[ad_1]
گوگل شرکت آلفابت روز چهارشنبه طرح هایی را برای ایجاد پل ارتباطی با دنیای واقعی و دنیای دیجیتال جستجو، نقشه ها و سایر خدمات با استفاده از پیشرفت های جدید در هوش مصنوعی ارائه کرد.
در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان Google I/O، این شرکت قابلیتی را پیشنمایش کرد که به کاربران اجازه میدهد از قفسههای بطریهای شراب در فروشگاه ویدیو بگیرند و از سیستم خود بخواهند که بهطور خودکار گزینههای کارخانههای شرابسازی متعلق به سیاهپوستان را شناسایی کند.
Prabhakar Raghavan، معاون ارشد گوگل، با اشاره به میانبر صفحه کلید برای یافتن چیزی در یک سند، گفت: “این مانند داشتن یک Ctrl + F سوپرشارژ برای دنیای اطراف است.” “شما می توانید تمام جهان خود را جستجو کنید، از هر طریق و هر کجا سوال بپرسید.”
گوگل گفت: اواخر امسال، Maps یک نمای همه جانبه را برای برخی از شهرهای بزرگ راه اندازی می کند که نمای خیابان و تصاویر هوایی را “برای ایجاد یک مدل دیجیتالی غنی از جهان” ترکیب می کند.
گوگل همچنین پالت 10 رنگ پوست را معرفی کرد که آن را گامی رو به جلو در ساخت گجت ها و اپلیکیشن هایی توصیف کرد که بهتر به رنگ پوست ها خدمت کنند.
این شرکت گفت که مقیاس رنگ پوست جدید Monk جایگزین استاندارد معیوب شش رنگ معروف به نوع پوست فیتزپاتریک است که در صنعت فناوری برای ارزیابی اینکه آیا سنسورهای ضربان قلب ساعت هوشمند، سیستمهای هوش مصنوعی از جمله تشخیص چهره و سایر پیشنهادات نشان میدهند یا خیر، محبوب شده بود. تعصب رنگ
محققان فناوری اذعان میکنند که فیتزپاتریک از افرادی که پوست تیرهتری داشتند کمتر نشان میداد. رویترز سال گذشته به طور انحصاری گزارش داد که گوگل در حال توسعه یک جایگزین است.
این شرکت با جامعهشناس دانشگاه هاروارد، الیس مونک، که در مورد رنگشناسی مطالعه میکند و دوربینهایی که قادر به تشخیص چهره او و بازتاب رنگ پوست او نبودند، احساس غیرانسانی شدن میکرد، همکاری کرد.
مونک گفت فیتزپاتریک برای طبقه بندی تفاوت ها بین پوست های روشن تر عالی است. اما بیشتر مردم تیرهتر هستند، بنابراین او ترازوی میخواست که «برای اکثریت جهان کار بهتری داشته باشد».
Monk از طریق فتوشاپ و سایر ابزارهای هنر دیجیتال 10 تن را انتخاب کرد – یک عدد قابل کنترل برای افرادی که به آموزش و ارزیابی سیستمهای هوش مصنوعی کمک میکنند. او و گوگل از حدود 3000 نفر در سراسر ایالات متحده نظرسنجی کردند و دریافتند که تعداد قابل توجهی گفتند که مقیاس 10 درجه ای با پوست آنها و همچنین پالت 40 سایه مطابقت دارد.
Tulsee Doshi، رئیس محصول تیم مسئول هوش مصنوعی گوگل، مقیاس Monk را “تعادل خوبی بین نماینده بودن و قابل تحمل بودن” نامید.
گوگل در حال حاضر آن را اعمال می کند. جستجوهای Google Images مرتبط با زیبایی مانند “آرایش عروس” اکنون امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس Monk را می دهد. جستجوهای تصویری مانند “کودکان ناز” اکنون عکس هایی با رنگ پوست متفاوت نشان می دهد.
مقیاس Monk همچنین برای اطمینان از رضایت طیف وسیعی از افراد از گزینههای فیلتر در Google Photos و اینکه نرمافزار تطبیق چهره این شرکت مغرضانه نیست، استفاده میشود.
با این حال، دوشی گفت اگر شرکتها اطلاعات کافی در مورد هر یک از رنگها نداشته باشند، یا اگر افراد یا ابزارهایی که برای طبقهبندی پوست دیگران استفاده میشوند، با تفاوتهای نوری یا برداشتهای شخصی مغرضانه باشند، ممکن است مشکلات به محصولات نفوذ کند.
تلویزیون زنده
#لال
[ad_2]