lancerbanner

چهار عامل نزول و نوسان بورسیه است

[ad_1]

در رفتن بخشی از فعالان بازار معتقدند با توجه به اینکه بازار نیاز به استراحت و اصلاح دارد که از نظر زمانی و مکانی ارزشمند است، اما با توجه به نرخ تورم و تورم فعلی، این اصلاح موقتی بوده و برای بورس در نظر گرفته نمی شود. در عین حال، ذکر این نکته ضروری است که اجماع فعالان در روند صعودی با محوریت تورم امسال و همچنین ارزش دلار و … پیدا کنید.

به گفته فرارو، بورس تحصیلی که همچنان در حال رشد است، نیاز به خودکفایی و طراوت دارد، به ویژه با توجه به مصادف شدن سال 4 و 5 که بورسیه کاهش وحشتناکی را تجربه کرد. دومی می تواند بگوید که پول نقدی که از بازار خارج شده بود، باز می گردد.

بهبود اخیر بورس در این شرایط با توجه به اینکه بازار با آن مواجه است چیز عجیبی نیست زیرا بورس نمی تواند رشد سریع و سریعی داشته باشد چرا که بازار باید از حد مقاومت عبور کند و یک میلیون واحد پیش می رود. دست به دست، تا زمانی که جریان های نقدی جدید با سیاست هایی جایگزین شود که حداقل 1 درصد رشد داشته باشند. تا زمانی که حجم معاملات بورسیه زیاد باشد، جای نظارت کمی وجود دارد.

چهار عامل نزول و نوسان بورسیه استچرا بورسیه ادامه پیدا نکرد؟

فردین آقابزرگی کارشناس بازار سهام به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی بورس دلایل متعددی دارد، گفت: اولین ریسک های سیاسی شرایط فعلی دلایل خروج از بورس را در چند روز اخیر فراهم کرده است.تضاد توافق هسته ای با انتشار اخیر هسته با این واقعیت که مذاکره کنندگان در حال حاضر محتاطانه عمل می کنند، بیشتر می شود.

وی افزود: در سه ماهه دوم فروش اوراق بدهی دولت به مبلغ 5000 میلیارد تومان در هفته بود که در صورت خرید سخت بانک ها، موسسات مالی و سرمایه گذاری و صندوق ها منجر به خروج نقدی از بازار و فقط خرید.» برگ ها هستند.

آقابزرگی گفت: در اخبار متعاقب انتشار اقلام قیمتی از سوی بانک مرکزی نیز روندی منفی در بورس ایجاد کرده است که برخی از سرمایه گذاران جذاب بودند و خروج از بازار سر و صدا به پا کرد.

این کارشناس بازار سهام افزود: در نهایت، عرضه سهامی که مدتی پیش در بورس انجام شده است، برخی از آنها توسط خود سهامداران خریداری شده و برخی از آنها توسط بورس تامین می شود. به اشتراک گذاشته شده بنابراین این عوامل باعث می شوند که بورس هر از چند گاهی دچار نوسان و نوسان شود.

آقابزرگی با تاکید بر اینکه روند نزولی بورسیه ها در مدت زمان کوتاه اما این شرایط پایدار نیست، ادامه داد: شاهد هستیم که در جامعه شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی و قیمت چانه زنی هستیم. بورسیه یک پله بالاتر می رود، خودش جبران می کند و بر این اساس می تواند پیش بینی کند که در نیمه دوم سال کل بورسیه دو میلیون واحد از مرز عبور کند.

این کارشناس بورس خاطرنشان کرد: بر این اساس بورسی که در جامعه وجود دارد رشد می کند و کل بازار رشد می کند و در این بازار بین بورسی سرمایه گذاری بلندمدت و بلندمدت را در نظر خواهیم گرفت. بورسیه ها احتمالاً عاملی است که چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند. آنها سهام خود را با نرخ بهره منفی فروخته اند و به دنبال نرخ های بهره بالاتر هستند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما