lancerbanner

رئیسی: آمدن مسافر از مرزهای کشور امتحان باشد

[ad_1]

رئیس جمهور با تاکید بر رعایت تدابیر پیشگیرانه کرونا با توجه به شرایط جدید این بیماری، گفت: ورود مسافران از تمامی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی باید با رعایت تست های بهداشتی و تشخیصی همراه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید ابراهیم رئیس همایش ملی روز شنبه با گرامیداشت عید سعید غدیر خم و تبریک عید سعید غدیر خم با وجود مشارکت مردم کشور دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند تا با سطح جدید بیماری مواجه نشویم یا اگر سطح جدیدی نیز ایجاد شود رشد و توسعه ای در کشور رخ ندهد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برای تأثیرگذاری در رعایت اصول بهداشتی در مبارزه با کرونا، لازم است افرادی که در حوزه بیماری هستند در رعایت بهداشت و واکسیناسیون دقت بیشتری داشته باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نقش رسانه‌ها را در تحول و تداوم رعایت دستورالعمل‌های قبل از کرونا برشمرد و گفت: رسانه‌ها با کمک وزارت بهداشت، مبارزه با کرونا را در جامعه ادامه و تقویت خواهند کرد. .

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر لزوم افزایش تست های تشخیصی ویروس کرونا در کشور، بر گسترش واکسیناسیون برای جلوگیری از شیوع این بیماری تاکید کرد.

مدیر نظارت بر ورود مسافران از سراسر کشور گفت: مسافرانی که از تمامی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی وارد می شوند با رعایت پروتکل های بهداشتی و آزمایشی تشخیص داده شوند.

رئیس جمهور در خصوص افتتاحیه اربعین حسینی و اهمیت برنامه ریزی برای هر چه بهتر این مراسم گفت: در واقع این مراسم از اواخر ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت. اگرچه برخی افراد زمان سفر خود را مدیریت می کنند، اما مرکزی اربعین حسینی (ع) نیز باید برنامه های لازم را تدوین و اقدام لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه در ماه های آینده شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در کشور بوده ایم، تصریح کرد:

رئیس جمهور با قدردانی از سازندگان واکسن کرونا در کشور گفت: امیدواریم با این تعداد واکسن ساخت داخل و سایر واکسن های خارجی، نیازی به واردات واکسن کرونا نداشته باشیم و در عین حال عرضه کنیم. واکسن در کشور».

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما