[ad_1]
دهلی نو: خردهفروش آنلاین Flipkart فروش پایان فصل خود را امروز، 10 ژوئن آغاز میکند. Flipkart EOSS شادی و جشن را برای میلیونها مشتری به همراه نزدیک به 200000 فروشنده به ارمغان میآورد و بیش از 10000 برند گرد هم میآیند تا طیف گستردهای از محصولات را به ارمغان بیاورند. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد محصولات مد، زیبایی و سبک زندگی.
فروش پایان فصل Flipkart 2022 از 10 ژوئن 2022 آغاز می شود و تا 17 ژوئن ادامه خواهد داشت. فروش پایان فصل Flipkart در سال 2022 برای اولین بار شاهد معرفی تجارت زنده 24X7 در برنامه Flipkart خواهد بود که انتخاب گسترده ای را به مشتریان ارائه می دهد. برای تازه کردن کمد لباس خود از بین آنها انتخاب کنند. (همچنین بخوانید: از کودکی فروتن در هند تا مدیریت گوگل، در اینجا همه چیز درباره سفر او است)
مطابق با تقاضای مشتریان، این رویداد طیف گستردهای از سبکها را در لباسهای غیررسمی، لباسهای قومیتی، لباس رسمی و فصلی از جمله کفش، پوشاک مردانه و زنانه، اکسسوریهای مد و مسافرتی و لباسهای کودک گرد هم میآورد. در حالی که این رویداد برای همه فروشندگان و برندها برای شرکت باز است، برخی از برندهای برتر شرکت کننده در این فصل شامل برندهای داخلی D2C مانند Being Human، Ruf & Tuf، Campus، Cultsport، Urbanic، Hershienbox و Mokobara، Fubar، AAdi، Krassa و The Kapas، برندهای پوشاک قومیتی مانند Libas، Biba، MAX، مارکهای پوشاک فعال از جمله نایک، PUMA، آدیداس، HRX، Fastrack. فلیپ کارت گفت: برندهایی از جمله Peter England، Blackberrys، Arrow و Woodland در انتخاب لباس رسمی و آلن سولی، جک و جونز و کروکس در بخش لباس بچهها حضور خواهند داشت. (همچنین بخوانید: قیمت طلا امروز: بررسی قیمت فلز زرد در دهلی، پاتنا، لاکنو، کلکته، کرالا و سایر شهرها)
به منظور ارائه خدمات به مشتریان از متروها و شهرهای نوظهور ردیف 3 و 4، Flipkart مدل Fashion TV را معرفی کرده است، یک ویژگی تجارت زنده 24×7 که فروشندگان و صدها برند و تأثیرگذار را قادر می سازد تا در زمان واقعی با مشتریان تعامل داشته باشند.
[ad_2]