lancerbanner

فرار به حساب های زیرزمینی

[ad_1]

محمدحسین دهقان، مدیرعامل بانک مرکزی لهستان، اوایل هفته جاری اعلام کرد: اما چرا این دست از حساب های مشکوک مسدود شده است؟

به گزارش روزنامه اعتماد، پرونده قیام از حساب های بانکی موضوع ماده (1) قانون اجرایی (3) مبارزه تکمیلی با سیاست لهستانی فاش شد که اتهامات اجرایی مربوط به تعیین میزان فعالیت افراد است. ممنوع هستند. به گفته وی، امکان سوء استفاده از خدمات حسابداری و سایر خدمات بانکی ارائه شده به وی محدود به مواردی بوده که در تاریخ 2/3/6 به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. بر اساس این نامه، بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی باید نسبت به تعیین میزان فعالیت افراد منتظر اشتغال واقعی یا افراد غیرفعال در قانون و با توجه به نگرش بانک مرکزی در تعیین اظهارنامه بانک مرکزی اقدام کنند. در مورد فردی فاقد شغل واقعی یا غیرفعال بودن اعتبار یک نهاد معتبر اعتبار تلقی می شود و کشفیات توسط فرد اجباری به مرکز ارسال می شود و دلایل یا مستنداتی که حاکی از این باشد که رونوشت حساب های بانکی ارسال شده توسط شخص بانک در واقع در محل کار غایب است یا شخص از نظر قانونی غیرفعال است.

اما این اقدام بانک مرکزی تا چه اندازه می تواند مفید باشد یا باید از فعالیت های زیرزمینی مدیر تخلف کرد؟

خروج منابع از بانک ها تشدید می شود

مرتضی حوریزه، اقتصاددان و دانشگاه شهید چمران اهواز نظارت بانک مرکزی بر این حساب ها می تواند مبتنی بر فعالیت های مالیاتی مستقیم باشد و اگر قرار باشد حساب ها نظارت شود، مطلوب است. اما غیر از مشکلی که پیش می آید، اگر افرادی که دست بالا دارند از این قیام آگاه باشند و در این موضوع اتفاق نظر نداشته باشند، مسلمانان نیز باید با آن برخورد کنند و این منابع از آن خارج می شود. بانک ها توسط سایر بازارها

این کارشناس اقتصادی در ادامه با «اطمینان» گفت: نگرش مسلمانان که منجر به طغیان به قیمت افراد می شود چندان مورد پسند مردم نیست و ممکن است به ضرر بانکداران تمام شود و افراد مجبور شوند این منابع را به دارایی های دیگر تبدیل کنند. از جمله اشیای قیمتی.” آنها سکه و طلا می سازند.

مدرس دانشگاه شهید چمران افزود: البته این اقدام بانک مرکزی با توجه به کشف اجاره نامه های پاره وقت افراد که در گذشته رایج بوده و افرادی که تمایلی به پرداخت مالیات یا فرار مالیاتی نداشته اند، امکان پذیر است. از حساب افراد فقیر و بی مصرف … سوء استفاده می کنند.

برخوردهای قضایی بین افرادی صورت می گیرد که مرز کثیفی دارند.

اظهارات افق مبنی بر اینکه ممکن است این سختی ها ناشی از خروج سرمایه های دولت و بانک مرکزی از کشور باشد نیز یادآور می شود: بهتر است بانک مرکزی ایران نیز مانند سایر کشورها به صورت تصادفی و تصادفی حساب های مشکوک را باطل کند و سپس آنها را مجازات کنید و با آنها برخورد قضایی کنید، حتی با افرادی که سر و دست آلوده دارند.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در صورتی که از حساب های اجاره نشینان نیز مشخص شود که حقایق ارائه شده مرتبط است، به حساب هایی که بدون دلیل مجبور به پرداخت حساب های اجاره هستند مرتبط می شود و باید نکول صاحبان اصلی این دارایی ها باشد. بررسی شد.”
مدرس دانشگاه شهید چمران در ادامه تصریح کرد: معمولاً مبارزه با مفاسد اقتصادی تنها به یک صورت امکان پذیر نیست و در صورت وجود زمینه های فساد دیگر در بین افرادی که در فعالیت های مفسدانه فعالیت می کنند، طبیعتاً از طریق غیرقانونی دیگر به فعالیت های غیرقانونی خود ادامه می دهند. فعالیت ها به این فعالیت محدود نمی شود، زیرا هنوز زمینه های فساد وجود دارد و تنها راه مقابله با آن گمراه کردن مردم در ملاء عام است.

افق توضیح داد: مبارزه با معلولان در انتهای زنجیره فساد منجر به جایگزینی نور و فساد در کل از درون می شود.

کمبود منابع مالی منجر آخرین دولت در سیاست شده است

وی کمبود منابع مالی دولت را در این زمینه عنوان کرد و گفت: مبارزه با پلیس و مفاسد اقتصادی گام بعدی است چرا که مبارزه با فساد باید ریشه یابی شود و فساد ریشه کن شود. این در حالی است که به گفته دولت، تنها منبع تامین مالی کسری بودجه امروز، بودجه خود است.

این کارشناس اقتصادی در ادامه با اشاره به حذف تبصره تومانی گفت: این اقدام اخیر دولت نیز به دلیل کمبود کسری بودجه بوده که منجر به افزایش شدید قیمت تمام شده دومی شده است.

افق تصریح کرد: متأسفانه عدم آگاهی افرادی که اعلام می کنند صرفاً مایحتاج اولیه را در رابطه با عواقب جدی این اقدام هزینه بر می کند و یا بی توجهی می کند، افراد زیر مجموعه را با مشکل مواجه می کند. متأسفانه اکثر افراد طبقه متوسط ​​زیر خط فقر زندگی می کنند و فقرا نیز فقیرتر می شوند و این غرامت چندان مؤثر نیست. البته ممکن است برای خانواده های جامعه پرداخت مسکن کوتاه مدت باشد، اما به زردچوبه ای که ایجاد می کنند توجه کنید. همان مقدار کمکی که در زمان محمود احمدی نژاد پرداخت شد، علیرغم تورم اخیر کشور، کشور را زیر آب برده و بسیاری از مردم را در فقر فرو برده است.

بر اساس این گزارش؛ دستورالعمل اجرایی بانک مرکزی برای فعالان سطح فعالیت فهرستی از افراد غیرفعال و افراد غیرفعال را از نظر قانونی منتشر کرده است که در ماده 5 مقرر شده است: حداکثر میزان فعالیت در محل انتظار برای مدت یک سال برای افراد شاغل یک میلیارد تومان، یک میلیارد میلیون تومان و مالیات غیرفعال یک میلیون تومان اعلام شد و گفته می شود این طرح شامل افراد تنبل یا بیکار شده و شاغل نیست، خدمت است و به همه افراد داده می شود. فرصت در خروجی از دفتر تعیین شده برای ارائه اسناد و مدارک به ویژه از دفتر تعیین شده.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما