lancerbanner

دستورالعمل ها را برای حذف سوخت دنبال کنید

[ad_1]

در رفتن در حالی که انتقادهایی نسبت به حذف کمک های با سوخت هوا مطرح شده است، مسئولان سازمان هواپیمایی کشور این ادعا را رد کرده و می گویند در صورت وقوع چنین اتفاقی، سفر با حمل و نقل هوایی برای رهایی از شر خانوارها بسیار گران تمام می شود. قیمت سوخت، قیمت باله نیز برابر با میزانی است که جمعیت عمومی فعلی قادر به پرداخت هزینه سفر با خطوط هوایی دیگر نیستند.

به گزارش فرارو، رئیس سازمان هواپیمایی کشور درباره موضوع سرقت یارانه سوخت برای سوخت مسافری و مسافری و اختصاص 2 لیتر سوخت به شرکت هواپیمایی که طبق ادعای ایرلاین ها بخشی از آن 5000 میلیارد به شرکت های هواپیمایی پرداخت می شود؟ وی گفت: درصد و عددی که اعلام شده صحیح نیست و می توان تعداد دقیق هواپیماهای فعال و میزان مصرف را محاسبه کرد تا مشخص شود که صددرصد هزینه دولت گرفته شده است. .

محمد محمدی بخش می افزاید: دلایل زیادی وجود دارد که در نهایت سیستم به این نتیجه رسیده است که پشتیبانی هوایی نیروی هوایی قطع نمی شود. جدای از بخش هوانوردی، تأثیر کلیدی بر اقتصاد به عنوان یک کل دارد. دولت‌ها دائماً از تأثیر این موضوع آگاه هستند و ظرفیت اقتصادی دولت بررسی شده و به دلایل مختلف هواپیماهای نوسازی شده با سوخت تومان تصویب شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی که گفته می‌شود فقط بر فراز دانشگاه از حملات هوایی استفاده می‌کند، گفت: زیرا تعادل مسافران در بخش دولتی و بخش خصوصی کاملاً مشخص است.

به گفته محمدی، علیرغم اینکه ادعا می شود از ثروتمندان توسط ثروتمندان در بخش هوایی استفاده می شود، نیروی هوایی جایگزین دولت و کارکنان آن می شود و این یک ذهنیت غلط است که هوانیروز به نفع هوانوردی کار می کند. جامعه.

دستورالعمل ها را برای حذف سوخت حمل و نقل هوایی دنبال کنید  سفر هوایی را تا شکست خطوط هوایی فراموش کنیدبا کمک سوخت، خطوط هوایی در تعطیلات هستند
آرمان بیات کارشناس صنعت هوانوردی به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید با اشاره به اینکه حذف حمل و نقل هوایی اثر جبران عدم رعایت را دارد، بیان می‌کند: اصل کمک برای فاصله بین هزینه پرواز و همچنین قدرت خرید مردم پرداخت می‌شود و به این ترتیب افزایش می‌یابد. این حمایت نیز غیرمستقیم است، زیرا هنوز درک واقعی از صنعت هوانوردی وجود ندارد، به همین دلیل است که برخی از حرفه ها در حال یادگیری هستند.

وی افزود: می توان استنباط کرد که سفر با حریم هوایی یک کالای لوکس است که نباید پشتیبان آن باشد، عنوان معتبری نیست، صنعت هوانوردی از صنایع دیگری حمایت می کند که در صورت تصمیم گیری در راستای آزادسازی رودخانه بسیاری از آن.”

بیات گفت: استفاده از هواپیما فقط مربوط به سفر نیست، بلکه صنعت و گردش داخلی و خارجی کل این لینک مورد بحث است و کسب و کارها نیز تحت تاثیر گرانی و رکود قیمت ها منفی هستند، به همین دلیل موضوع عواقب زیادی دارد

این کارشناس هوانوردی با اشاره به اینکه این تصور که هواپیما تنها وسیله سفر است، عنوان معتبری نیست، افزود: شبکه حمل و نقل هوایی از توزیع عادلانه منابع و امکانات در کشور برخوردار است، اگر در منطقه ای که از تهران دورتر است. اما جاذبه های سرمایه گذاری وجود دارد، حمل و نقل هوایی حذف می شود، سرمایه گذار به این مناطق نمی رود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مصرف سالانه سوخت در صنعت هوانوردی حدود 2 میلیارد لیتر است در حالی که با کمک سوخت اکنون هزینه یک ساعت پرواز یک هواپیمای نازک حدود دو میلیون تومان است، اما اگر ثابت است، هزینه سوخت هوا رایگان است، البته این هزینه بیش از 1 میلیون تومان افزایش می یابد، در حالی که حد 3 تا 4 درصد هزینه مربوط به یک پرواز است و عملاً با این آزادسازی بحران ایجاد می شود. حمل و نقل و هوانوردی.

بیات یادآور شد: در حاشیه این موضوع، افزایش قیمت دلار در واقع شرکت های هواپیمایی را دچار بحران بزرگی می کند، زیرا حجم بازار بسیار کم خواهد بود، زیرا اکثر مردم قادر به انجام این کار نیستند. هزینه‌های چند برابری را بپردازید.» همچنین شلوغی و شلوغی زیادی از سوی خطوط هوایی وجود خواهد داشت، زیرا مسافران در معرض شلوغی و شلوغی زیادی قرار می‌گیرند.

این کارشناس گفت: در کنار سایر شرکت های تعطیلات، کارکنان این شرکت ها و شرکت های وابسته به آنها که در صنعت هوانوردی فعالیت می کنند و خود را نیز بیکار می دانند، این موضوع تبعات عملی زیادی دارد اما مسئولان امر سازمان بین‌المللی مهاجرت (IOM) در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر کرد، این اتهامات را رد کرد و گفت: «ادعاهای مشابه و بی‌اساس درباره اطلاعات روسیه بیش از یک بار مطرح شده است.

Delete Fuel Aircraft را دنبال کنید  سفر هوایی را تا شکست خطوط هوایی فراموش کنیدحذف سوخت تصمیم اشتباهی است
امیر پویان رفیعی شاد رئیس هیئت مدیره به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید با اشاره به اینکه طبق برآوردهای سالانه یارانه 5 هزار تومانی سوخت مربوط به شرکت هواپیمایی است، عنوان شد که گفته می شود فقط پولدارها از هواپیما استفاده می کنند، حرف بی فایده است، بخش های زیادی وجود دارد. جامعه ای که از این سرویس استفاده می کند، این بدان معنا نیست که تنها بخش کوچکی از جامعه به حمل و نقل دسترسی دارند.

وی افزود: به عنوان مثال پرواز فعلی چابهار در بومیان، سیستان و بلوچستان انجام می شود که تجملاتی نیست، در سایر مناطق کشور نیز این موضوع وجود دارد.

رفیعی شاد گفت: افزایش تیراژ در منطقه چابهار نیز مورد توجه است زیرا تجارت با هندوستان چابهار به بندر ترانزیتی تبدیل می‌شود، بنابراین حذف نرخ بلیت هواپیما در قالب کمک‌های غیرمستقیم پیامدهای زیادی به همراه دارد. به همین دلیل است که این طرح دور از چشم طراحان در نظر گرفته می شود.

رئیس هیئت مدیره دفتر سازمان خدمات مسافرتی تهران افزود: ما برای سفر به سراسر دنیا یارانه پرداخت می کنیم و مدام مراقب هستیم، بنابراین توجه جدی به این موضوع حائز اهمیت است اما اکنون با حذف سوخت هوانوردی و آزادسازی آن، اکثریت افراد دیگر نمی توانند با هواپیما سفر کنند و به نگاه جوانان به این موضوع جغرافیایی توجه می کنند، داخلی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولین این حادثه حذف سوخت شرکت هواپیمایی را تکذیب کرده اند، گفت: در هر صورت این امر غیر قابل جبران است و تصمیم گیران باید به مواردی که به آنها اشاره شده توجه داشته باشند. با کمکی که به دیگران می کنید باید تبعیض آمیزتر باشید.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما