lancerbanner

علیرضا بیرانوند یا امیر ابیدزاده لیاقت شماره یک کیست؟

[ad_1]

به اشتباه، بازی این هفته امیر عابدزاده مقابل کشاورزی جنوب باز هم شماره یک تیم ملی را لکه دار کرد. ابیدزاده در آخرین بازی در تیم ملی در آخرین دروازه حضور داشت. او این فصل به لطف انتقال به پرتغال با پونفرادینا در لیگ اسپانیا به پرتغال رفت. امیر برای پونفرادینا بازی می کرد که به عنوان یک بازیکن متوسط ​​در هر بازی یک گل می خورد. ابیدزاده در این بازی چیزی نخورد و ننوشید. این نمایش در قسمت های اخیر کمی غیر متمرکز به نظر می رسید.

در آن مسیر علیرضا بیرانوند فصل خوبی را در تیم میزبان نپاشید. بیرانوند در دو هفته اخیر مسیر نیمکت و اسکو را طی کرده و نزدیک به 6 ماه است که هیچ بازی رسمی برگزار نکرده است. از همه، بارانوند فقط 1 بازی داخل محوطه را به ثمر رساند که 1 گل و فقط 1 تمیز داشت. آمار ناامیدکننده ای که شایعات حاکی از بازگشت ایران به فوتبال است. بیرانوند نیز با حضور در نیمه نهایی پیمپی در فوتبال، جایگاه خود را در تیم ملی از دست داده است. ملی پوشان این مرحله را از مقدماتی جام جهانی با علیرضا آغاز کردند و با امیر عابدزاده ادامه دادند. کدام یک از اقدامات زیر در این مرحله قابل قبول تر است؟

بیرانوند در هر سه بازی به مصاف ایران رفت. او در اولین بازی مقابل سوریه بود. البته در این مسابقه سختی غذا خوردن وجود نداشت. سوری ها تا روزی که به پشت سرشان زدند فقط یک تیر در چارچوب داشتند. بازی دوم و سوم به ترتیب بین ایران و عراق برگزار شد. دو تیمی که در ادامه یک شوت به چارچوب ایران زدند نیز اسیر یک تیم ملی شدند. اولین چالش جدی علیرضا بیرانوند در این مرحله در بازی با جنوب بود. میهمان سه بار ایران را با شلیک گلوله به سمت دروازه تهدید کرد که منجر به شلیک “شات و شلیک” از دروازه شد. تا پایان بازی. ایران اشتباه عجیبی می کند، علیرضا بیرانوند از لبنان گل می دهد و ارتش ملی را زیر نظر دارد. اشتباهی که به راحتی می تواند ادعای شما را رد کند، شکست خوردن است. ایران در دقایق پایانی بازی 3 گل به ثمر رساند اما اسکاچ حتی یک امتیاز هم از دست نداد. علیرضا بیرانوند با 2 شوت، یک گل و امتیاز متریک 1.2 به امیر ابیدزاده واگذار شد.

امیر ابیدزاده هم شروع به تبلیغ کرد. از یک سو شیرینی و خاطرات شیرین حضور پدر در دروازه تیم ملی و از سوی دیگر درخشش در تیم خونه به خونه، منجر مورد استقبال او قرار گرفت. عابدزاده همچنین لشکرکشی به سوریه، عراق و امارات متحده عربی را آغاز کرد. برخلاف بازی هایی که انجام شد، این بار حریفان بیشتر به سمت دروازه ایران شوت می کردند. امیر عابدزاده در این دیدار موفق شد با مجموع 2 شوت دروازه را ببندد. امیر ابیدزاده هم در مهم ترین بازی ملیشی مرتکب مهم ترین اشتباه شد. و شوت سون هیونگمن که تنها 3 درصد امید داشت، اشتباه عجیبی مرتکب شد. عابدزاده در نیمه اول بازی نیمه نهایی مقابل کشاورزی جنوب واکنش تماشاگران داشت اما سرنوشت بازی را همان بازیکنی رقم زد که آن را خورد. او همچنین گل دیگری را در بازی کشف کرد که آن گل مقصر نبود. حالا با این اشتباه، حضور دوباره تیم ملی دم در است. دروازه بانی که در 3 مسابقه 2 شوت، 2 ضربه و 2 گل به ثمر رساند.

علیرضا بیرانوند یا امیر ابیدزاده  لیاقت شماره یک کیست؟

فوتبال 3

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما