lancerbanner

ستاره هایی که ممکن است از پرسپولیس خارج شوند

[ad_1]

فعال ترین تیم پرسپولیس در بازار نقل و انتقال تبستانی ها بود و با توجه قهرمانان لیگ تیترها در بازار تبستانی ها شروع شد لیگ دومی نیست.

یحیی گل محمدی که روز دوشنبه به ساختمان تخت جمشید رفته بود و جلساتی را با مدیران این مدرسه برگزار کرده بود، پس از پایان جلسه، سخنرانی اصلی را ایراد کرد و همچنین با شروع تیترهای موفق در بازار موافقت کرد. گل محمدی نیز نکاتی مبنی بر وقفه در مذاکرات با چند بازیکن داشت.

سرپرست پرسپولیس با توجه به عدم امکان جذب بازیکن این موضوع را مد نظر قرار داد که به گفته میرصاد سه بازیکن گل محمدی را خطاب قرار می دادند. محمد خدابندهلو، سعید صادقی و سجاد شهباززاده.

آیا پیشنهاد ویژه مالی خداترس را از پرسپولیس دور کرد؟

گل محمدی برای تقویت تیمیش در دفاع پست هافبک جذب احمد نورالله شد اما ماندن نورالله در شباب الاهلی باعث شد تا سرمربی نام محمد خدابندهلو را به مدیران هیئت اعلام کند. هافبک جوان فصل گذشته تمام تلاش خود را کرده تا اقدام درخشان در سبزه اصفهانی ها را به خودکفایی برساند و حالا با چند پیشنهاد بزرگ.

خدای نکرده مذاکرات با مدیران پرسپولیس مثبت بود حالا که پیشنهاد مالی ویژه یکی از تیم های صنعتی حاضر در لیگ برتر (گلغر) برای پیوستن به پایتخت هلال احمر کشف شده است.

هافبک 7 ساله ذوب آهن احتمالا در روزهای آینده تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت اما مشخص است که از پرسپولیس فاصله گرفته و شانس حضورش در فرش قرمز کمتر شده است.محمد خدابندهلو تمایلی به بازداشت نداشت. و باید ردیابی می شد.

بهترین پاسور لیگ در پنجره انتخابی تیم جدید!

سعید صادقی یکی از چهره های بازار است. او با گلدسته ای خیره کننده و البته تاثیرگذارترین عنوان فصل، عنوان بهترین پاسور لیگ را از آن خود کرد، اما با گذشت 2 پاسگال و 2 مرغ دریایی، مشتریان روی پول نقد حساب باز کرده و هنوز انتخاب نکرده اند. تیم جدید

صادقی که به تازگی از اردوی ملی برگشته، پیشنهاد استقلال، پرسپولیس، سرباز و فولاد را کشف کرده و هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. ونگر با تجربه ای که دارد پیشنهادهای مالی خود را خودباختگی می بیند و بخشی از گمانه زنی ها این است که چشم انداز پرسپولیس در مسیر جذب سعید صادقی شانس کمتری نسبت به رقابت دارد.

محمدی محمدی، معاون ورزشی پرسپولیس اعلام کرده بود که تیترها با صادقی به توافق نهایی رسیده اند، اما این ادعای محمدی خیلی خیلی زود توسط مدیر برنامه رز ستاره ها تکذیب شد تا مشخص شود آیا تیم جدید سعید سعیدی تا به حال حاضر نشده است یا خیر. هنوز نهایی شده است

یحیی گل محمدی در صورت عدم موفقیت در جذب سعید صادقی احتمالا یک وینگر دیگر را به مدیران مدرسه معرفی خواهد کرد. سرپرست پرسپولیس اما امیدوار است صادقانه به میز مذاکره بازگردد و بتواند طبستانی را برای پیوستن به این تیم جابجا کند.

توصیه استقلال به شهباززاده؟

یحیی گل محمدی همسر اول سجاد شهباز زاده به دلیل تقویت نامه حمله پرسپولیس مقصر شناخته شد. شاهزاده ای که فصل خوبی را در اردو سپری کرد مذاکرات متعددی با مدیران پرسپولیس انجام داد و گمان می رود با امضای قرارداد به تیتر یک تیم اضافه شود اما کشف استقلال از مدیران باعث شد پیوستن شاهزاده به پلیس شورشیان فوتبال ایران با هم جان باختند.

یحیی گل محمدی در صورت ناکامی در جذب شهباززاده و با توجه به بی گناهی عیسی آلاکتیر و جدایی احتمالی شارزود تمیرف و حمید پاکدل، کار سختی برای خط حمله چینچ در لیگ انجام خواهد شد. اگرچه گفته می شود سرپرست پرسپولیس یک مهاجم خارجی را نیز به مدیران سرپرستی معرفی کرده است، اما در حاشیه هجوم داخلی، تیتر یک خریدار خارجی نیز در این نامه زده شده است، اما مطمئنا موفق نمی شود. نظرش عوض شود کادارفانی پرسپولیس به بازار منتقل می شود.

منبع: Football 1

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما