lancerbanner

این لیست نهایی تیم ملی – سه رشته ورزشی است

[ad_1]

کد خبر: 1827364 |
12 خرداد 1401 ساعت 11:28 |
17,714 بازدید |

5
دیدگاہ

6 استقلال در حریم هوایی قطر

لیست تیم ملی برای اولین بار آماده سازی اردو در راه جام جهانی دوباره تغییر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در بازگشت به استقلال پنجم به همراه 5 تای آنها آخرین تغییرات در لیست تیم ملی بود اما در آخرین لحظات تست میلاد محمدی مثبت شد تا اینکه قرنطینه شد و تیم را ترک کرد و به تیم ملی پیوست.

این آخرین لیست تیم ملی برای سفر به دوحه بود:

* دربان ها
علیرضا بیرانوند (رویال آنتورپ)، پیام نیازمند (پورتیمونزا)، امیر ابیدزاده (پونفردینا)، سید حسین حسینی (استقلال)

* مدافعان
عارف آقاسی (فولاد)، آرمین سهرابیان (گلغر)، سید مجید حسینی (قیصری پور)، امید نورافکن (سپاهان)، مهدی شری (فولاد)، صدیق محرمی (ادینامو زاگریب)، ابوالفضل جلالی (استقلال)، عارف غلامی (استقلال) صالح حردانی (استقلال)

* هافبک‌ها
احسان حاج صفی (آکا آتن)، سعید عزت الله (ویلا)، امید ابراهیمی (الوکرا)، سروش رفیعی (سپاهان)، احمد نوراللهی (شباب الاهلی)، میلاد سرلک (پرسپولیس)، مهدی حسینی (خانم رفسنجان) مهدی مهدی پور (استقلال)

* وینگرها
مهدی ترابی (پرسپولیس)، سعید صادقی (گلغر)، علیرضا جهانبخش (فاینوارد)، علی قالی زاده (چارلوآ)، امیرحسین حسین زاده (استقلال)

* مهاجمان
مهدی طارمی (پورتو)، سردار آزمون (لورکوزان)، اللهیار صیادمنش (هال سیتی)، علی علیپور (ژیل وینسنتا)

* لیست دعوت شدگان به تیم ملی ماجراجویی عجیب بود و بارها و بارها تغییر می کرد.

* 5 را در ابتدا بازی کنید استقلال او از تیم ملی کنار گذاشته شد و فرزندان حسین کنعانی از تیم ملی کنار رفتند و یک روز بعد تست میلان محمدی هم مثبت شد.

* در عوض 7 چهره جدید به تیم ملی دعوت شدند اما با انتخاب مدیران استقلال، میرشاد مجیدی، حمید استلی و همچنین دراگان اسکاچیچ سرمربی تیم ملی مجوز حضور ملی پوشان را صادر کردند.

* در حال حاضر تیم ملی در اردوی قطر 6 بازیک دارد اما استقلالی است. حسین حسینی، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده و صالح حردانی.

* ابوالفضل جلالی آخرین بازیکن دعوت شده به تیم ملی نیز در انتظار حضور در بالای جدول است. او در محل میلاد محمدی به دنیا آمد.

* چهار مدافع میانی در تیم ملی حضور دارند که هر چهار نفر سابقه استقلال دارند: آقاسی، سهرابیان، حسینی و غلامی.

* مهدی حسینی خانم رفسنجان تنها بازیکنی است که در تیم ملی سابقه نداشته است.

* هر چهار مهاجم اسطوره تیم ملی هستند و اضافه یا حذفی در این خط وجود ندارد اما مهمترین خط مفقود شده در این تیم ملی کریم انصاری است که سال ها در تیم ایران حضور دارد.

* ملی پوشان ایران قصد دارند تا پایان ماه پنجم این ماه در اردو بمانند و در صورت امکان سه بازی دوستانه نیز برگزار کنند.

* با افزایش تعداد دعوت شدگان به اردو، صلاحیت های کمتری از لیست تیم ملی خارج می شود و این لیست یکی از ناقص ترین لیست های تیم ملی محسوب می شود.

* امید ابراهیمی بازیکان تنها ملی پوش باتجربه لیگ ستارگان قطر است که در تیم ملی حضور دارد. در این شرایط است که شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی باید خود را برای حضور در تیم ملی ارتش های بعدی آماده کنند.

* علی علیپور نیز مانند امید ابراهیمی ملی پوشی است که مدتی است به تیم ملی دعوت نشده است، اما با یک فصل خوب در پرتغال، بار دیگر موفق شده جانشین تیم ملی فوتبال ایران شود.

* رقابت شدیدی بین نفرت های ملی پوشان در سراسر این پست وجود خواهد داشت و جالب است بدانید که اردوی ملی از فوتبال ایران جلوتر است.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما