lancerbanner

شیائومی نوت 8 و نوت 11 پرو 128 گیگابایتی

[ad_1]

در رفتن شیائومی نوت 8 و نوت 11 پرو دو گوشی موبایل در بازار ایران دارند که همچنان در رقابت شدید با رقبای خود هستند. این دو گوش در میان رده در نظر گرفته شده و به دلیل قیمت و امکانات نسبتا مناسب همواره مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد.

طبق گزارشات فرارو، آخرین نسخه شیائومی نوت 8 در تاریخ 2 می با امکان دوربین 2 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی با سنسور 3 مگاپیکسلی و اتصال به شبکه های 4G و باتری آن 2 میلی آمپر است.

همچنین از MediaTek Helio G85 پشتیبانی می کند، اما بزرگترین ضعف آن عدم پشتیبانی از شبکه های 5G است. گذشته از این ضعف، ظرفیت کم باتری نیز ممکن است شما را آزار دهد.

اما برخلاف نوت 8، شیائومی نوت 11 پرو از شبکه های 5G پشتیبانی می کند و امکانات بیشتری دارد. این تلفن همراه در ماه اکتبر عرضه شد و یک پرچمدار حسگر برای برند شیائومی ایجاد کرد.

این تلفن همراه دارای سه سلف پرتره 3 مگاپیکسلی، 3 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است. دوربین های پشت به پشت نیز فیلمبرداری 4K را برای شما فراهم می کنند. ظرفیت باتری نوت 11 شیائومی نیز 3 میلی آمپر است و توانایی حمل 2 وات شارژ قدرتمند را دارد. این تلفن همراه همچنین دارای اسنپدراگون 695، 5G است که در میان رده های میان رده مناسب است.

قیمت شیائومی نوت 8 و نوت 11 پرو 128 گیگابایتی

قیمت شیائومی نوت 8 و نوت 11 پرو 128 گیگابایتی بین 1 تا 2 میلیون تومان است. فروشندگان آنلاین شیائومی نوت 3 گیگابایت حافظه و 2 گیگابایت رم یک میلیون و 6 هزار تومان به فروش می رسند. اما می توانید آن را از فروشگاه فیزیکی با قیمت کمتری خریداری کنید.

کمترین قیمت شیائومی نوت 8 فروشگاهی در شهر تهران با 1 میلیون و 6 هزار تومان است. بیشترین قیمت نیز 1 میلیون و 7 هزار و 2 بوده است.

شیائومی نوت 11 پرو یک گیگابایت با رم 2 گیگابایتی است و در فروشگاه های اینترنتی نیز 1 میلیون و 4 هزار تومان قیمت دارد.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما