lancerbanner

مجلس نمایندگان: آقای رئیس جمهور! مردم چگونه زندگی می کنند؟

[ad_1]

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه «ملت توان و هزینه زیادی ندارد»، گفت: دولت باید برای تامین معیشت مردم، راهنمایی کند.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به اقدامات دولت در اصلاح نظام، حمایت خود را اعلام کرد: تقریباً از اول انقلاب تا زمان جنگ، نظام دولتی و اقتصادی را در کشور، زیرا هیچ جایگزینی وجود ندارد.» ما صورتحساب افراد مختلف را در حوزه های مختلف پرداخت کرده ایم.

وی افزود: اما با توجه به تحریم ها و سختی ها و کمبود منابع و دستگیری هایی که در کشور صورت گرفته، توانایی دولت در پرداخت کمک ها کند شده است چرا که همچنان در شرایطی هستیم که ارزش پول کشور درآمد به شدت کاهش یافته است.”

وی ادامه داد: ما اینجا دولت را درک می کنیم اما به عنوان نماینده ملت یک سوال خیلی ساده داریم. آیا کمک های موقت حذف می شود؟مردم می توانند به عنوان مثال کالاها را با قیمت فعلی خریداری کنند. اما آیا واردات یک ایرانی با واردات یک کشور همسایه برابری می کند؟ برای درک این موضوع کافی است حداقل دستمزد و هفته کار را با کشورهای همسایه مقایسه کنیم، در حال حاضر قیمت مسکن، اجاره، ماشین و سایر ملزومات زندگی مردم مانند برنج، روغن و شکر با کشورهای پیشرفته برابر است. از دنیا. .

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حرف ما این است که دولت به مردم سبک زندگی داده است، در آن زمان ما از هر نظام اقتصادی و اقتصادی عدالتخواهانه حمایت می کنیم و زندگی فکری وجود دارد.

رحیمی جهان آبادی افزود: قبول داریم که این وضعیت ناشی از تحریم های خصمانه است اما مثلا چه ارتباطی بین این تحریم ها در واردات خودرو، راه سازی، معدن، آتش سوزی و حتی مالکیت خودرو مناسب برای سواری وجود دارد؟

وی یادآور شد: من در آن زمان از حامیان دولت آقای روحانی بودم اما در عین حال تاکید داشتم که ابتدا ساختار پرداختی مشخص شود. بخش عمده ای از مردم به ما مراجعه می کنند که کار، واردات یا خدمات مدنی ندارند اما شامل کمک نمی شوند. ما به مکاتبات پاسخ نمی دهیم. در شرایط فعلی دولت باید درصد کمی از کمک ها را به همه افراد بدهد و میزان کمک ها باید متناسب با هزینه های جاری باشد.

رحیمی تاکید کرد که دولت نمی تواند بدون حذف کمک های مردمی بیاورد. مردم نیاز به کمک مالی دارند. به عنوان یک کشور نفت خیز و گاز خیز، با داشتن خاک بالقوه و مطلوب برای کشاورزی و فرصت های بیشتر برای رشد اقتصادی، نباید شرایط اقتصادی به گونه ای باشد که مردم توان خرید مسکن را نداشته باشند. آقای رئیس جمهور ما دوستان شما هستیم اما سوال اینجاست که ملت چگونه باید با این دخل و خرج زندگی کند؟

او در حمایت از ائتلاف برای دموکراسی ایالات متحده صحبت کرد، اما گفت که حفظ استقلال راه حل نیست، اکثر آنها این را ندارند.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما