lancerbanner

اولین کوانتوم کوانتوم هواوی محاسبات را سرعت می بخشد!

[ad_1]

در رفتنهوآوی این هفته رسما از پتنت جدیدی در چین رونمایی کرد. این اختراع مربوط به یک ساعت هوشمندانه، هدفمند و هوشمندانه نیست. بلکه یک محاسبه کوانتومی است. گام انقلابی بعدی از نظر نحوه عملکرد فناوری ما در 5 سال آینده!

طبق گزارشات فرارو، این پتنت شماره گذاری شده است CN114613758A ثبت شده است و هواوی ارائه خود را از این نوع “دستگاه محاسباتی کوانتومی و کلیپینگ” گسترش داده است.

هدف دستگاه کوانتومی جدید هواوی حل مشکلات کنونی تولید تراشه های کوانتومی کوانتومی است. مشکل اصلی تولید این تراشه ها پیچیدگی ساخت و باز شدن این تراشه ها نسبت به تراشه های فعلی حسابداری است. به گفته هواوی، نه تنها مونتاژ این مشتری جدید در آینده آسان تر است، بلکه توانسته است واحدهای بیشتری را با افتتاحیه ها و سهم بازار بیشتری در خود صنعت تولید کند.

در پرونده موجودی، تراشه جدید معماری کوانتوم هواوی به شرح زیر است: “یک تخت، گیره های ساب M، یک ساختار کوپلینگ و یک ساختار سرکوب کننده. ساختار کوپلینگ برای دستیابی به اتصال بین گیره های فرعی M استفاده می شود. ساختار مشتری. N یک عدد مثبت است. M بزرگتر از یک و N بزرگتر یا مساوی یک است.”

گیره های ساب M باعث کاهش فشار تولید در گیره شده و سرعت تولید را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، در صورتی که یک گیره فرعی معیوب باشد، فقط گیره فرعی حذف می شود و کل کلیپ می تواند دوباره ساخته یا دوباره استفاده شود و از ضایعات الکترونیکی تولید شده جلوگیری شود.

هواوی
محاسبات کوانتومی که به عنوان محاسبات نسل بعدی نیز شناخته می شوند، برای افزایش مصرف اینترنت و افزایش سرعت محاسبات طراحی شده اند. به عنوان مثال، یک روز (بیش از یک ماه) تا زمانی که یک ابرکامپیوتر امروزی بتواند عدد P را تا 1.3 تریلیون محاسبه کند تمدید می شود. نسل بعدی کامپیوترهای کوانتومی می توانند 1.3 تریلیون Ps را تنها در 3 روز محاسبه کنند که بسیار سریعتر از سه ماه است. اگرچه هنوز در مراحل اولیه گسترش رای کوانتومی هستیم، اما وعده حسابداری کوانتومی با قابلیت افزایش سرعت اینترنت، تجزیه و تحلیل سریعتر داده های مالی، بهبود رشد کوتاه مدت و بهبود تامین آب موثرتر خواهد بود.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما