lancerbanner

نقش لاک پشت دریایی در کارنامه کریستیانو رونالدو

[ad_1]

کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و کریم بنزما سه فوق ستاره دنیای فوتبال هستند که با وجود سن بالای 30 سال، همچنان می درخشند و در بالاترین سطح پیشرفت می کنند. بعد از سی سال، این سه ماشین گلزن از دوران جوانی خود هم درخشنده بودند که نشان از برنامه ریزی عالی آنها دارد.

روزنامه های اسپانیایی مارکا و موندو دپورتیوو دلیل تناسب اندام این سه فوق ستاره را وجود جلبک دریایی در رژیم غذایی آنها می دانند که بسیار سخت و مغذی به عنوان یکی از اجزای اصلی است و هر سه بازیکن به طور منظم جلبک دریایی می خورند.

جلبک دریایی حاوی ماده ای به نام اسپیرولینا است که 70 درصد پروتئین، غنی شده با ویتامین های A، B1، B2، C، D و E و همچنین حاوی کلر است که 60 درصد از پروتئین تشکیل شده و پیری را کند می کند و غیره کمک می کند. علاوه بر این گزارش باعث تسریع متابولیسم بدن و دفع سریع سموم می شود.

آلبرتو ماسترومتئو، سرآشپز ستاره خاص در اسپانیا وی در مورد اسپیرولینا و کلر گفت: ارزش غذایی زیادی دارند زیرا با خوردن مقدار کمی پروتئین گیاهی پروتئین گیاهی زیادی پیدا می کنید که بدن حتی بهتر از پروتئین حیوانی آن را سنتز می کند. من معتقدم که آنها سرشار از چربی های سالم، ویتامین ها، کاروتنوئیدها، آنتی اکسیدان ها و … هستند. به همین دلیل است که من معمولاً در تمام غذاهایم اسپیرولینا و کلر می‌ریزم.»

استفاده از جلبک دریایی توسط رونالدو، مسی و بنزما تاثیر مطلوب خود را نشان داده و این سه نفر نیز در باشگاه های خود مشغول درخشش هستند. رونالدو 37 ساله فصل گذشته بهترین گلزن منچستریونایتد بود و 24 بار در تمامی رقابت ها گلزنی کرد. مسی 35 ساله در اولین فصل حضورش برای پاری سن ژرمن 11 گل به ثمر رساند و 15 پاس گل داد.

کریم بنزما 34 ساله نیز بهترین عملکرد را در بین این سه بازیکن در تمامی رقابت ها برای رئال مادرید داشت. بنابراین شاید وجود جلبک دریایی در هر وعده غذایی فواید زیادی داشته باشد.

نقش لاک پشت دریایی در کارنامه کریستیانو رونالدو

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما