lancerbanner

دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس

[ad_1]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر اعلام خبر بازگشت تراکتورسازی در دیدار نیمه نهایی مقابل پرسپولیس، ورزشگاه را جریمه و محروم کرد. همچنین دو تیم در فصل آینده بدون تماشاگر خواهند بود.

به گزارش فدراسیون فوتبال، با توجه به حکم کمیته انضباطی به ویژه دو تیم تبریز و پرسپولیس تهران تخلف کردند. نماینده فدراسیون و همچنین اظهارات نمایندگان دو دادگاه و آیین نامه دفاعیه به شرح زیر است.

1- به ویژه تخلفات تراکتور تبریز مبنی بر اجسام (معمولاً از بطری های سنگی و آب)، استفاده از لیزر و استفاده از الفاظ تماشاگران منتسب به تماشاگران و همچنین نقض کلی سرعت ورود از طریق. بر اساس مفاد مواد 2 و 3 و 2 لایحه تنظیم مقررات، میزبان موظف و موظف است مسابقات مقدماتی لازم را برای انتخاب ورزشکاران با رعایت قوانین مرجع ارائه دهد. طبق مقررات قانون تماشاگران عمدی یا غیرعمدی یا عدم برگزاری مناسب مسابقات بوده است.

در نتیجه بر عهده مسئولان است که در نیم دقیقه به دلیل نبود امنیت کافی، مسابقه را بعد از 5 دقیقه به پایان برسانند و علاوه بر پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی و نیز مطابق با ماده 2 آیین نامه انضباطی محرومیت از تماشاگران در حضور تماشاگران در دو مسابقه در سالن بدنسازی یک جلسه به مدت یک سال با مسئولیت پذیری و محرومیت محکوم شد و در تاریخ 2/4/8 و با صدور حکم محکوم شد. از این رای، حکم مندرج در حکم مذکور لغو شده و به همین دلیل تماشاگران پیوسته به این محل در مسابقات بعدی در سالن بدنسازی داخلی، تعلیق تعلیق را نقض کرده و اعدام خواهند شد.

1- به ویژه بر خلاف تیم آقای امید عایشه، تیم پرسپولیس به استناد حرکت عمومی مندرج ماده 2 آئین نامه مغایر با ماده 2 قانون اساسی به مدت یک سال محروم و یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

1- خصوصاً بر خلاف آقای سعید، آقای بازیکان به استناد تخلف یک نفر در مقابل یک مسابقه رسمی غیررسمی مستند به ماده 2 تعلیق یکسال و محکوم به محکومیت می باشد.

2- آقایان محمد مسلم پور و حمید پاکدل به اتهام تخلف پرسنل تراکتور و نیروی انتظامی به یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شوند.

همچنین با توجه به سابقه اختلافات مشابه بین دو تیم تماشاگران از جمله موضوع شماره 3 مورخ 2/3/1 این کمیته و به منظور پیش بینی و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه و تخلفات مشابه در رقابت دو تیم جلوتر از تراکتور و پرسپولیس و همچنین مسئولیت دو تیم در رشته خود از نظر سرعت هواداران و خود بازیکنان طبق ماده 2 آیین نامه انضباطی حضور تماشاگران مشمول صدور آیین نامه انضباطی مطابق ماده 2 می باشد.

رای قابل اجرا بوده و کل مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تمدید می باشد.

در عین حال رفتار ورزشی و انسانی آقایان ارتغرالصغرام سرمرابی و مهدی کیانی بازیکن تراکتور و همچنین آقای رامین رضاییان بازیکن پرسپولیس در جهت اقدام به تخلف و ممانعت از تصادف و جستجوی انتخاب بازی می باشد. قابل ستایش است

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما