lancerbanner

چگونه خود را از اینترنت پاک کنیم

[ad_1]

در رفتن اپراتورها اطلاعاتی را در مورد مواردی مانند فعالیت آنلاین، خریدهای دنیای واقعی و اطلاعات کلی دقیق در مورد اینکه چه کسی هستیم جمع آوری می کنند. کافی است تمایلات سیاسی و وضعیت سلامتی فرد را مشخص کنید، حتی اگر باردار هستید یا نه. به این ترتیب نظارت بر استفاده از روش ها از این انبوه اطلاعات افزایش یافته است.

فرارو از واشنگتن پست گزارش می دهد. شما نمی توانید کار خود را به طور کامل از اینترنت پاک کنید. قدردانی از داده‌های مربوط به بقیه کارهای خود در اینترنت باشید، که بر اساس داده‌هایی است که در رسانه‌های اجتماعی یا پشت عکس‌های تعطیلات دیگران در فلیکر (یکی از بزرگترین و بیشتر شبیه به این وب‌سایت) آنلاین فراموش کرده‌اید. .

با این وجود، این استدلال برای تسلیم نیست! شما می توانید کارهایی مانند پاکسازی خود گوگل برای محافظت از حریم خصوصی خود انجام دهید. برای بهترین نتایج در زمان، پول، صبر و زندگی در کشور یا ایالت نیازمند قوانین قوی برای محافظت از حریم خصوصی است.

حال در پاسخ به یک سوال مهم می پرسیم: چگونه داده ها را از مجموعه خود حذف کنم؟ قبل از پاسخ به این سوال، اجازه دهید با موضوع کلی شروع کنیم.

گوگل چیزی است که اکثر مردم هنگام داشتن مانیتور اطلاعات آنلاین به آن فکر می کنند. بهینه سازی موتور جستجو یکی از محبوب ترین وب سایت ها در جهان است. ببینید، هر کسی که با موفقیت نتایج جستجو را حذف کند، احتمالاً در سایتی که میزبانی آن است زنده می ماند، مگر اینکه مجبور شوید سایت را نیز حذف کنید. آیا می خواهید داده های این سایت ها را حذف کنید؟ اول خودت گوگل کن فهرستی از مکان‌هایی که اطلاعات در آنها افشا می‌شود، و به‌ویژه همه چیز باید خصوصی باشد، مانند آدرس یا شماره تلفن، هر نوع اطلاعات شناسایی (شماره گواهی) یا اطلاعات دیگری که ممکن است نامناسب باشد. نام خود را با آدرس یا شماره تلفن مورد نظر خود ترکیب کنید. Google اخیراً اضافه کرده است که در صورت درخواست شما، می‌توانید نتایج یا اطلاعات ویژه‌ای از جمله تصاویر صریح که جعلی هستند، بدون رضایت شما پست شده‌اند یا به‌طور تصادفی به‌عنوان نام شما علامت‌گذاری شده‌اند و به‌عنوان حذف‌شده علامت‌گذاری نشده‌اند، پست کنید.

برنامه هایی برای حذف اطلاعات وجود دارد که ممکن است برای جستجو و انتشار اطلاعات شخصی یا هویت شما در اینترنت استفاده شود که معمولاً با اهداف مخرب مانند شناسایی، اطلاعات مالی، سوابق پزشکی، آدرس فیزیکی و سایر اطلاعات تماس استفاده می شود.

اکنون که درخواست های لوازم آرایشی مطرح شده، زمان آن فرا رسیده است. صدها نفر در ایالات متحده شاغل هستند. شما ممکن است از عضویت در این سایت ها انصراف دهید و در برخی موارد ممکن است درخواست کنید که آنها حذف شوند. طبیعتاً هر سایت دارای حلقه های مختلفی است که باید از آنها عبور کنید، مانند ارسال ایمیل، پر کردن فرم، ارسال نامه یا فکس یا تأیید هویت خود.

همچنین، حذف داده‌های Google از داده‌های شما به این معنی نیست که داده‌ها هنوز در دسترس نیستند و درخواست نکردن داده‌ها از این سایت برای اشتراک‌گذاری به این معنی نیست که سایت‌های دیگر به آن داده‌ها دسترسی ندارند. آن‌ها منابع بی‌شماری را کشف کرده‌اند، از جمله برنامه‌هایی که برای نصب گوشی شما مناسب هستند و وب‌سایت‌هایی را که سابقه خرید کلی دارند، بررسی یا بازدید می‌کنند. این اطلاعات ممکن است برای اهداف تبلیغاتی در سایت های مشاهده عمومی استفاده شود.

کاری را که آنلاین انجام می دهید محدود کنید

بهترین راه برای انجام این کار، محدود کردن حجم اطلاعات آنلاین است. با استفاده از راهنمای «امتیاز حریم خصوصی» برای روشن کردن سازمان‌های حفظ حریم خصوصی قوی به منظور استفاده از برنامه‌ها یا برنامه‌هایی که به طور منظم استفاده می‌شوند، از جمله تلفن‌های هوشمند، بانک‌ها و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، شروع کنید. اگر در رسانه های اجتماعی پست می گذارید، از نوع اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید آگاه باشید و مطمئن شوید که ترتیبات شما خصوصی است.

سازماندهی مجدد حریم خصوصی: مجموعه مهمی از دستورالعمل ها است که اکنون باید تغییر کند

از یک بازتابنده و مرکز جستجوی موتور متمرکز بر حریم خصوصی خانه خود استفاده کنید و از آن برای کنترل حریم خصوصی جهانی یا محافظت از سایت خود در برابر صفر استفاده کنید. خود را ثبت کنید تا بتوانید اطلاعات شخصی خود را با دیگران (مانند نظرسنجی ها) به اشتراک بگذارید. برنامه هایی را که استفاده نمی کنید (یا به آنها اعتماد ندارید) را از نظرسنجی، تلفن هوشمند و تبلت حذف کنید.

کالیفرنیا باشید

در سال 2013، قانون حفاظت از حریم خصوصی مصرف کننده در کالیفرنیا (CCPA) تصویب شد و به ساکنان آن ایالت حفاظت و حذف بیشتری داده شد. طبق قانون، شرکت ها ملزم به حذف اطلاعات شخصی شما در صورت درخواست هستند، حتی اگر شما باید هویت خود را تأیید کنید. بخش‌هایی از شرکت‌ها توسعه یافته و در همه نقاط در دسترس افرادی قرار گرفته‌اند که در ایالات متحده زندگی می‌کنند، در حالی که بخش‌های دیگر منحصراً برای ساکنان کالیفرنیا انجام می‌شود. (همچنین، می توانید از داده های خود یا از شرکتی که اطلاعات شخصی را می فروشد، برای یک نسخه از این قانون درخواست دهید).

از خدمات شخص ثالث استفاده کنید

اگر قبلا این مقاله را نخوانده اید، ممکن است متوجه شوید که باید برای خلاص شدن از شر اطلاعات شخصی در اینترنت اقدام کنید. سرویس‌های بدون رای‌گیری وجود دارند که می‌توانند مرتبط‌ترین بخش‌ها را برای شما حذف کنند و اگر نگهبانان شخصی باشند، انتخاب خوب است. به عنوان مثال، سرویس DeleteMe از 69 1 در سال شروع می شود و به طور منظم فعالیت می کند و اطلاعات شخصی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید درخواست های حذف را اسکن و ارسال کنید. OneRep ابزار مشابهی است که از 33 1.2 در ماه شروع می شود. اگر ناظر سرقت هویت دارید، می توانید با LifeLock Norton ثبت نام کنید. برنامه Jumbo به دنبال تنظیم حریم خصوصی شما در اکثر برنامه ها است و دارای نسخه های رایگان و پولی است. AccountKiller ابزاری برای حذف حساب های آنلاین قدیمی است.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما