lancerbanner

رازهای سنتی پشت خطوط جنگ روسیه علیه اوکراین

[ad_1]

در رفتن بر اساس این گزارش، «اشپیگل» چالش ویژه ای با روسیه دارد که مربوط به خط مقدم با اوکراین است. این نشریه به دشواری استقرار نظامی روسیه در جنگ اوکراین اشاره کرد و تاکید کرد که پوتین برای جلوگیری از غیرعادی شدن وضعیت روسیه، خواستار بسیج عمومی نیروهای نظامی در این کشور برای مبارزه با جنگ اوکراین شد.ارتش روسیه ، برای جبران کمبود نیروهای نظامی در جبهه های نبرد اوکراین، به روش ها و تاکتیک های جدیدی برای جذب نیرو متوسل شده است. نگرش‌ها و تاکتیک‌هایی که با پیشنهادها و تلاش‌های مالی قابل توجه همراه است، ارتش را در پشت خطوط جنگ روسیه علیه اوکراین درخشان می‌کند.

نشریه اشپیگل در این رابطه می نویسد: «کیریل کریچیتوف هنوز خاطرات روشن و روشنی را از لحظه ای که پاکت سفید و قرمزی را در صندوق پستی پیدا کرد، به یاد می آورد. او گفت که پاکت داخل یک احضاریه بود و افزود که باید تا فردا صبح خود را به اداره محلی وابسته به ارتش روسیه معرفی کند. او گفت: “این یک نفرین است! من باید به اوکراین بروم.” او می گوید از این موضوع می ترسد.

کورچاتوف یک کارگر ساختمانی 35 ساله و پدر یک دختر دو ساله است. او در “نیژنی نووگورود” زندگی می کند. شهری در شرق مسکو حدود 7 ساعت با مسکو فاصله دارد. او از اشپیگل درخواست کرد که نام واقعی او به دلایل امنیتی نیست. ده سال پیش، کورچاتوف در طول خدمت سربازی در روسیه، یکی از سازمان‌های اطلاعاتی ویژه روسیه بود. همچنان در خدمت پرچم هستند.

بر اساس این گزارش، فرارو قبل از احضار خودخوانده اش، چندین بار در روزها و هفته های قبل حاضر شده بود، هدف از چندین تماس و دیگر وسایل ارتباطی، معرفی خود به پایگاه های نظامی بوده است. او می گوید که حتی در پیام “وایبر” با شخص رسانه اجتماعی تماس گرفته شده است و پیام به شرح زیر است: “کریل ایوانوویچ، ما منتظر شما هستیم. نیروهای ویژه GRU را معرفی کنید”. البته می گوید پیام را پاک کرده است. وی گفت: من می دانم که چند سرباز روسی در جنگ اوکراین جان خود را از دست داده اند. او معتقد است که تلویزیون روسیه فقط در مورد تعداد واقعی کهنه سربازان دروغ می گوید.

در پاکت نامه ای با عنوان «مکاتبات نظامی» به خارطوم ادعا شده است که ماهیت نامه نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد. روز بعد او از اداره محلی بازدید می کند و با مدیر ملاقات می کند. در ابتدا رئیس از او پرسید: چه چیزی باعث شد تا اینقدر دیر حضور داشته باشید؟ وی افزود: ما به شما نیاز داریم. روس ها با معامله ای موافقت کرده اند که به گفته آنها 300000 روبل در ماه (معادل 4500 یورو) برای آنها هزینه خواهد داشت. این حدود 7 برابر بیشتر از میانگین واردات در منطقه است.

رازهای سنتی پشت خطوط جنگ روسیه علیه اوکراین

نمونه هایی از بسته های سفید و ارتش سرخ ارتش روسیه برای نیروهای ذخیره سازی کشور و احضار آنها به پایگاه های نظامی

این مقام نظامی در بیانیه ای گفت که این شرکت قرارداد را تکمیل کرده است. او می گوید کرچتوف می تواند سه، شش یا دوازده ماه در قالب یک قرارداد و سپس توافق نامه امضا کند. او سرش را تکان داد. “اگر تابوت به خانه برگردانده شود، چه کسی از خانواده حمایت می کند؟” پدر و مادرش بالای 70 سال سن دارند و مادرش نیز بیمار است. در حال حاضر، مقام نظامی روسیه که با کیرشتوف صحبت می کند، می فهمد که نمی تواند او را متقاعد کند، کاغذ سفیدی روی میز می گذارد و از کریستوف می خواهد که دخالت روسیه در جنگ را توجیه کند. آنها فقط پس از اینکه از آنها خواسته شد ساختمان را ترک کنند این کار را انجام می دهند.

کورچاتوف در ابتدا فکر می کرد که فقط نیروهای ویژه روسیه سابق نیز این احضار را کشف کرده اند. با این حال، او اکنون متوجه می شود که مردان بیشتری به نیژنی نووگورود آمده اند. وی گفت: «دستگاه نظامی روسیه برای هر فردی که قبلاً در ارتش خدمت کرده است احضاریه ارسال کرده است.

داستان کیرشتوف نشان می دهد که ارتش روسیه به حضور نظامی جدید نیاز داشت. جنگ علیه اوکراین که روس‌ها آن را «عملیات ویژه برای بازداشت دونباس» می‌خوانند، حدود چهار ماه پیش است و در جریان است.

روسیه در نوسان کامل است

بر اساس برخی گزارش ها، ارتش روسیه در جریان حمله به اوکراین متحمل تلفات نظامی قابل توجهی شد و در این جنگ نیز مشاهدات دیدنی از نیروهای زمینی، هوایی و دریایی روسیه (و البته گارد ملی روسیه) صورت گرفت. در واقع، ارتش روسیه به شدت به نیروهای جدید نیاز دارد. ارتش روسیه در چند وقت اخیر مجبور به عقب نشینی از کیف و خارکف شده است. ده ها هزار سرباز در نبرد روزانه جان خود را از دست می دهند.

در این چارچوب اولین دور عملیات نظامی ارتش روسیه در نقاط خاصی از خاک روسیه انجام می شود. از کالینینگراد در غرب روسیه تا شرق منطقه آمور، همه مردانی که در سن جنگ در خدمت سربازی بودند از روسیه اخراج شده اند. حداقل دو میلیون روس به عنوان نیروهای امنیتی این کشور در نظر گرفته می شوند (البته تعداد دقیق این افراد بخشی از طبقه بندی اسناد طبقه بندی شده است).

در شرایط فعلی ارتش روسیه، از هر ابزاری که در دست باشد برای جذب سربازان جدید استفاده می شود. در این راستا پیشنهادات ویژه آدم ربایان به ارتش ارائه می شود و در عین حال تهدید و شبیه سازی شرایط بسیج عمومی با ارسال هزاران احضاریه برای سربازان نیز مورد توجه قرار می گیرد.

البته لازم به ذکر است که احضار عمومی و ژنرال (ظاهراً) فقط اتفاقی است که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام بسیج عمومی کرد. نگرش اخیر روسیه به ارتش به طور کلی نوعی ضعف هاکی در این کشور دارد. این در حالی است که قبل از حمله روسیه به اوکراین، بسیاری معتقد بودند که ارتش روسیه به اندازه ارتش اوکراین قدرتمند است. مهمتر از آن، بسیج عمومی تأثیر منفی بیشتری بر زندگی روزمره روسیه خواهد داشت. مسئله این است که کرملین آنقدر خشن است که دارد از آن دور می شود. نتیجه این است که انجام خدمت سربازی در قالب ابهامات چهارگانه و نه چندان واضح و متمایز از ارتش روسیه است.

با وجود بیش از 15 هفته جنگ این کشور در اوکراین، رهبران روسیه تا آنجا که ممکن است تمایل دارند وضعیت این کشور را بپذیرند. در این چارچوب، این رهبران نقش مهمی داشتند و ما شاهد بودیم که اکثر روس ها از عملیات نظامی در اوکراین حمایت می کنند. به ویژه، آنها تمایل زیادی به انجام دقیقاً همان کاری که ارتش این کشور در اوکراین انجام می دهد، ندارند. مرگ و ویرانی جنگ توسط جریان های سیاسی و رسانه ای مسلط روسیه انکار می شود و در عوض روس ها با کشتن سربازان از قدرت خود تمجید می کنند و آنها را قهرمان توصیف می کنند. به این ترتیب سربازان روسی با مدال تجلیل می شوند یا بخشی از خیابان های این کشور با نام سربازان کشته شده در روسیه تغییر می کند. در شهرهای مختلف روسیه پوسترهایی با عنوان «قهرمانان پیروزی» به افتخار سربازان روسی نصب شده است.

با همه اینها، اشتیاق برای جنگ در روسیه با اوکراین ایجاد نشده است. مشکل اینجاست که خود روسیه برای همه تجهیزات نظامی مشکل ساز شده است. برخی از سازمان های حقوق بشری نیز اعلام کرده اند که دستگاه های ارتباطی در روسیه برای مناطق و مناطق مختلف کشور وجود خواهد داشت و آنها را معرفی کنید.

رازهای سنتی پشت خطوط جنگ روسیه علیه اوکراین

ملاقات ولادیمیر پوتین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در بیمارستانی در مسکو بستری شد

برای تسهیل این روند، پارلمان روسیه محدودیت های سنی ها برای سربازان قراردادی را حذف کرده است. افراد تا 65 سال هم اکنون می توانند با ارتش روسیه قرارداد ببندند. این در حالی است که محدودیت اهل سنت در این رابطه مربوط به 40 سال پیش بود. البته منافع قراردادهای مذکور نیز مورد توجه افراد است. به عنوان حداقل پرداخت در اکثر این قراردادها، به عنوان مثال، 200000 روبل معادل 3000 یورو (به عنوان درآمد ماهانه) است. این مقیاس با مقدار پولی قابل مقایسه است که فقط با دستمزد شرکت های امنیتی به ویژه شرکت های فعال در شرکت روسی واگنر قابل مقایسه است.

در این چارچوب با توجه به تخصص، رتبه و تجربه پیشنهادات مالی نیز تقویت می شود. پیشنهادی که کیرشتوف قبل از ارائه ارائه کرد عینی است. به طور جداگانه، پوتین به خانواده های سربازان روسی که در جنگ کشته شدند دستور داد بیش از 12 میلیون روبل روسیه، معادل 190000 یورو دریافت کنند.

به گفته برخی ناظران و تحلیلگران، استراتژی در روسیه بسیار موفق بوده است. میخائیل دانیلوف، یک سهامدار روسی، می گوید “گوشت توپ به پایگاه های نظامی روسیه می آید.” دانیلوف آکنون در یک آرایشگاه در نیژنی نووگورود کار می کند و احضاریه های ارسال شده برای او چندان مورد توجه قرار نگرفته است. موضوع این است که برای این کار می توانید تا 40 یورو جریمه داشته باشید.

با تابوت های فلزی به خانه برگردید

دانیلوف می گوید: پایگاه های اصلی نظامی روسیه در شرایط فعلی توسط افرادی پر شده است که می خواهند خیلی سریع به استخر برسند. او از ما می خواهد که از نام واقعی او در گزارش استفاده نکنیم. دانیلوف می گوید که هنوز با تعدادی از همرزمان سابق خود در گروه زرهی که عضو بودند در تماس است. وی گفت: «نیروهای روسی به اوکراین اعزام خواهند شد و سپس با تابوت های فلزی به خانه باز خواهند گشت. وی تاکید کرد که 40 درصد حضور نظامی روسیه در میدان نبرد در تابوت انجام خواهد شد.

در جمهوری باشقورتستان روسیه که در رشته کوه های اورال قرار دارد، ارتش این کشور مبلغ 3800 داوود را به افرادی که جذب خواهند شد پرداخت کرده است. مسئله این است که صدها مرد برای پیوستن به ارتش روسیه تشویق شده اند. این نرخ پرداخت در منطقه ذکر شده بسیار محسوس است. علاوه بر این، ارتش روسیه در تلاش برای مذاکره با افراد برای ترغیب آنها به پیوستن به روسیه است. در این رابطه به ویژه از شهر سن پترزبورگ با عنوان «نیکیتا اوفریف» یاد کرد.

رازهای سنتی پشت خطوط جنگ روسیه علیه اوکراین

نمونه هایی از پوسترهای نصب شده در مکان های عمومی در روسیه می گویند کشور شما به قهرمانان و مدافعان و میهن پرستان جدید نیاز دارد

اوفر می گوید که در آخرین ماه می با یک فرد ناشناس در تماس بوده است. گفته می شود که این مرد با یک پایگاه نظامی روسیه در تماس بوده است. وی گفت: ما به شما خدمت سربازی به نفع روسیه در اوکراین را پیشنهاد می کنیم. اوفرف از شدت تماس شوکه شده و شوکه می شود، اما بعد متوجه می شود که چنین تماس هایی با همه همفکران و در منطقه ای که او زندگی می کند برقرار شده است. Ufferf این مخاطبین را “مخاطبین سرد” می نامد. تماس‌هایی مشابه با تلفن‌هایی که برخی از شرکت‌ها با افراد مختلف برای فروش تلفن‌هایشان با هم دارند.

رازهای سنتی پشت خطوط جنگ روسیه علیه اوکراین

جوانان روسی در یک پایگاه نظامی روسیه در نووسیبیرسک استخدام شدند

نکته عجیب در مورد ارتش روسیه این است که در ابتدای جنگ پوتین قول داد که سربازان تازه آموزش دیده به خط مقدم اعزام نشوند. اما همین چند هفته پیش، این وضعیت تغییر کرد و ما شاهد آخرین آموزش سربازان در میادین جنگ اوکراین بودیم. موضوع هم ضعف روسیه و هم وضعیت نامطلوب آن به عنوان نشانه ای از آمادگی نظامی است. این موضوع بسیار مهمی است، به ویژه برای روسیه و رهبران آن. لازم به ذکر است که آموزش روسی سربازان تازه آموزش دیده که به خط مقدم جنگ اعزام می شوند با فشارهای روحی و روانی قابل توجهی دست و پا را نرم می کند.

رازهای سنتی پشت خطوط جنگ روسیه علیه اوکراین

دفن یک سرباز روسی که در جنگ اوکراین شرکت کرده بود (در یک منطقه روستایی). نقاط مختلف جغرافیای روسیه تقریباً هر روز شاهد این مراسم هستند

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما