lancerbanner

پور علی گنجی: دلم با پرسپولیس بود و به این تیم آمدم

[ad_1]

مرتضی پورعلی گنجی درباره حضور پرسپولیس در این تیم گفت: خیلی خوشحالم که به ایران برگشتم و به پوشیدن پرسپولیس افتخار می کنم. با تشکر از همه کسانی که در این راه کمک کردند.

وی افزود: مذاکرات برای حضورم در پرسپولیس زیاد طول نکشید چون این کار را با دهلی انجام دادم تا با جام جهانی به پرسپولیس بروم. من هم این افتخار را داشتم که پرسپولیس را پوشش بدهم. خدا را شکر می کنم و بسیار خوشحالم.

مدافع جدید تیم پرسپولیس تصریح کرد: همیشه پرسپولیسی ها را دوست داشتم و امیدوارم آنها لایق محبت من باشند. در چند سال گذشته درباره حضورم در پرسپولیس صحبت می کردم اما با تیم های دیگر قراردادهای بلندمدت بسته ام و این اتفاق نمی افتد. با توجه به شرایط، توانستم به ایران برگردم. تیم های مختلف هم من را دوست داشتند اما به همه آنها گفتم اگر در ایران بازی کنم اولویتم پرسپولیس است.

پورعلی گنجی مجددا با همکاری ویژه با یحیی گل محمدی با عنوان: افتخار می کنم که دانشجو هستم و در تیم نفت بودم. در 7 سالگی خیلی به من خوش گذشت و من را دوباره شروع کردند. تیم ملی را هم به دفاع میانی سپرد. با گل محمدی صحبت کردم و همه چیز خوب پیش رفت. او به من اعتماد داشت و من امیدوار بودم که به من اعتماد کند.

او گفت: من هم هواداران دارم. وقتی بحث به پرسپولیس رسید، بیشتر دلنشین شد. امیدوارم بتوانم در حد توانم به تیم کمک کنم تا شرمنده آنها نباشم. جو پرسپولیس گرامر تمام بازیکنانی است که اینجا دوست دارند. وقتی آمدم در تیم ملی با بازیکنان بازی کردم و با مربیان هم کار کردم. بعد از تصادف خطرناکی که برایمان اتفاق افتاد، افتخار قبولی را داشتم. در زمانی که در تمرینات شرکت می کردم همه از من راضی بودند و من خیلی خوشحال بودم. با تشکر از همه شما مصدومیت من کم نبود و اتفاقی بود که شرایط تمرین با تیم را نداشتم.

گنج گفت: پنج سال قهرمانی مستمر در هر لیگ امکان پذیر نیست. شاید برنده نشدن یک تیم تصادفی بوده است اما به گفته پرسپولیس امسال هم می تواند قهرمان شود. چیزی از ارزش پرسپولیس کم نمی کند و در نگاه مدیریتی می توان تجربه کادرفنی و استعداد کشتی گیران قهرمان را تکرار کرد.

وی در پایان یادآور شد: از هواداران ممنونم و امیدوارم حمایتم کنند تا بتوانم به عنوان یک بازیکن کوچک پرسپولیس خدمت بزرگی به تیم کنم و پرچم این تیم را در آسیا و ایران به اهتزاز درآورم و همیشه این را داشته باشم. پرچم بالا

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما