lancerbanner

ترجمه های استقلال ؛ جلسه با صداقت و جاذبه 3 خارجی (زنده) – ورزش سه

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، با معرفی ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال، خیال تیم مدیریتی جدید راحت شد و حالا آبیها به سمت مذاکره برای تمدید قرارداد فعلی و همچنین جذب بازیکنان جدید می رود. بازیکنان

به گزارش استقلال نیوز، این تیم در نظر دارد امروز جلسه ای برای نهایی شدن وضعیت با سعید صادقی مدیر این برنامه ها برگزار کند. بهترین پاسور لیگ کسی است که مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد.

آخرین خبر از این مجری نیز احتمال جذب سه بازیکن خارجی است. ادعای امین منوچهری مربی نونهالان مطرح شده است.

در این بخش آخرین اخبار را در نظر داریم رسمی و شایعات در فضای پارادایم مجازی استقلال جهان به شما گوش می دهیم. با ما بمان

پیکان پنجشنبه 2:

12:05 – رسمی: خانه استقلال برای جاذبه محمد محبی نامه رسمی سانتا کلارا به این سفارت پرتغال ارسال شده است.


12:28 – شایعاتمی گویند آب برای جذب در نظر گرفته شده است مهدی قیدی همچنین اقدام کنید.


12:46 – شایعات: این روزنامه بر اساس خبری است که سردبیران استقلال امروز سعید صدیقی جلسات تا سختی حضور و شناسایی در تیم برگزار می شود.


12:58 – رسمیامین منوچهری سرمربی این تیم مدعی استقلال برای این تیم بوده که قصد دارد سه بازیکن خارجی را برای حضور در لیگ برای مقام دوم و دوم جذب کند.


13:10 – قابل اعتماد: هیئت مذاکره کننده استقلال تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد انجام داده است. محمد دانشگر اولین نفر فردی است که گفتگو را با او آغاز کرده است.


چهارشنبه 1 پیکان:

17:51 – رسمی: مراسم آموزش و پرورش ریکاردو ساپینتو منصوب شد و جانشین او فرهاد مجیدی بود.


سه شنبه 31 ژوئن:

19:00 – رسمیاستقلال رسما اعلام کرد ریکاردو ساپینتو سرمربی بعدی این بار است. او قرار است روز سه شنبه عازم تهران شود.


دوشنبه 30 ژوئن:

11:40 – قابل اعتماد: استقلالی ها از سرمربیگری مدیران این تیم به نام پرتغالی خبر می دهند. ریکاردو ساپینتو آنها به توافق رسیده اند.


یکشنبه 29 ژوئن:

15:45 – رسمی: یکی از مدیران استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اعلام کرد. فردا نام سرمربی جدید اعلام می شود.


13:50 – شایعات: در مورد نمک مالیدن به زخم من صحبت کن – آه! ساپینتو نام سرمربی جدید استقلال است که به زودی اعلام خواهد شد.


11:23 – شایعات: در مورد نمک مالیدن به زخم من صحبت کن – آه! فولاد برای محافظت از قوس مورد نیاز است اما این تیم تاکنون موفق به مذاکره با آبی نشده است.


11:03 – شایعات: اخبار دیشب در فضای مجازی یک توافق اولیه اروپایی با یک رهبر برجسته اروپایی منتشر شده است.


10:53 – شایعات: گفته شده که محسن آذربایجان یکی از آنها بازیکنانی است که درخواست استقلال کرده است.


شنبه 28 خرداد:

11:58 – شایعات: امید حمیدی فر با این حال صنعت نفت فصل گذشته در روزهای اخیر از مذاکرات استقلال حمایت کرد که اتفاق مثبتی بود. شما باید به آن نگاه کنید و دست نهایی را در توافق پیدا کنید.


11:13 – شایعاتگفته می شود مذاکرات برای تعیین سرمربی خارجی از امروز آغاز می شود. سه مربی در انتهای لیست مدیران مستقل قرار دارند و به نظر می رسد تا روز سه شنبه بالاخره مشکل نیمکت آبی مشخص شده است. در صورت عدم توافق با مربیان خارجی، مدیران به اپلیکیشن های ایرانی مراجعه خواهند کرد.


جمعه 27 خرداد:

23:38رسمی: فرشید سمیعی عنوان کرد که گابریل پن استقلالی از اجزای سرمربی نداشت و سرمربی ایتالیایی استقلال نداشت.


ساعت 23:30 رسمی: فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال جدایی رافائل سیلوا را تکذیب کرد او گفت که مذاکرات در حال انجام است.


17:30 – رسمی: زکریا مرادی فصل قبل در ملوان که برای عبور از این تیم سرباز بود به ایفای نقش پرداخت اما در پایان خدمت توانست استقلال خود را پس بگیرد. وی با انتشار بیانیه ای این موضوع را تایید کرد.


14:38 – شایعات: گفته شده که بهار روزانه از تیم سربازان پیشنهاد را کشف کرده است.


14:28 – معتبر: وضعیت سیاوش یزدانی برای فصل آینده هم مشخص نیست. اما ابتدا باید در آزمون دوم برای دکتری دوم حاضر شود و در صورت قبولی، کارنامه مطالعه و بررسی شود. در این صورت یزدانی نیز در این زمینه مشکلی ندارد


اما برای بازگشت مابقی قرارداد به استقلال باید در حضور ملوان ادامه پیدا کند.


13:50 – شایعات: علیرغم اینکه مجیدی تمایلی به جذب بازیکنان ایرانی از استقلال ندارد، اما همچنان همینطور است حضور رافائل سیلوا در استقلال یا در یک تیم اماراتی مشخص نیست. گفته شده که باشگاه امارات متحده عربی یکی از تیم های مشتاق است.


13:46 – معتبر: شنیده ها حاکی از ازدواج فرهاد مجیدی است قرارداد با امیرحسین حسین زاده دروغ است او بود و هیچ یک از ایرانی ها خواهان استقلال از امارات نبودند.


13:40 – رسمی: برنامه مدیریت گابریل پان ارسال ایمیل به سردبیران استقلال، از پایان همکاری طرفین اطلاع رسانی کرده اند. با این حال، آگیره امیدوار است دیدگاه مربی را در مورد مذاکرات جدید تغییر دهد.


13:30 – شایعات: استقلال برای جذب محمدرضا حسینی با سربازان، سربازان صحبت های اولیه ای داشتند اما به این دلیل که این بازی با اصفهانی ها قرارداد بسته شده است در مخالفت با پرونده سربازان، انتقال بسته شد.


13:25 – شایعات: رضاوند و کریم زاده برای تمدید کارخانه های فولاد و نساجی قرارداد دارند اما قاسمی نژاد از گل غار جدا می شود.


13:21 – رسمی: قرارداد وام آرش رضاوند، متین کریم زاده و امین قاسمی نژاد با 3 غرفه فولاد و نساجی و گل خانه به پایان رسید آنها باید به استقلال برگردند.


13:16 – رسمی: انعقاد قرارداد فردین تماس و ماشین شهر این بازیکن با مجموع استقلال برگرد به طور خاص، آینده تصمیم گیری می شود.


13:11 – رسمی: محمدحسین هدف این است که محصول بعدی در استقلال قطع شود چرا مدت قرارداد و پوشش آب مانده است؟ قرارداد مدیران با دنبال دو ساله تمدید شد.


13:07 – معتبر: محمد نژاد مهدی مدافع فصل قبل از مذاکره مثبت سربازان با استقلال است. همچنین می توانید یکی از آبرنگ های فصل بعد را خریداری کنید.


13:00 – شایعات: اولین تماس با تمدید قرارداد جهت اوریا غفوری استقلال حفظ می شود.


12:50 – شایعات: سعید صدیقی بهترین پاسور فصل گذشته لیگ ممکن بود در روزهای آینده مذاکرات جدی برای استقلال انجام خواهد شد انجام شده.


12:35 – معتبر: از تماس های شب گذشته مدیران استقلال با برخی از بازیکنان برای تمدید قرارداد باید مذاکرات انجام شود و طرفین ببینند نتیجه چه می شود.


12:20 – شایعات: گفته می شود در حال حاضر مدیران استقلال دوبی و امارات در حال مذاکره با تعدادی از اتباع خارجی هستند و پیش بینی می شود در اواسط هفته سختی کار کادرفنی آبی خارجی مشخص شود. در صورت توقف مذاکرات، آژاکس قادر خواهد بود نامزدها را ردیابی کند.


12:00 – رسمی: در حال حاضر حضور استقلال در بازار با نقل و انتقالات حرکت می کند جاذبه رسمی سجاد شهباززاده مقدار آن خورده می شود. مهاجم 32 ساله برای سومین بار به پایتخت بازگشت و باید ببیند که در ادامه چه خواهد کرد.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما