lancerbanner

نویدکیا از عملکرد امیر قلعه نویی تمجید کرد

[ad_1]

سرمربی تیم فوتبال ایران می گوید امیر قلعه آهنی یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ ایران است.

بر اساس این گزارش، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی با تیمش گل غار اظهار داشت: یکی از مهم ترین بازی های فصل گل غار است. آنها نیازی به تمجید از سنگرهایشان ندارند، زیرا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران هستند و بازیکنان باکیفیتی دارند. آنها ساختار تهاجمی و دفاعی بسیار خوبی دارند و شانس زیادی برای رقابت ندارند. آنها سعی می کنند تا جایی که می توانند بازی کنند و تیم بسیار قابل احترام است. ما فردا خیلی سخت بازی می کنیم و هرگز نیم فصلی را که بازی کردیم فراموش نمی کنیم. امیدواریم بچه های ما بتوانند روی کل زمین تمرکز کنند و هر کدام بهترین بازی را ارائه دهند. امیدوارم بتوانیم تمایز کاملی از این بازی کسب کنیم. یاسین سلمانی و جلال الدین علی محمدی را در این دیدار مصدوم نمی یابیم. البته مسعود ریگی هم مصدوم است اما شرایط بهتر شده است.

او گفت: “ما همیشه همین کار را ادامه خواهیم داد، زیرا تیم در چند هفته گذشته عملکرد خوبی داشته است و می خواهیم فردا نیز همین کار را انجام دهیم.” گل غار تیم بسیار خوبی است و موقعیت آنها بسیار سخت است اما ما باید تمام تلاش خود را برای آوردن فوتبال خوب انجام دهیم. من دو سال است که روی قلعه کار می کنم و می دانم که او یکی از بهترین مربیان تاریخ ایران است. من سابقه کار زیادی دارم و در تیمم هم همین وضعیت را دارم. ما نمی خواهیم با یک پرنده بازی کنیم که بیشتر زندگی و آینده ما را خراب کند و به همین دلیل قربانیان آنقدر برای من مهم هستند که اول مراقب سلامتی خود هستند و سپس بازی می کنند. تیم های قلعه همیشه در حال حرکت هستند و هیچ کاری برای راحتی یک نفر نمی تواند انجام دهد. ما هم موضوع را تحمل کردیم.

سرمربی سربازان همچنین عنوان کرد: البته به عنوان سرمربی تیم باید منتظر انواع سبک ها و تاکتیک ها باشم. من باید تصمیمات درستی بگیرم و به تیم کمک کنم، اما بازی مقابل هم سخت است و هر دو تیم شانس برد دارند و شانس ها برابر است.

دیدار دو تیم اسپهان و گل گهر در قالب لیگ بیست 20 لیگ برتر فردا (پنجشنبه) از ساعت 15 بامداد در ورزشگاه جهانی برگزار می شود.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما