lancerbanner

روند کاهشی بورس تا چه زمانی ادامه دارد؟

[ad_1]

در رفتن بورسیه تهران پس از ناکامی در عبور از سد روانی یک میلیون و 400 هزار نفری، اصلاح شده است، اما اصلاحات به نوعی نوسانی است و با توجه به شرایط فعلی نمی توان منتظر ریزش طولانی مدت بورس بود. تبستان هم در ابتدای فصل منتظر رشد بازار بود.

به گزارش فرارو، تحلیلگران بازار معتقدند افزایش قیمت کالاهای مصرفی از ابتدای سال جاری، محرکی برای تداوم بورس خواهد بود، پیش بینی تورم و همچنین معکوس شدن بورس از سایر بازارهای سرمایه، پتانسیل افزایش بازار برای بازار سهام در سال جاری.

البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که این افزایش قیمت سهام نباید مانند سال اول می بود، بلکه با توجه به شرایط موجود در فضای سیاسی و اقتصادی فعلی، بازار به رشد پیوسته و آهسته ادامه خواهد داد. آی تی.

در عین حال انگی که به جامعه موجود وارد می شود باید به میزان 100 درصد جذب برنامه بورسیه شود، تورم بسیار پایین است و دلایل دیگری برای رونق بورس وجود دارد. بورسیه برای ورود مجدد با انکار مواجه خواهد شد.

بورسیه اصلاحی  روند کاهشی بورس تا چه زمانی ادامه دارد؟اصلاح بازار سهام موقتی است
حمیدرضا افشار کارشناس بازار سهام است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر بازار سرمایه دوباره رونق گرفته و زندگی ها احیا شده است، گفت: در اکثر گروه ها و صنایع شاهد ریزش کانال کانال و آغاز یک صعود جدید دو گروه بوده ایم. آنها آنجا بودند و بعد از آن وقت آن بود که بقیه صنعت سهامداران خود را شیرین کنند.

وی افزود: گروه مواد غذایی و کشاورزی از ابتدای سال بازار سرسبزی داشت و گردش نقدینگی گناه بود که اکثر سهام از رشد اخیر بهره مند شدند. این امر به این دلیل است که با افزایش حجم معاملات، افزایش قیمت جهانی نفت و همچنین تورم قابل پیش بینی است که در پنج سال آینده رشد را تجربه خواهد کرد. در چنین شرایطی، شاخص کل بورس تحصیلی به محدوده محدود 1.6 میلیون افزایش یافته است.

افشار با تاکید بر اینکه با توجه به محدودیت منابع موجود در بازار، ذکر این نکته ضروری است که در آمریکا این گونه نیست، این بورسیه پیش بینی شده بود، اما باید توجه داشت که اجماع فعالان همچنان افزایش یابد. توجه به تورم امسال و همچنین افزایش ارزش دلار و … تا پایان سال.

این سهم فعال از بازار با اشاره به اینکه بورسیه باید به رشد خود ادامه دهد، خودکفا و با طراوت است، افزود: با توجه به همزمانی سال های 1 و 2 که سهام افت وحشتناکی را تجربه کرد، پس از این تصادف، سرمایه گذاران بازار سرمایه گذاری بیشتری در بورسیه ها انجام شده است و رشد اخیر بورس منجر به از سرگیری برداشت نقدی از بازار شده است.

افشار یادآور شد: در این شرایط بورس نیز با توجه به رشد اخیری که بازار با آن مواجه بود، بهبود یافته است و از 1.3 میلیون واحد مقاومتی، تنها تعداد انگشت شماری از قطب های جدید نقدینگی حداقل یک درصد رشد را تجربه کرده اند. تا زمانی که حجم معاملات بورسیه زیاد باشد، جای نظارت کمی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت کالاهای اساسی و مصرفی که از ابتدای سال جاری روند صعودی داشته است، باید منتظر افزایش نرخ تورم بود. گشایش ها، می تواند بیشترین رشد بورس را در بین بازارهای سرمایه پیش بینی کند، اما باید توجه داشت که رشد بورس در سال های آینده ادامه خواهد داشت.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما