lancerbanner

هیئت اسکاتلندی به سمت هیئت مدیره رفت

[ad_1]

خداداد افشاریان درباره انتخاب کلاس های پیش فصل فوتبال و فوتسال بیان کرد: مقرر شده است که از پنجم خردادماه آخرین کلاس مربوط به ناظران و داوران لیگ فوتسال زیر نظر بانوان و آقای پادروگلان باشد. ابتدا کار را با ناظر خانم شروع کردیم و سپس ناظر مرد وارد کلاس می شود. فوتسال در کلاس بعدی برگزار می شود. پس از آن در اولین فرصت جلسه کمیته، داوران تشکیل می شوند و برای اطلاع از فعالیت های لیگ، تمامی کلاس های سازمان را با حضور اساتید ارائه می کنیم.

وی در جلسه روزانه فدراسیون فوتبال از اصولگرایان به ویژه درباره احتمالات مربوط به قضات مانند سامانه ارتباط رادیویی، VAR، پوشش و حقوق به طور ویژه انتقاد کرد. البته اگر به شخصیت ها و متن دقت کنیم متوجه صحت آن می شویم. اما از نظر پرداخت دستمزد مشکلی با سازمان نداریم. از میزان دقیق اطلاعات حقوقی که داوران تا پایان فصل دریافت کرده اند اطلاعی ندارم اما در صورت تقاضا پرداخت می شود. این پرداخت ها با نرخ جدید و افزایش 5 درصدی انجام شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال کمیته قضائی افزود: همه قبول دارند که در کشور ما مشکلاتی وجود دارد اما حق با قضات است. قضات در حال بررسی تمامی صنوف این سیستم آموزشی هستند و تا قبل از شروع فصل جدید در صورت امکان برای اخراج افراد از خارج از کشور به شدت تلاش می کنیم تا تصمیمی که باید تصویب شود، موفقیت آمیز باشد.

افشاریس تصریح کرد: سازمان لیگ و سازمان را مجبور کرده ایم که از سامانه صداوسیما بیاموزند، بنابراین تیم اعلام کند که باید چنین سیستمی را در سالن ورزشی خود داشته باشد. برخی از موسسات این کار را انجام داده اند و موسسات دیگر نیز می خواهند این کار را انجام دهند تا بتوانیم فصل جدید را با سیستم داوری خوب آغاز کنیم.

وی همچنین تصریح کرد که آیا پس از برکناری مهرداد سراجی از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، میرشاد مجیدی فرد جدیدی را برای جایگزینی وی پیشنهاد کرده است یا خیر.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به ویژه از انتخاب تیم ملی در قطر انتقاد کرد و گفت: در این اردو هیچ تصادفی نداریم. بهتر است بهرام رضاییان در قطر، میرشاد مجیدی و روابط بین الملل که از این گونه مسائل مطلع هستند، کنار تیم باشد، اما در صورت انتقاد باید جای فدراسیون فوتبال و میرشاد مجیدی را بگیریم و بعد قضاوت کنیم. فدراسیون فوتبال چیزهای زیادی برای ارائه دارد و در این شرایط سمندی یک تیم ملی و پول زیادی برای نیازهای ارتش دارد. این مسائل کار را سخت کرده است. با این حال مجیدی نمی خواست برای آماده سازی تیم ملی کمتر فنی باشد و با دولت ارتباط برقرار کند. شاید با توجه به رفتار قبلی نتوانیم شرایط را بهتر کنیم، اما باید بگذاریم مجیدی کار را انجام دهد. قطعاً ارزش تصادف بعدی را دارد.

افشاری ها با اشاره به اینکه دولت باید برای حمایت بیشتر از تیم ملی تلاش کند، خاطرنشان کرد: همه بزرگان فوتبال و سیاست روی آماده سازی تیم ملی حساس هستند، اما نباید این واقعیت را دست کم بگیریم، با توجه به اینکه شرایط مالی به خطر افتاده است. تمرکز تیم ملی روی زمان محدودی که جام جهانی نیاز به حمایت بیشتری دارد. بحث نباید به شفاهی محدود شود. رفاقتی که در بدنه کشور وجود دارد باید بیشتر به حل مشکلات فدراسیون فوتبال و به خصوص تیم ملی کمک کند تا اهالی فوتبال و نتایج تیم ملی از جام جهانی لذت ببرند.

وی ادامه داد: من از این تریبون استفاده کرده ام و می خواهم بگویم رفاقت کارساز است و حرف آخر را در سیاست و دولت می زنند تا مردم از عملکرد تیم ملی برای تعارف و غیرت لذت ببرند. -برنامه نويسي.” الان بهترین زمان برای کمک به تیم ملی است تا آینده این تیم را ببینیم و در جام جهانی پشیمان نشویم.

اعضای رئیس فدراسیون فوتبال به ویژه از عملکرد دراگان اسکاچیچ پس از بازی با الجزایر انتقاد کردند و ایده های آنها برای جام جهانی مناسب نیست. دیدار دوستانه با الجزایر بود و در ماه های اخیر مسابقاتی برگزار نکردیم. به همین دلیل ما نمی توانیم با الجزایر بازی کنیم چه برسد به قضاوت اسکاچ. البته در اولین جلسه رئیس هیئت مدیره موضوع وسواس عمومی نسبت به تیم ملی و کادرفنی را مطرح کرد اما بحثی مبنی بر جایگزینی آن با اسکاچ مطرح نشد و کار ادامه خواهد داشت.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما