lancerbanner

بازی های حافظه: چگونه قدرت مغز خود را تقویت کنیم؟

[ad_1]

در رفتن در اینجا چند پیشنهاد در مورد نحوه ظاهر یا گرفتن قرار ملاقات برای وسایل عتیقه وجود دارد:

معکوس “فراموشی منحنی”

منحنی فراموشی یک نمایش تصویری از موضوع است که اگر سعی نکنیم چیزهایی را به خاطر بسپاریم تا جایی که فراموش می کنیم. برای مقابله با این، بسیار مهم است که حافظه خود را در فضای زمان آزمایش کنید. لازم نیست چیز خاصی را فراموش کنید. «نیشانت کاسیبهاتلا» کارشناس و معلم کتاب رکوردهای جهانی گینس است که می گوید هر لحظه می توانید با تمرین حافظه، حافظه خود را بهبود ببخشید. بعد از خوردن قهوه سعی کنید: “افراد ردیف چه کسانی بودند؟ پوستر چه رنگی بود؟ چیز دیگری در منو بود؟”

حتما به اندازه کافی رویا می بینید

این موضوع تنها به سلامت اولیه مربوط نمی شود. آخرین تحقیقات نقش حیاتی رویاها را در تقویت حافظه تایید می کند. بخش‌هایی از فرآیند رویا برای تنظیم خاطرات بسیار مهم هستند: انتخاب آنچه که باید جستجو کرد و به دنبال چه چیزی بود.

از فلش کارت استفاده کنید

اگر چیزی را به خاطر می آورید، فلش کارت ها ابزاری عالی برای “به خاطر سپردن از راه دور” هستند: زمانی را که کارت ها را ایجاد می کنید به خاطر بسپارید، سپس از کارت های فلش در فاصله دور برای آزمایش خود استفاده کنید.

مردم بازی می کنند و فعال می شوند

بازی های حافظه با کارت های تطبیق با نوعی سیستم تمرین مغز که در نیمه اول قرن بیستم در بریتانیا رایج بود، ممکن است مغز کند و کارآمد را اصلاح کند. تحقیقات نشان می دهد که کارت های فلش برای تشخیص عملکرد خوب هستند.

این سیستم که در ابتدا به عنوان یک سیستم حافظه در قرن دهم میلادی توسط ویلیام جوزف انور ابداع شد، توسط خبرنگاران پلومن در لندن (معروف به کریستوفر لوئیس پلامن) تدریس شد و به عنوان یک سیستم آموزش علمی – فکری تبلیغ شد. و ذهن فرد را گسترش می دهد و همچنین ورزش بدن شما را تقویت می کند.

ساختن یک “ذهن”

خانه ها، مانند زیر بغل شرلوک، به قدری فنی هستند که هنوز هم تا به امروز توسط حافظه رقابتی ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرند و اساساً کاری که شما می خواهید انجام دهید برای یک «سفر» طولانی است. کیتی کارامود، یک ورزشکار رقابتی که از خانه ها و تعطیلات خود در ایالات متحده برای خانه خود استفاده می کند، می گوید: آیا دوست دارید برای بازدید از آنها وقت بگذارید و فکر کنید “اینجا چه خبر است؟”

نگاهی به تاریخ و رویدادها بیندازید

برای تولدها و تاریخ های دیگر، “کرمود” پیشنهاد می کند که هر ماه چیزی به هر ماه بدهید (اکتبر ممکن است کدو تنبل باشد، بلافاصله قلب عشق) و هر روز یک عکس. برای یادآوری تولد در 4 فوریه، این پیشنهاد این است: “شما می توانید همان سادگی را داشته باشید که عدد 8 مانند یک قایق بادبانی است. بنابراین، می توانید تصور کنید که آنها واقعاً عاشق یک قایق هستند.” اگر می خواهید رویداد خود را برنامه ریزی کنید، هر روز از هفته را به یک رویداد یا مکان پیوند دهید: “چهارشنبه می تواند مراسم عروسی باشد. بنابراین، تمام کارهایی را که قرار است در چهارشنبه انجام شود تصور کنید.” پس از آن متوجه ما شد.

نقش هورمون ها

طبق مطالعه دانشگاه کلمبیا، هورمون “استئوکلاز” از استخوان ها ترشح می شود و توانایی آن را برای حمل وزن تقویت می کند.

برای حروف قلب پیدا کن

“اسم ها معمولاً معنی ندارند. این بدان معنی است که شما باید آنها را برای خود معنی کنید. گاهی اوقات به کسی معرفی می شود.” اگر می خواهید با آنها باشید، باید “Brain” یا “Dominic” باشید.

مثل یک پیانیست فکر کنید

تکنسین ها موسیقی کلاسیک را زنده از حافظه پخش می کنند. از طریق تکرار، یادآوری بصری صفحات موسیقی و آنچه که می تواند انجام دهد، «درک فکری از فرم موسیقی» نامیده می شود: دانستن چگونگی ساختار یک قطعه. همچنین می‌تواند برای گفتمان عمومی مفید باشد: شکل منطقی چیزی که می‌خواهید تجسم کنید، جایی است که از نظر فیزیکی در صفحه هستید و با مخاطب تمرین می‌کنید. حضور سایر آثار ماوراء الطبیعه برای آگاهی شما انجام می شود و یادتان باشد که به طرف مقابل بیایید تا مشکل پیش نیاید.

حافظه خود را بازسازی کنید
کاسیبهاتلا می گوید وقتی از حافظه اش بیدار می شود با خود می گوید: «هیچ مشکلی وجود ندارد، بعداً او را به یاد می آورم»، زیرا ایجاد استرس در اطراف خاطره وضعیت اجتناب ناپذیر را بدتر می کند. برعکس، من را به یاد لحظه می اندازد و ما هر روز آن را به یاد می آوریم، حتی اگر شعر آهنگ فوق العاده ای از سال 9 پس از میلاد باشد. Kasibhatla می گوید: “همه ما موفقیت هایی در حافظه داریم. شما خودتان به این موضوع اعتقاد ندارید. این ناعادلانه است.”

شیر یادبود

خاطره می تواند لذت خالص باشد: یک شعر را خودتان به خاطر بسپارید. استر ساندیس، معلم انگلیسی و ستایشگر این شعر، می گوید: «یکی از زیباترین چیزهای شعر، فرم است و فرم به بزرگداشت آن کمک می کند. راهنماها چیست؟ شعری را در قطعات کوچک به خاطر بسپارید، شعری را که دوست دارید انتخاب کنید (قرار است تا آخر عمر این هدیه شما باشد) و وسایل کمک حافظه، شنوایی و حرکت را ترکیب کنید. می تواند در تایپ مجدد یک شعر به صورت معنادار مفید باشد.

از تصاویر بصری به خوبی استفاده کنید
کتاب موسیقی متن “Darn Brown” یک مثال عالی از این موضوع ارائه می دهد: زمزمه روی پروانه ای که مغز من هنوز در حال حفظ کردن است. قلم، شیشه، موش، معده، مقوا، کشتی و کریسمس). این یک تصویر عجیب و غریب است که براون ترسیم می کند و هر کلمه را با کلمه بعدی مرتبط می کند: شمارش یک تلفن با چرخ چرخان در فرانکفورتر! ماموت که به تو می چسبد! قانون سرانگشتی: تصاویر واضح تر را انتخاب کنید، هر کدام که عجیب و غریب است. شما باید آشفتگی عاطفی را احساس کنید (خنده یا شوخی به خوبی انجام می شود) و این دو عنصر باید تا حد امکان فعالانه در تصویری که ایجاد می کنید تعامل داشته باشند.

تقویت حافظه در هر اهل سنت
بزرگترین چالش “حافظه برای حافظه” است. هیچ جادویی در آن نیست: «تکرار، تکرار، تکرار».

اشتباه کن
نتایج مطالعه‌ای که اوایل امسال منتشر شد تأثیر «خطاهای عمدی» را بررسی کرد: ایجاد آگاهی از خطاها می‌تواند به درک عمیق‌تر و حافظه بهتر منجر شود، زیرا یادآوری‌هایی که خطاهای عمدی مرتکب می‌شوند احتمال اصلاح آن‌ها را بیشتر می‌کنند. کسانی هستند که به درستی پاسخ می‌دهند. اولین بار. ذهن واقعاً مرموز است.

منبع: گاردین

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما