lancerbanner

پاسخ مجیدی به برخورد فیزیکی با اسکاچ

[ad_1]

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: در حال مذاکره با تیم ملی ایران برای انتخاب تیم خرید هستیم.

میرشاد مجیدی در کلاس ویژه داوران فوتسال با حضور مدرس فیفا گفت: کلاس خیلی خوبیه قبل از فصل ما همیشه این کلاس ها را در بخش های مختلف فوتبال داریم. صرف نظر از صحبت های خارج از فدراسیون که می گویند کار خسته کننده است، می بینید که کار به شکل عادی انجام می شود.

* من نمی توانم صد میلیون برای یک قاضی بپردازم

وی افزود: ما تیم های مختلف و ارتش های مختلفی داریم. ما کلاس های آموزشی ارائه می دهیم. ما آن را خوش شانسی می نامیم. گالان گفت تیم هایی که در جام جهانی حضور داشتند و حداقل دو داور داشتند تعدادشان کم بود که یکی از آنها ایران بود. او یکی از دو قاضی است. به او گفتم دو داور فوتسال شهر آفاق کم هستند. امیدواریم داوران بیشتری داشته باشیم تا در آینده جام جهانی به ما کمک کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال پاکستان که پس از جنگ به دنبال کسر مالیات پس از 1000 است، گفت: در بحث مسائلی وجود دارد که قبلا نمی توانستید یک صعود یک روزه داشته باشید. خروجی ها و ورودی ها نیز باید باز باشد. من هم معتقدم که دستبند حقیر است اما در شرایط فعلی فدراسیون باید خودمان را تطبیق دهیم. با اعضای هیئت هم صحبت کردم. انشاالله بریم جلو.البته نه با ارقام نجومی، واقعاً در مورد فدراسیون اینطور نیست.

علی خسروی به ویژه پیشنهاد ۲۱ میلیونی برای دامداران ارائه کرد و گفت: «حتی نمی توانم ۱۰۰ میلیون پیشنهاد بدهم! تفاوت زیادی بین توانایی ارائه و توانایی پرداخت وجود دارد. در بار، از این تصادفات برای مربیان و بازیکنان شکایت می شود. خوب است بگوییم. من هم خدا را می خواهم. هیئت مدیره هم نظر دارد که ما واقعاً می توانیم صورتحساب را همانطور که داوران حفظ شده اند پرداخت کنیم، اما باید آن را حفظ کنیم.

* برادرم هم با مجیدی و فکری کار می کرد، من او را توصیه کردم؟

مجیدی با اشاره به تیم ملی فوتسال و بازی اینکاها با آرژانتین و اسپانیا گفت: باید با واقعیت روبرو شویم. ما نباید بگوییم که ما بخشیده شده ایم و در افکارمان نیستیم. هفته قبل، یک جلسه 6 ساعته در آفتاب داشتیم و در مورد مسائل بحث می کردیم. باید برای فینال بازی های آسیایی به کویت اعزام شود. ارتش برنامه را داده است. تیم جوانان را مثل یک تیم فوتسال آماده کرده ایم. تیم زیر 5 سال برای مسابقات کشورهای اسلامی به قونیه ترکیه اعزام شود. بناوان با انتصابات و نیروهای کافی شروع کرده است. ما متوقف نشدیم و چیزی را فراموش نکردیم. با وجود مشکلات مالی و مالی از چیزی غافل نشدیم. مطمئن باشید تیم ملی فوتسال با بهترین خرید جایزه خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اگر پیشنهاد حضور برادران در تیم جوانان مطرح می شد، گفت: در انتخاب مربیان و مددکاران هیچ دخالتی نداریم. کمیته فنی برای این منظور تشکیل شده و تمامی اعضای آن اجازه شهادت ندارند. در فضای مجازی وجود دارند. نمیدونم چیه؟ برادران مجیدی، بیانی و فنونی زاده نباید باشند؟ چون برادر من حق عمل ندارد؟ اما در استقلال با مجیدی، در مسجد سلیمان با فکری یا صبای قم با مرفاوی کار می کنم، توصیه کردم؟ هر مربی یک ایده دارد و راحت با کسی کار می کند. به خدا شهادت می دهم که ما در انتخابات و انتصابات جز آرایی که کمیته فنی داده دخالتی نداشتیم.

* فیلم جذاب من را با اسکاچ پخش کنید تا از خودتان استفاده کنید!

مجیدی با موضوع عنوان تیم ملی: فرخوانی دادیم. چند شرکت حضور داشتند. ما باید توصیه های فدراسیون و حامیان مالی را در نظر بگیریم. میدونی قبلا چه مشکلاتی داشتیم بهتر است در حال حاضر برند خوبی نداشته باشید بلکه لباسی را در اختیار شما قرار دهیم. باید بتوانیم کمترین زمان را داشته باشیم. یعنی لباس در دسترس ماست و بلافاصله می توانیم از آنها استفاده کنیم. فکر می کنم آخر هفته آینده انجام شود. ما با یک نام تجاری خوب داخلی یا خارجی موافق هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست ویژه با اسکاچ و مسائل مطرح شده در حاشیه گفت: هیچ موضوعی در حاشیه وجود ندارد. رئیس فدراسیونی که نمی تواند با سرمربی خود ارتباط برقرار کند، بهتر است اصلاً ارتباط برقرار نکند.

وی با این تیتر به بحث حصر فیزیکی می پردازد: می گویند فدراسیون را به حاشیه می زنند. می شنوم که می گویی صدا و فیلم داریم. خیلی خوشحالم که این فیلم در سایت راه اندازی شده تا ما هم از آن استفاده کنیم! دیدی علی خسروی گفتگوی بسیار احساسی داشت. اگر پشت سر هم بشنوی ادعاست! این شخصیت ها وجود ندارند. وظیفه من دفاع از حقوق فدراسیون و تیم ملی است. من به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شما گوش خواهم داد. این واضح ترین مسئله است.

* اگر مسئولان قوانین را رعایت می کنند، نگاه کنید!

به گفته مجیدی، وزارت ورزش و مسئولان خارج از فدراسیون اعلام کرده اند که مسائل تدارکاتی شهروندان باید هر چه سریعتر حل شود. اگر چشم انداز داشتم حتما انجامش می دادم. اگر قضیه مشروطه باشد.

وی افزود: این پرونده را برای همیشه می بندیم. به هیچ وجه نمی توانیم با تیم های اروپایی و آفریقایی بازی کنیم، زیرا در حال حاضر مسابقات زیادی در حال برگزاری است. فردا این پرونده را می بندیم تا دوباره با آلمان بازی نکنند!

مجیدی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم با دو تیم خوب بازی کنیم باید منتظر پیشنهادات آنها باشیم. آنها باید آنچه را که در زمین و کشور بازی می کنند را بپذیرند. ما تنها نیستیم. در مورد نیز همین درصد وجود دارد. باید ببینیم خواسته های آنها چیست و پس از مذاکره به یک نتیجه واحد خواهیم رسید. هیچ پیشنهادی از کشور برای این بازی در شهریور ماه دریافت نکرده ایم. اما می بینیم که ارتش خیلی خوب است. ما امیدواریم که دو تیم برتر دنیا در حالی که در حال مذاکره هستیم، نتوانند نام من را قبول کنند، آنچه را که در بازی محلی می گوییم قبول کنند.

* فدراسیون 500000 نفری از کجا آمد؟

رئیس فدراسیون فوتبال به ویژه با بیان اینکه ۵۰۰ هزار به الجزایر داده شده است، گفت: این مهارت ها را از کجا می آورید؟ آیا نباید در فضای مجازی جواب همه چیز را بدهیم؟ ما برای کارهای اولیه فدراسیون فوتبال منابع مالی نداریم. افرادی که این حرفه ها را در نظر می گیرند نباید نگران عزت نفس کمی باشند تا ببینند واقعاً چه کاری انجام می شود؟ در هر فرصتی خودم را خزانه دار فدراسیون اعلام می کنم!

مجیدی اسپانسر استقلال و پرسپولیس است اما فدراسیون اسپانسر جام جهانی در آستانه ندارد. همه قراردادها را امضا کرده ایم. در تیم ملی بزرگسالان ما مربی بدون قرارداد وجود ندارد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما