعی همراه شده است. البته در سایر مبادلات جهانی نیز وضعیت به همین منوال است. دلیل این امر این است که تحلیلگران منتظر شرایط بهتر بیت کوین و اتریوم در ماه های آینده بوده اند.

علاوه بر این، تحلیلگران کوین تلگراف معتقدند که تا پایان سال جاری، بازار D-2 تحت سلطه دو بازار بزرگ دیگر قرار خواهد گرفت. آنها انتظار دارند که سهم طلا و نقره در بازار دیجیتال از 3 درصد (بیت کوین 2 درصد و اتریوم 2 درصد) به 5 درصد افزایش یابد.

با این حال، در فضای نارضایتی و ترس، حتی اگر سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال در ماه‌های گذشته احیا نشود، احتمالاً سرمایه‌گذاری‌ها از سایر آلتکویناها به اتریوم و بیت کوین منتقل می‌شوند.

اما در مقابل گسترش ارزش های دیجیتال، کسانی که معتقدند در ماه های گذشته به همین ترتیب خدمات، خدمات و تخصص های همین وب، بی نظیر، تدافعی، بالغ و … نسبت بین بیت کوین و دهلیز ثبت می شود.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما