lancerbanner

بررسی فرصت‌های تحول دیجیتال برای استارت‌آپ‌ها

[ad_1]

مرکز نوآوری ایرانسل اولین پنل تخصصی «ایرانسل فناوری تاک» را با موضوع «تحول دیجیتال و فرصت‌های استارت‌آپ‌ها» راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی ارانسل، این پنل با عنوان «تحول دیجیتال و فرصت های استارتاپی» با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه از جمله دستیار استراتژیست گروه اسنپ، روز شنبه 17 اسفندماه، نوآوری از ارانسل انجام شد و در مورد تلویزیون زنده “لنز” ارانسل پخش شد.

در این پنل، راهبرد دستیار اسنپ برای سرمایه گذاری در اسنپ ونچر در استارتاپ ها و فازهای تا سقف یک میلیارد تومان و همچنین علاقه مندی به اجلاس اسنپ ونچرز، به طور مشترک از راه اندازی سرمایه گذاری مشترک با ایران خبر داد.

در همین راستا، طیف گسترده ای از جاذبه های فناوری استارت آپ ها مرتبط با مراکز تحول دیجیتال از جمله هوش مصنوعی، محاسبات، امنیت سایبری، اینترنت اشیا و وسایل نقلیه متصل در سال آینده منتشر می شود.

در این پنل مدل های مختلف شرکت های دیجیتال و بیوتکنولوژی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و همچنین توضیحی در مورد ژئوسنتز دیجیتال در نقاط مختلف بازار با امکان گسترش بازار ارائه شده است.

مرکز نوآوری ارانسل از تعداد زیادی از بازیگران دعوت می کند تا در استارتاپ ها و استارت آپ های مطرح حوزه فن آوری شرکت کنند تا در پنل بعدی «ارانسل تیک تاک» شرکت کنند. علاقه مندان می توانند پیشنهادات خود را در مورد موضوع به آدرس [email protected] با عنوان «ارانسل تکتک» ارسال کنند.

بررسی فرصت‌های تحول دیجیتال برای استارت‌آپ‌ها

مرکز نوآوری آزمایشگاه های ایرانسل در قالب «آزمایشگاه های ایرانسل» تأسیس شد. اولین و برترین اپراتور دیجیتال ایران در هاب نوآوری ایرانسل، شناسایی استارتاپ ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری، برای سرمایه گذاری مشترک اعم از شتاب، سرمایه گذاری و گسترش بازار.

«ارانسل تیک تاک» مجموعه ای از پنل های تخصصی در حوزه فناوری و با حضور کارشناسان و پیشتازان صنعت با هدف به اشتراک گذاری فرصت های بازار برای استارت آپ ها است.

مجموعه آزمایشگاه‌های ایرانسل، سال دوم، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دانشگاه و پشتیبانی آن از مراکز علمی، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناوری و مأموریت آن برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و تحقیقاتی توسعه، نوآوری و روابط تجاری فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف تامین اطلاعات و فعالیت های تجاری با کمک مراکز علمی و تحقیقاتی داخل و خارج از کشور، معمولاً از دانشگاه ها، شرکت های دانشگاهی، استارتاپ ها و شرکت های فناور، به منظور ملاقات ایجاد شده است. نیازهای بازار

در نتیجه این مجموعه، پیشگامی در توسعه منابع انسانی و تحقیقات زیرساختی علمای اقتصاد در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب جایگاه بهترین شرکت در زمینه تولیدات و خدمات مردمی در این زمینه و “آکادمی ارانسل” یکی از بخش های اصلی است.

ایرانسل، ارائه‌دهنده پیشروی اینترنت ۴G و سرعت اینترنت در ایران، با این استراتژی، همزمان با تبدیل دنیای دیجیتال به حوزه‌ای متنوع‌تر، ارزش، در فرآیند گسترش دامنه خدمات و گسترش سبک زندگی دیجیتال و ایجاد آینده‌های آینده است.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما