lancerbanner

طرح خانه برای اجاره خانه

[ad_1]

عمران مجلس، رئیس کمیسیون با بیان اینکه متأسفانه قانون دائمی در زمینه اجاره مسکن نداریم، افزود:

به گزارش تسنیم، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون اسلامی عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش اجاره بهای مسکن اظهار داشت: افزایش اجاره بها مسکن در سال 1390 به دلیل افزایش قیمت مسکن در سال 95 آغاز شد.

وی افزود: برای جابجایی مستاجران در آستانه هستیم اما متأسفانه در اجاره نامه اجاره بها قانونی نداریم و مستاجرانی که عموماً از اقشار ضعیف جامعه هستند در این زمان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند زیرا شاهد سالانه است. بیشتر از این افزایش می یابد.» ما در حال اجاره خانه هستیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به طرح دو ماده ای کنترل و اجاره اموال، ادامه داد: کمیسیون تلفیق طرح قیمت اجاره بازار سمندی را تهیه کرده و مرکز پژوهش های مجلس نیز با کمک کمیسیون کارگری عمران طرح مذکور را بررسی خواهد کرد.

رضایی تصریح کرد: در آخرین جلسه کمیسیون عمران این طرح با حضور مسئولان اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موافقان و مخالفان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند که دریافت کردیم و امیدواریم پس از بحث و بررسی و بررسی جزییات پیش نویس، در صورت موافقت مجلس نمایندگان با تبدیل شدن به قانون، گزارش کامل به دادگاه مجلس نمایندگان ارسال خواهد شد.

نماینده جهرم در مجلس با بیان اینکه متاسفانه در بحث اجاره مسکن قانون دائمی نداریم، تاکید کرد: کنترل و اجاره خانه، اجاره ملک مسکونی نیز در نظر گرفته شد و در جلسه گذشته ، کمیسیون فقط الزامات خود را تأیید کرد اقدامات بخشی از تغییر برای ایجاد انگیزه کافی برای مستاجرین برای تملک ملک است، مستاجران نیز توانایی پرداخت اجاره بها را دارند. باید به فکر اجاره دادن واحدهای مسکونی به مستاجران برای اجاره باشیم.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما