lancerbanner

پزشكان: فقر سروصدا مي‌كند اما لباس نمي‌سازد

[ad_1]

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان گفتند که در کار خود یک متخصص دارند و هر فردی که برای مذاکره انتخاب می شود باید تجربه لازم را در آن زمینه داشته باشد. مردم در گذشته در این مورد موضع گرفته اند، چرا امروز موضع نمی گیرند؟!

به گزارش جماران، مسعود پازشکیان به ویژه در تغییرات دولت گفت: اگر درست نشوم اوضاع بهتر نمی شود. صحبت با اصلاح طلبان هم اشتباه است. من شخصا به همه وزرا رای مثبت دادم و موضعی نگرفتم.

مسعود پاژساکیان به ویژه در مذاکرات آتی گفت: هر شغلی متخصص خاص خود را دارد و هر فردی که برای مذاکره انتخاب می شود باید تجربه لازم در آن زمینه را داشته باشد. مردم در گذشته در این مورد موضع گرفته اند، چرا امروز موضع نمی گیرند؟! فقر و بیکاری بیداد می کند. اما نه صدای سیما را می شنوم و نه به هیچکس. اگر (وضع فعلی) نادرست است ادامه آن نادرست است و باید راه درست را طی کرد; ما نمی خواهیم راه را اشتباه برویم. مشکلات مردم باید حل شود و این راه حل با اتحاد و انسجام حاصل شود.

وی درباره تغییرات در دولت نیز گفت: با رفتن وزرا مشکل حل نمی شود. اگر درست نباشد، وضعیت بهتر نمی شود. با اصلاح طلبان هم صحبت می کنم. کدام یک از موارد زیر نادرست است؟ من شخصا به همه وزرا رای مثبت دادم و موضعی نگرفتم. اولین باری که پیامبر(ص) از مکه به مدینه هجرت کرد، اولین نامه ای بود که فهمید که می فرماید باید برادر باشیم، اختلاف را کنار بگذاریم. پس اگر می گویید حق با شماست، هیچ چپی ندارید. ما می خواهیم که کشورهایمان حق داشته باشند و همه کسانی که شایسته حضور در دولت هستند. راست و چپ در حال حاضر مهم نیست، اما باید به یک مسئول مراجعه کنیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه به ویژه گفت: فکر نمی کنم وضعیت قانونگذاری در مجلس و قوه مقننه به سادگی با این ساده سازی حل شود. اقتصاد یک بازار داخلی است که باید از امنیت و ثبات برخوردار باشد. امروز تصمیم داریم که فردا آن را نقض کنیم. قرآن نیز می فرماید: «شهر را که ویران شد، خراب نکنید. دنیای امروز یک بازار است و ما نمی توانیم خود را از بازار جهانی جدا کنیم.

پزشكان ساير نقاط كشور به ويژه به مناسبت سخنراني يادبود امام خميني(ره) در حرم امام، گفتند كه اقدامات تندروها در توهين به سيد حسن خميني نه انساني است، نه اسلامي، نه قانوني و نه مدافعان او. آنها خود را در پشت صحنه خوب جلوه می دهند اگر کسی به مقام معظم رهبری توهین کند، چه بلایی سرش می آید؟! در عین حال بی احترامی همه جا بد است.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما