lancerbanner

گل محمدی: عدالت توسط پرسپولیس دستگیر شد

[ad_1]

پرسپولیس روز پنجشنبه (پنجشنبه) در لیگ برتر سیامی را با اختلاف یک گل مقابل فجرسپاسی شکست داد و در رده دوم لیگ قرار گرفت. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از پایان این دیدار اظهار داشت: ما از شنیدن آن متأسفیم. بعید میدونم بتونیم حداقل یه فنجان بنوشیم ولی نمیتونیم و خجالت میکشیم. من با بحث های فنی بیشتر مشکل دارم و فکر می کنم باید بیشتر دنبالش باشم. ما هیچ عواقبی را نمی پذیریم.

وی افزود: در دو فصل اخیر از موقعیت استفاده کرده ام و فکر می کنم با همه سختی ها به سطح خوبی از امتیازات رسیده ایم. فکر می‌کنم به ما خوش گذشت، اما نمی‌توانستیم هزینه کنیم. ما از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم. فکر نمی کنم اگر دادگاه به فوتبال بپردازد ما نمی توانیم برنده شویم. بازی های زیادی را باختیم و علاقه زیادی به بازی ها از دست دادیم. در لیگ بین آن دو امتیاز سه امتیاز اختلاف بود که استقلال را به ما داد. توری در داربی گفت که قضاوت تصمیمات به ضرر ماست و اگر بتوانیم باز هم قهرمان می شویم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: شرایط سخت برای ما از ابتدای فصل بود. قبل از شروع فصل، بازیکنان زیادی را از دست داده ایم. سه مدیر آخر را عوض کرده ایم و ثبات نداشته ایم. امسال قانون برای خارج نشینان تصویب شده اما فقط پرسپولیس را نمی توان اخراج کرد. ما آن دوران طلایی را از دست دادیم. توانستیم دو یا سه بازی کنیم، اما نشد. ما حتی سه چهار ماه است که نمی توانیم از آن استفاده کنیم.

گل محمدی ادامه داد: با نظر هواداران موافقم که از گذشته راضی نیستند. پرسپولیس باید گیر کند. مشکلی که ما با بسته داشتیم غیرطبیعی بود و اگر تیم جای دیگری بود 3 امتیاز نمی گرفت. فصل را با 3 امتیاز به پایان رساندیم و باید تیم را تقویت کنیم.

او درباره قدرت پرسپولیس توضیح داد: این کادر کادری بود که تیم را به فینال آسیا رساند و دو قهرمانی لیگ را به دست آورد. کسانی که نفاق را تداوم می بخشند، عرق نمی کنند و منفعت زیادی در جایگزینی امواج رادیویی دارند. اکثر هواداران ما پرسپولیسی اصیل هستند. احساس می‌کنم می‌توانیم بهتر عمل کنیم و قطعاً برای فصل بعد خجالت نمی‌کشیم. این کادر از صبح تا شب زحمت کشیدند و با همه سختی ها و امکانات زحمت کشیدند. فشار آوردن به کادر ناعادلانه است.

به گفته سرپرست پرسپولیس، نظر مطهری بر این است که منتقدان کادرفنی 3، 5 ساله هستند، حمید یک انسان است. در چند وقت گذشته فشارها روی کادر ما زیاد بود و متأسفانه فشارها نابالغ بود. من فکر می کنم او از این موضوع عصبانی است، اما او دو یا سه سال است که به دنبال آن است. این کادر پسر پرسپولیس است. فضای مجازی بخشی از فرآیند تصمیم گیری است. باید بتوانیم فضای مجازی را کنترل کنیم تا این مشکلات وجود نداشته باشد.

گل محمدی درباره پیگیری فضای مجازی گفت: البته راه های مختلفی برای اطلاع رسانی به علاقه مندان در مورد درخواست دارم که فضای مجازی یکی از آنهاست اما این فضا، فضا ایجاد شده تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. هواداران هم هیجان زده هستند. فکر نمی کنم هواداران مقصر باشند. مسابقه باید مراقب امواج باشد.

گل محمدی درباره جذابیت پوراعلی گنجی و بیرانوند توضیح داد: اجازه بدهید چند روزی وقت بگذارم چون بعد از چند روز بهتر می توانم صحبت کنم. در این فصل خبرهای خوبی داریم. من لیستی ندارم هیچ لیست خروج یا ورود وجود نداشت، اما چند مورد عجیب و غریب وجود داشت که همیشه روی آنتن بودند. همه تیم ها دوست دارند آنها را داشته باشند و با شما صحبت کنند.

و درباره اظهارات رامین رضاییان در برنامه تلویزیونی و گلایه های تیم توضیح داد: یک بازیکن نباید به مسائل فنی مراجعه کند. هیچ تیمی ناخواسته نیست، اما این صحبت ها نباید گزارش شود. البته اگر جای بقیه بازیکنان را بگیرید روی تیمی که دو طرف می جنگد تاثیر می گذارد. خرمن را به سختی پشت سر گذاشتند

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما