lancerbanner

پایان کمک های نقدی احتمالی؛ جزئیات Jagzini Kalaberg با کمک

[ad_1]

در رفتن ماه گذشته وزیر اقتصاد از امکان جایگزینی کالابرگ با کمک نقدی خبر داد. او گفت که امیدوار است این گزارش ماه گذشته برای آزمایش دوره کالابرگ به دولت ارسال شود تا اینکه دولت تصمیم بگیرد در چند ماه آینده چه اقدامی انجام دهد.

طبق گزارشات فرارو، در همین حال محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی ایلام از اجرای طرح آزمایشی در مرکز کالابرگ الکترونیک این استان خبر داده است. ذکر شده در بالا و کالابرگ الکترونیک برای خرید؛ قلم اساسا تعریف شده است.

اما او نگفت که این «چیزهای اساسی» چیست.

معاون سیاسی امنیتی ایلام درباره اجرای این طرح گفت: در مرحله اول 3 فروشگاه در نظر گرفته شده است. در این ارتباط پس از نگهداری و اعتبارسنجی اطلاعات، فرآیند ارجاع و نصب اپلیکیشن در فروشگاه ها انجام می شود.

چگونه لوازم الکترونیکی کالابرگ به دست مردم رسید و شارژ شد؟

مقامات ارشد دولتی و مدیران محلی ایلام هنوز درباره نحوه دسترسی کالابورگ الکترونیکی به مردم ایلام و نحوه شارژ آن اظهار نظری نکرده اند. اما سید محمدرضا میرتجلدینی، معاون برنامه و بودجه کمیسیون می گوید که هدف از این ایمیل همان کارت های الکترونیکی است که امروز برای نقدینگی در نظر گرفته شده است.

به عبارت دیگر، مجلس نمایندگان می‌گوید که افراد دارای این کارت‌ها می‌توانند مایحتاج زندگی خانواده‌های خود را «از فروشگاه‌هایی که دستگاه کارت برای این کارت‌ها اختصاص داده است» تأمین کنند.

وی تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است. به عنوان مثال، آنها محدود به مرغ، روغن و مانند آن نیستند، بلکه مردم می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از غلات گرفته تا گوشت، لبنیات و تنقلات خریداری کنند.

با این حال وی گفت: در صورتی که فروشگاه دارای دستگاه های مقوایی مجهز نباشد، باز هم امکان استفاده از کارت کالابرگ به صورت رایگان وجود دارد یا خیر.

از سوی دیگر، گمان می رود که دولت خرید نقدی از کارت کالابرگ را در نظر گرفته و احتمالا خرید کالا از فروشگاه ها را محدود کرده است.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما