lancerbanner

استان تهران: برای بچه دار شدن روی خدا حساب نمی کنیم

[ad_1]

مقامات تهران نسبت به دسترسی سریع به مراکز سقط جنین در تهران هشدار دادند و خواستار برخورد اداری با آنها شدند.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری، مسئول خانواده و جامعه تهران که روز دوشنبه (دوم خرداد) در جلسه «خانواده و جامعه» با روال بررسی آخرین وضعیت استان تهران حضور داشت، گفت: این نشست که با نرخ سالانه 2000 نفر برگزار شد، نسبت به تولدهای واقعی حدود 5 درصد است که عدد قابل توجهی است.

وی درباره دسترسی آسان به مراکز سقط جنین و لزوم برخورد با آنها گفت: در حال حاضر با یک جست و جوی کوچک در اینترنت در کسری از دقیقه می توان به مراکز سقط جنین رسید و باید کار جدی انجام شود. با این سقط جنین ها مبارزه کنید.”

این مقام مسئول تهران ادامه داد: در این مورد هم به کار فرهنگی و مثبت نیاز داریم و هم به کار قضایی، اداری و سلبی.

منصوری در دیگر سخنان خود گفت: در برخورد با جامعه باید مومن، باورپذیر و جدی باشیم.

وی همچنین تاکید کرد که قانون اساسی باید برای کمک به کودکان در سیستم اداری تعریف شود.

به عبارتی منصوری بر لزوم پرداختن به موضوع کودک کار برای مادران در نهادها و دستگاه ها تاکید کرد و گفت: در حوزه اجتماع، اعتقادات ضعیفی داریم و اگرچه چند سالی طول می کشد، اما این دستور محقق می شود، اما با دقت نظر اگر پنجره ای برای بسته بندی وجود دارد، باید در مورد آن جدی باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نگاه ما به موضوع اجتماع باید از منظر الهی باشد نه از منظر اداری گفت: ما باید عزم و شهامت داشته باشیم که اینگونه صحبت کنیم.

این مقام تهرانی تصریح کرد: به نظر من موضوع اصلی بحث بچه داری است که ما به خدا اعتقاد نداریم و به وعده های خدا در این زمینه اعتماد نداریم. خداوند می فرماید رزق و روزی فرزند با من است، اما در موارد دیگر نیز خداوند این وعده را می دهد و عمل می کند.

منصوری به بیان دیگر به اهمیت همکاری در ارتقای شهروندی در حوزه اجتماع و فرزندآوری اشاره کرد و افزود: باید حقوق شهروندی در این موضوع لحاظ شود. فضایی در شهر ایجاد نکردیم که تعداد بچه ها زیاد شود و بچه ها تربیت کنیم. برخی تبلیغات در مورد قیاس موضوعی کیف، کفش و اکسسوری باعث ناراحتی شهر شده و این مسائل پارادایم اصلی شهر نادیده گرفته شده است.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما