lancerbanner

(ویدئو) “فسیل های زنده” که خون آبی برای واکسن ها حیاتی است

[ad_1]

هر سال در ماه مه و ژوئن، آنها صدها هزار دلار در خلیج دلاور، در سواحل شرقی ایالات متحده، در ساحل برای کاشت جزر و مد خرج می کنند.

به گزارش فرارو، در شب روشن مهتابی، تیمی از دانش پژوهان و داوطلبان حفاظت از ساحل در امتداد خلیج دلاور هزینه های کف پا را که از اواخر بهار تا اوایل تابستان تخمیر می شود، بررسی می کنند.

با پوست روی سر، پرها و پنج جفت پا چسبیده به هم، لباس های کف پایشان دوستانه نیست. اما حتی اگر در طول زندگی‌تان واکسن را به خودتان تزریق کرده‌اید، باید شکرگزار این حیوانات دریایی عجیب و غریب باشید: آب آبی روشن برای ارضای میل به عقیم بودن، برای بیمار کردن همه چیزهایی که به بدن وارد می‌شود، استفاده می‌شود. واکسینه شدن و واکسینه شدن ایمپلنت های پزشکی.

دانشمندان از این خون با هزینه قرن هفدهم استفاده کرده اند تا از در دسترس بودن تجهیزات پزشکی استریل و داروهای داخل وریدی راضی باشند. باکتری های مضر می توانند در تجهیزات پزشکی وجود داشته باشند، اما خون در اندام تحتانی نسبت به سموم باکتریایی بسیار حساس است.

لورل سالیوان به فرانس نیوز می گوید: «داشتن دوستان واقعاً آسان است، آنها را به موقع درک کنید. آنها در واقع تهدید نمی کنند.

3 میلیون سال است که این موجودات فرازمینی در حال کاوش در اقیانوس های سیاره زمین بوده اند، در حالی که دایناسورها ظاهر شده و منقرض شده اند و این انقراض ها هنوز وجود دارند.

با این حال، تنها چهار مورد از این فسیل های زنده در جهان باقی مانده است و هر چهار مورد در خطر انقراض قرار دارند. با توجه به اینکه از آنها برای مصارف پزشکی استفاده می شود، به عنوان غذای ماهی و همچنین برای حفاظت از محیط زیست طبیعی استفاده می شود.

زیرپایی های گران قیمت در اقیانوس اطلس، هند و سایر نقاط جهان سالانه جان میلیون ها نفر را نجات می دهد. خون این حیوان یکی از گران ترین مایعات جهان است و لیتری تا 5000 لیت به فروش می رسد.

پوسته نزدیک این هزینه سوراخی در قلب ایجاد می کند و حدود 3 درصد خون را می گیرد و سپس به طبیعت باز می گردد. بررسی ها نشان می دهد که بین 2 تا 5 درصد از این هزینه ها پس از آمیزش بین کودکان و فرزندانی که زنده می مانند، شدید می شود.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما