lancerbanner

واکنش مدیریت تراکتور به رضایت از خرید

[ad_1]

میر معصوم سهرابی در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی نساجی و تراکتورسازی لیگ حاضر نشد. امروز مستندات و استدلال های خودمان را ارائه کرده ایم و امیدواریم کمیته انضباطی رای عادلانه ای داشته باشد.

وی درباره بی نظمی ها در لیگ برتر این فصل توضیح داد: فداکاری های خصوصی قربانی این مسائل هستند. ممکن است بخشی از دولت و مردم از جیب خود محروم شوند، اما در مواردی مانند حمل و نقل، نظر اوضاع و احوال، بتوانیم هزینه های شخصی را از جیب خود و به حق تراکتور برداریم. کمیته، کمیته انضباطی و غیره. امیدواریم در سال آینده این کاستی ها برطرف شود.

مدیرعامل بازرگانی تراکتورسازی تصریح کرد: اگر بخواهیم بخش خصوصی را به تیمی بودن تشویق کنیم باید در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شود اما متاسفانه در چند سال اخیر چنین اتفاقی رخ نداده است. امیدواریم این نگرش اصلاح شود تا تیم های خصوصی بیشتری بتوانند فوتبال بازی کنند. همین موضوع دلیل توسعه و گسترش فوتبال در کشور خواهد بود.

سهرابی این موضوع را به کمیته استیناف ارجاع داد که آیا تراکتور در پرسپولیس سه شنبه با تراکتور صفر کنار گذاشته شده است یا خیر. در آن رای هم به هواداران ما و نتیجه تراکتور مظلوم شد. دلایل و مستندات در این رای نادیده گرفته شده است.

وی آخرین وضعیت توافق تراکتور طغرل ساغلام برای فصل آینده را تشریح کرد.

وی افزود: توافق بیشتر از توافق قبلی است، در صورت عدم توافق طرفین برای ادامه توافق، الکساندر نوری تراکتور می شود. فصل گذشته یک سال و نیم با ساغلام قرارداد داشتیم و قرارداد نیمه رسمی را اعلام کردیم. امسال هم بر سر مبلغ به توافق رسیده ایم. اما متاسفانه این توافق کمی توسط ساغلام تغییر کرد. مبلغ را قبلا به هیات مدیره داده ایم و تایید کرده ایم. با همین مبلغ باید پیش نویس جدید و شرایط جدید از هیات مدیره بگیریم.

سهرابی افزود: ساغلام جایگزین شرایط شده است به همین دلیل باید شرایط جدید خود را نیز در نظر بگیریم. خودمان را برای شرایط جدید آماده کرده ایم و برای سلام اعزام شده ایم. آنها را هم می خواند و نظر نهایی را می دهد.

وی به طور مشخص در مورد اینکه آیا تراکتورسازی برای پاسخ به پاسخ ساغلام شرط جدیدی گذاشته است، پاسخ داد: ما و هوادارانمان از ساغلام راضی هستیم و از تراکتور هم راضی هستیم. جلسات ما همیشه با روحیه خوب برگزار می شود، زیرا هدف و فکر ما همکاری در یک فضای خوب و مسالمت آمیز است. هیچ یک از طرفین اولتیماتوم و مهلت یکسانی ندارند، اما ساغلام و وکیلیش باید شرایط ما را مطالعه کنند، همانطور که وکیل و تراکتور قانونی باید شرایط اعلام شده توسط طرف مقابل را مطالعه کنند. انشاالله هر دو طرف از این مسائل منتفع شوند.

وی در این خصوص درباره هدف گیری گفت: ترمی تیمی قوی و توانا است. ما هواداران خوبی داریم. داشتن هدف و آرزو تیم خوبی است. ما و هیات مدیره نیز در تلاش هستیم تا در استان آذربایجان شرقی تراکتور داشته باشیم. هیئت مدیره، مدیریت و مالکیت وزارت کشور به دنبال یک تیم خوب است تا منتظر حضور هواداران باشد.

سهرابی درباره موارد مطرح شده در رابطه با علاقه ساغلام به جذب رامین رضاییان و اینکه آیا پیشنهاد رسمی در این زمینه داده است یا خیر؟ هیئت مدیره، کمیته حمل و نقل و نقل و انتقالات ایجاد کرده ایم و کادرفنی هم نظر بازیکنان را اعلام کرده است. ما هنوز جذب او هستیم، اما نمی توانم او را خاص صدا نکنم. انشاالله بتوانیم بهترین بازیکنان بازار را برای جذب بهترین بازیکنان جذب کنیم تا بتوانیم در فصل جدید تیم خوبی داشته باشیم.

علی علیزاده مدیرعامل پایگاه تراکتورسازی به نقل از علی رفسنجان در این پایگاه گفت: با توجه به گران شدن بازیکنان داخلی، فدراسیون باید به جذب بازیکنان خارجی بیشتر به میادین خارجی کمک کند. ما همچنین باید جذب علاقه خارجی به فوتبال شویم. اگر بخواهیم فقط علاقه مندان به بازی را جذب کنیم، پس پتانسیل آن را داریم. البته خوب است که قیمت بازیکنان داخلی با این میزان کاهش پیدا کند. کمیته تخصصی تشکیل شود. در نهایت تصمیم با فوتبالیست هاست.

سهرابی به خصوص اگر در حال حاضر تراکتورسازی درباره بازیکنان و مربیان خارجی باز است، گفت: خوشبختانه همه بازیکنان ما در دادگاه فیفا و CAS جمع و جور هستند و باید همه مسائل در فیفا را به مالک تراکتور بپردازیم. . الان پنجره برای حمل و نقل باز است و به مصطفی دنیزلی هم پول داده ایم.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما