lancerbanner

پازل نوشتاری جذاب همراه با پاسخ

[ad_1]

در رفتن نکاتی که در حل پازل یا جدول وجود دارد این است که تمام مشکلات و مسائل زندگی را در جدول زمانی فراموش می کنید و زمان را تنها نگه می دارید و در نتیجه استرس روحی و روانی از شما دور می شود. با یک سری تمرینات ساده می توانیم ذهن خود را تسخیر کرده و توانایی های مغز خود را افزایش دهیم. برای انجام این کار، حل معما بهترین کاری است که می توانیم انجام دهیم. در انتها پنج معما به ذهنم خطور کرد و در پایان جواب آمد.

پازل

پازل اول:
مرد جوانی دو کارخانه تولید کفش زنانه را به ارث برد. همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه متوجه می شود کارگران کارخانه در تلاش هستند تا کفش های نامزد و همسرش را پیدا کنند و راهی برای یافتن دزد وجود ندارد. شما مدیر کارخانه چطور می توانید از شر اکثر کفش ها خلاص شوید؟

رمز و راز دوم:
اگر دکتر به شما پنج قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت یک قرص بخور، چقدر طول می کشد تا همه قرص ها را بخوری؟

پازل III:
سعید سه روز در بیمارستان بستری بود. او هیچ بیماری و جراحتی نداشت، اما باید فورا به بیمارستان ترکیه منتقل می شد. چرا؟

پازل چهارم:
اجساد کشته شدگان در محل پیدا شد. او یک اسلحه در دست داشت و یک دستگاه ضبط صدا. در زمان رسیدگی صدای مصادره با مطلب «از این زندگی خسته شدم و تصمیم گرفتم به درد و رنجم پایان دهم» شنیده شد و پس از آن صدای شلیک گلوله به گوش رسید. با این حال، زندان باور نمی کرد که این یک تصادف است. چرا زندان فکر می کند مردی کشته شده است؟

پازل 5:
اعضای یک انجمن خود را برای سال جدید آماده می کنند. آنها شکلات ها و بیسکویت ها را در بسته ها توزیع می کردند، اما وقتی پرتقال های مورد نظرشان را بسته بندی کردند، خندیدن برایشان سخت بود. ابتدا از آنها خواستم که در هر بسته 2 پرتقال بگذارند، اما دیدند که برای بسته آخر فقط 2 پرتقال دارند. تصمیم بگیرید 2 پرتقال در بسته قرار دهید، اما برای بسته آخر، 2 پرتقال باقی می ماند. در هر بسته 4 پرتقال به 2 پرتقال آخر، در هر بسته 2 پرتقال پاس داده شد، برای بسته آخر پرتقال باقی مانده، برای هر بسته 2 پرتقال در نظر گرفته شد، در بسته آخر پرتقال دریافت شد.
وضعیت عجیبی بود. آیا می توانید تعداد پرتقال ها را پیدا کنید؟ می توانید تصور کنید اگر در هر بسته 2 پرتقال بگذارند، برای بسته آخر 4 پرتقال باقی می ماند و اگر در هر بسته 2 پرتقال بگذارند، 5 پرتقال آخر را در بسته قرار می دهند و اگر 2 را تقسیم کنند، آن را می گیرند. استراحت کنند و اگر توزیع کنندگان را انجام دهند، یکی باقی می ماند؟

به معماها پاسخ دهید

پاسخ پازل اول:
مدیر کارخانه دستور داد یکی از کارخانه ها کفش پای راست و دیگری کفش پای چپ تولید کند.

پاسخ پازل دوم:
دو ساعت. اگر مثلاً قرص اول را ساعت دوازده بخورید، دومی را ساعت دوازده و نیم، سومی را ساعت یک ساعت، چهارمی را ساعت یک و نیم و در آخر پنجمی را ساعت دو بخورید.

پاسخ سوم به پازل:
سعید در همان بیمارستان به دنیا آمد.

پاسخ پازل چهارم:
میله از اینجا شروع می‌شود، اگر مرد گفت که قصد خودکشی دارد، سپس کسی را به میله بزن تا به آن سرنوشت برسد. اگر آن مرد خودکشی می کرد، فرصت عقب نشینی نداشت.

پاسخ پازل پنجم:
اگر یک پرتقال وجود داشت، تعداد چشم ها به 2، 3، 2 و 3 تقسیم می شد. کوچکترین عددی که می توان به همه این اعداد تقسیم کرد «1» است. بنابراین تعداد پرتقال ها 3 است و با این عدد به ترتیب بر 2 و 2 و 2 و 2 تقسیم می کنیم و باقیمانده برابر با 2 و 2 و 2 و 2 می شود.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما