lancerbanner

زمان و نحو طبقه بندی اجرایی معلمان

[ad_1]

وزیر آموزش و پرورش و پرورشی با اشاره به منشور معلمان گفت:

به گزارش فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه در بیانیه ای به این شبکه با اشاره به رتبه بندی معلمان ‘رده بندی معلمان’ گفت: همچنین بر جایگاه مقام معظم رهبری برای رسیدگی به وضعیت کیفیت نظام آموزشی و تربیتی و همچنین معیشت معلمان تاکید شده است. در شعار و سخنان رئیس جمهور در خرداد ماه سال گذشته این موضوع به صراحت بیان شد.

وی ادامه داد: طبقه بندی معلمان با مستندات قانونی مانند سند تحول بنیادین، سیاست های کلی رسانه ای مقام معظم رهبری در سال نهم و همچنین اصل 2 قانون کل کشور است و بحمدالله با همکاری دولت، مجلس شورای اسلامی. و شورای نگهبان این وعده 5 سال طول می کشد، تحقق پیوسته است و امروز؛ ماه گذشته شاهد امضا و ابلاغ این قانون اساسی بودیم.

نوری تصریح کرد: این قانون اساسی در اصل 2 که شامل مواد اول، اهداف، شرایط و مفاد قانون است، وضع شده است. تفکیک امتیازات در ماده 3 بیان می کند که در مورد نحوه اجرای آن توسط وزارت آموزش و پرورش با همکاری سازمان اشتغال و توسعه و سازمان برنامه و بودجه اظهارنظر می کند. البته قسمت اول تکمیل شده و امیدواریم در هفته های آینده این سیاست را به دولت ابلاغ کنیم.

وی افزود: هیأت های کشمش تعیین شده است، همان قوانین سنجشی که در قانون اساسی آمده تعیین شده است و انشاالله ارزشیابی مشاغل توسط معلمان انجام می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: کانتینرها بر اساس قانون اساسی معلم هستند. البته یکسری محدودیت هایی برای افراد مانند کارمندان وجود دارد که بدون حق و حقوق محروم می شوند. افرادی که کد استخدامی ندارند یا افرادی که شاغل هستند.

وی افزود: صلاحیت معلمان یا صلاحیت های عمومی باید در کنار امتیاز تجربه احصا شود. همچنین 3 امتیاز و در نهایت 3 امتیاز برای معلم وجود دارد.

نوری ادامه داد: کسانی که برنامه درسی محرومان از مزایای قانون را در جدول شماره یک لحاظ نکنند، معلمان درجه یک محسوب می شوند که یک سال فرصت دارند تا از امتیازات خود برخوردار شوند. همان وظایف و گزینه ها به کمیته های کشمش و ارزیابی که فعالیت می کنند داده می شود.

وی با بیان اینکه اجرا از «شهریور» است و 4 هزار میلیارد تومان بودجه برای آن در نظر گرفته شده است، گفت:

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما