lancerbanner

دستیاران سوار بر تراکتور

[ad_1]

«قربان بردیف» که امور فنی تراکتورسازی را برعهده گرفته است با کمک اسپانیا، ترکمنستان و روسیه به ایران آمد.

ایوان دانیلینتس، دیمیتری کرچنکو، کارلوس گونزالس و ادوارد کوندخوف از جمله دستیارانی بودند که در تراکتور کادارفانی حضور داشتند. شایان ذکر است، کارلوس گونزالس هفته آینده به تبریز سفر خواهد کرد.

در اینجا به بررسی مختصری از هر یک از این اساتید می پردازیم:

* ایوان دانیلینتوس مربی 5 ساله ترکمنستانی با ملیت های اتریش و مولداوی. شریف مولداوی، روستوف و دستیاری به عنوان سرمربی تیم ملی مولداوی، روبین کازان و غیرت قزاقستان را نیز در این تیم تجربه کرده اند. سرمربی روبین کازان آکادمی علوم منصوب شد و نقش مهمی در معرفی بازیکنان جوان به سطح اول فوتبال روسیه داشته است.

دنیلنتز با نتیجه 2-1 به اوج فصل 2-1 رسید و علاوه بر نتایج درخشان با روستوف در لیگ روسیه، توانست ستاره تاریخی “مقابل” بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند و اسپارتا براگ را شکست دهد و با منچستریونایتد مساوی کند. او در لیگ اروپا مقابل اتلتیکو مادرید پرافتخار و جذاب بود.

این مربی با هدایت روستوف نتایج درخشانی را مقابل بزرگان روسیه کسب کرده بود. پس از شکست تیم های روبین کازان، زاسکا مسکو، اسپارتاک مسکو و تساوی مقابل زنیت با هدایت دانیالیان.

* دیمیتری کریچنکو مربی 5 ساله روسی است که سابقه سرمربیگری تیم یوفا، مربی موقت در روستوف و کادر مربیگری در تیم های غیرت قزاقستان، اوفا و روستوف را در کارنامه دارد.

* کارلوس گونزالس 4 ساله است و در بارسلونا اسپانیا به دنیا آمده است. او کار خود را به عنوان بدنساز در زمین بزرگ رئال مادرید آغاز کرد.

گونزالس مربی تیم های مختلفی در رئال سوسیداد، نیوکاسل، بحرین، اف سی شریف، مولداوی، امارات، العین، اطلس، مکزیک، بی جی پاتوم یونایتد، تایلند و نیروی هوایی عراق بوده است.

گونزالس قبلا با مربیانی مانند خوزه مورینیو، مانوئل پیگرینی، خوان راموس، برند شوستر، زلاتکو دالیچ و زوران مامیچ کار کرده است.

* ادوارد کوندخوف نیز به عنوان مربی توانبخشی در این رویداد حضور خواهد داشت.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما