lancerbanner

سرمربی تراکتورسازی: دوست داشتم سردار آزمون به انگلیس رفت

[ad_1]

«کربان بردیف» که در نهایت به عنوان سرمربی تیم فوتبال تبریز انتخاب شده، نقش قبلی در این تیم دارد چرا که روبین کازان و روستوف روسیه و همچنین افتخار قزاقستان را دارند.

بردیف که در دوران سرمربیگری خود در روسیه حضور داشت در آخرین دور مذاکرات درباره حضورش در آلمان گفت که تمایل بیشتری برای حضور در لیگ برتر انگلیس دارد.

این مربی باتجربه همچنین حضور سردار آزمون در حضور تراکتورسازی در این تیم را تکذیب کرد و تاکید کرد که با این تیم قهرمانی در لیگ ایران وجود دارد.

با برنامه نظر خود را به بحث خود اضافه کنید. او گفت: “من بیشتر از این می خواهم.”

او گفت: ما دائماً با او در تماس هستیم، اما خودش تصمیم گرفت. نه من و نه پدرم تحت تاثیر انتخاب تیم جدید قرار نگرفتیم.

این مربی ترکمنستانی با یادآوری اصل گفت: من طرفدار رفتن به انگلیس بودم. گزینه هایی وجود داشت. او می خواهد از آلمان به عنوان ماهی مرکب استفاده کند.

شایعه شده است که حق محاکمه به شما داده شده است.» بردیف در پاسخ گفت: قطعا شایعه است. از نظر مالی من رئیس ندارم.

درضمن بخصوص اینکه در سن 6-7 سالگی به تیموتی تست داد که دورتموند و اورتون و ناپولی فوت کردند؟ او اعلام کرد که برای انجام این بازی آماده نیست. برای تصمیم گیری فوری باید آمادگی ذهنی داشته باشید.

سرمربی تیم بایرلورکوزن در آن زمان تاکید کرد که در تیم بایرلورکوزن نیاز به هماهنگی و هماهنگی وجود داشت و امسال شرایط می تواند در آلمان برای او بهتر باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ایران ادامه کار را انتخاب کرد؟ وی گفت: در ابتدا پیشنهادی برای ایجاد زیرساخت ها مطرح شد. تصمیم گرفتیم به آنجا برویم. به ایران رفتیم و توافق کردیم که پیشنهاد لیدر شدن هم در دستور کار باشد. من هنوز پاسخ نهایی را دریافت نکرده ام که دقیقاً در کدام پست می خواهم کار کنم. (این مصاحبه ظاهراً برای چند روز قبل از معرفی رسمی بردیف به عنوان سرمربی بوده است.)

وی نقش سردار آزمون را در انتقال ایران رد کرد و گفت: این پیشنهاد را پذیرفته ام چون مالک مدرسه تراکتورسازی را از سال ها قبل می شناسم.

سرپرست تراکتورسازی با بیان اینکه ترسی از حضور تراکتور و انتخاب این چالش جدید ندارد، به افتخار قزاقستان در زمان حضورش اشاره کرد و از عملکردش دفاع کرد. او گفت: «از تصادفی که حسادت کردم پشیمان نیستم، اما انتخاب ایران یک چالش است. چرا که نه. ما از این نمی ترسیم. در حال حاضر برای رتبه دوازدهم یا سیزدهم نیستم، بلکه برای عنوان قهرمانی در ایران هستم.

پیشنهاد دیگری برای قطعات تراکتور داشتید؟ بردیف در پاسخ به این سوال گفت: نه پیشنهاد دیگری وجود ندارد.

این مربی در بخشی دیگر از صحبت ها تاکید کرد که هدف این است که تبریزی ها مانند روبین کازان به ورزشگاه بیایند تا بازی این تیم را تماشا کنند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما