lancerbanner

پس از دو دهه، برای میزبانی و امید به ورزش به عراق برگردید

[ad_1]

کد خبر: 1814391 |
17 اسفند 1400 ساعت 18:50 |
2,460 بازدید |

1
دیدگاہ

گزارشگر خاطرات شبکه عراقی الکاس

خبرنگار الکاس روزنامه نگار عراقی در یادداشتی برای میزبانی از تیم ملی این کشور در خاک عراق بازگشت.

با اعلام رسمی فیفا و پس از گذشت بیش از دو دهه، بغداد، پایتخت عراق، آماده میزبانی از یک سفر رسمی است. آنها دوست دارند رقبای خود را در مقدماتی جام جهانی مقابل امارات ببینند. عمر قحطان خبرنگار شبکه الکس پس از سالها پرداخت در خاطرات خود به میزبانی عراق گفت:

پس از اینکه فیفا اعلام کرد ممنوعیت بازی در عراق قابل تحمل است، اما پس از سال ها انتظار و انتظار برای تصمیم گیری هواداران عراقی، می توانند شاهد انتخاب تیم ملی در این کشور باشند.

پس از رای گیری و راهیابی به بازی های بدون مشکل در بغداد و میزبانی از رقابت های مختلف از جمله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در کربلا و همچنین راهیابی به فینال فدراسیون های آسیایی در بصره و همچنین دیدار با هنگ کنگ در مرحله مقدماتی. در جام جهانی و جام جهانی غرب و در بازی های جوانان در بغداد و اربیل، عراقی ها در حال حاضر میزبان تیم ملی بزرگسالان خود هستند.

میزبانی عراق یک موضوع بسیار مهم در ورزش است و جزء کلیدی آن در منطقه مهم است. بازی های رسمی مختلف و تدارکات موفقی در بغداد برگزار شد. بازرگانان فیفا که برای تحمل این محرومیت به عراق آمده بودند از همه چیز راضی بودند و این تصمیم با امتیاز کامل برای عراق گرفته شد.

با تلاش های زیادی که در چند سال گذشته توسط مقامات انجام شده است، حمایت و حمایت همه مقامات عراقی در بهبود وضعیت امنیتی در سراسر کشور به ثمر رسیده است و عراق اکنون قادر به رقابت است.

اگرچه این تصمیم خیلی طولانی شد و برای تصویب خیلی دیر شد، اما تاخیر در اعلام آن اجازه نمی دهد که تیم ملی عراق حتی میزبان یک دیدار از دور مقدماتی جام جهانی باشد و به آن فرصت صعود بدهد. سرمایه روحیه معنویت و خودباوری را در مقام سوم ایجاد کرده است تا در تیم ملی عراق حضور پیدا کند و حضور در پلی آف را برای این تیم ممکن کند.

توانایی عراق در پیروزی بر امارات متحده عربی که قرار است در عراق انجام شود و همچنین پیروزی مقابل سوریه که در خارج از کشور در حال انجام است خارج از دسترس عراق است، شما در این بازی هستید.

علاوه بر این، حمایت دوستان عرب و تداوم تأثیر مثبت آنها در بازگشت زندگی به عرصه ورزش در عراق. به خصوص که اکثر کشورهای همسایه به عراق آمده اند و بازی های مختلفی را در این استادیوم ها انجام داده اند.

در مقابل، مسئولان ورزش عراق از جمله عدنان، وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال مسئولیت بسیار بزرگی دارند. به خصوص که عراق برای تیم ملی امارات بازی می کند و همه نگاه ها به آن دوخته شده است. ما مطمئن و مطمئن هستیم که می توانیم امارات را شکست دهیم و در حاشیه، نامه ای به دادگاه بفرستیم که عراق پتانسیل میزبانی جام جهانی را دارد.

عراق همچنین این پتانسیل را دارد که در آینده نزدیک میزبان مهم ترین رقابت های قاره ای از جمله جام ملت های آسیا باشد. همه چیز آماده است، آنچه مورد بحث است و بحث حمایت دولت، این چشم انداز مسئولان ورزش عراق است.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما