lancerbanner

استعاره شریعت معنویت در رفع حصر

[ad_1]

فارس: حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در پاکت دولت و در راس جامعه روحانیت از حذف شاکیان خبر داد و یادآور شد: مطمئن باشید آنها هم از حذف حصار راضی هستند اما راضی نیستند. حاضر به تحمل حصار!

حسین شریعتمداری، مدیرعامل کیهان در برنامه «بدون مکث» با بیان اینکه پنج شنبه شب قسمت دیگری از سیما سیما از شبکه سوم پخش شد، گفت: در پاسخ به این موضوع، سامانه به سادگی نمی‌دانست که این درخواست مبتنی است. به دلیل قبلی که لطف کردند و آنها را در محاصره نگه داشتند و اگر جرم نبود، جنایت بسیار بزرگ بود و فساد بیداد می کرد.

وی در پاسخ به این موضوع گفت: با توجه به اینکه هر موضوعی باید در چارچوب عدالت انجام شود و آیا شورای عالی امنیت مجوز صدور این دستور را داده است یا خیر، قوه قضاییه هنوز آنها را محاکمه نکرده است.

مدیر مسئول کیهان گفت: مستندات هم هست فقط خون یکی از کشته شدگان برای اعدام کافی است، در اوج نظام به قدرت رسیده اند، جمهوری را مورد هجوم قرار داده اند، نظر مردم را زیر سوال برده اند و کشور را به هم ریخته اند.

شارع ادامه داد: امیال مردم که هنوز داغ است بسیار بالاتر از آنهاست، فقط می دانم کسانی که از اسباب فتنه لذت می برند و آنها را مجازات می کنند بسیار بالاتر از آنها هستند.

وی بر لزوم تمرکز بر «نظام قانون و نظم» تاکید کرد و افزود: «تعداد افرادی که می‌توانند در قبال اعمال خود پاسخگو باشند، محدودیت‌هایی وجود دارد». با این حال، NSC تصمیم می گیرد که به طور عادی وجود ندارد، زیرا اگر وجود نداشته باشد، واقعاً به NSC نیاز ندارد.

این مدیر مسئول به کیهان یادآور شد: مطمئن باشید حتی کسانی که حرف خیلی را نمی فهمند به پایان حصار راضی نباشند!

شریعت می افزاید: البته در فضای قانون، لفظ را استثنا نمی کنند، زیرا سایر مسائل موضوعی نیست. اینها شرایطی است که در آن مجلس قانونگذاری و انتخابات برگزار می شود. الان هم بیشتر مشکلات مردم مربوط به مسائل اقتصادی است و آنها هم درگیر این مشکل هستند.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما