lancerbanner

راه رفتن به حساب های شخصی سازی پیاز از کسب و کار

[ad_1]

در رفتن رئیس مرکز تنظیم مقررات مالیاتی علاوه بر اعلام تفکیک حساب های تجاری و شخصی از اول خردادماه گفت: در اقدام پ.ن صاحبان حساب های تجاری باید خود را سازمان امور مالیاتی اعلام کنند. در این راستا کلیه حساب های بانکی کشور شخصی فرض می شود و فقط دارندگان حساب های تجاری و تجاری باید به سازمان امور مالیاتی اعلام کنند که این حساب ها مربوط به مشاغل و مشاغل یا فعالیت های اقتصادی است.

به گزارش فرارو، محمد برزگری گفت: این اقدام در راستای اجرای کامل قانون قطعی مغازه و تجهیزات شاکیان در حال اجراست.

رئیس مرکز تنظیم مقررات مالیاتی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تفکیک حساب های تجاری و شخصی اندیشیده شده و تنها بخشی از الزامات و تمهیدات فنی و ساختاری برای آغاز این طرح تا اوایل خرداد باقی مانده است.

راه رفتن به حساب های شخصی سازی پیاز از کسب و کار  کسر مالیات از حساب های بانکی از سه ماهه اولبرای جلوگیری از فرار مالیاتی، حساب های جداگانه مورد نیاز است
سیاوش غیبی، کارشناس مسائل مالی به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به اینکه تفکیک حساب های شخصی از اهمیت تجاری بالایی برخوردار است، گفت: برای اجرای نظام جامع مالیاتی این تفکیک اجتناب ناپذیر است، البته این اجرا دیر است و باید قبل از انجام آن انجام شود. شرکت های مالیاتی، عملیات بانکی، گزارش تراکنش های مالی و همچنین گزارش تراکنش های فصلی از اموال یک شرکت محسوب می شوند.

وی افزود: اما با توجه به اینکه در گزارش، حساب ها تفکیک نشده است، افراد زیادی از این موضوع سوء استفاده می کنند و باعث نادرست بودن تشخیص مالیات می شوند. بر این اساس می توان مالیات مناسب را در زمان مناسب برای انجام سازه های زیربنایی شناسایی کرد، بنابراین برای تحقق این موضوع باید زیرساخت ها را مرحله به مرحله تکمیل کرد، اگر همه جوانب کار باشد عملی می شود. در نظر گرفته شده است.

غیبی پور با اشاره به تفکیک حساب های مشاغل شخصی از چند سال قبل، گفت: طبق قانون مالیات ها هر مبلغی که به حساب های تجاری و اقتصادی افراد وارد شود مشمول مالیات می شود اما اگر پول برود. به حساب‌های شخصی.» مبلغی که فاش نشده و جدی است، باید با این واقعیت ثابت شود که منشأ استخر به منظور کسب درآمد یا تجارت نیست که در این صورت مالیات اعمال نمی‌شود.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل اینکه قوانین مختص حساب های بانکی نیست، افراد برای خرید و فروش حساب و همچنین کارت های بانکی و کارت های اعتباری اقدام می کنند که دردسرهای زیادی در این موارد ایجاد می کند. ، برای جلوگیری از تشدید چنین وضعیتی باید موضوع حسابداری هم از نظر تعیین بار مالیاتی و هم از نظر عملکرد آن مشخص شود.

این کارشناس امور مالیاتی ادامه داد: در حال حاضر با این اقدام کیفیت مالیات بر تعداد مودیان حقیقی و حقوقی و شرکتی افزایش می یابد و در حوزه عدالت مالیاتی نیز عملکرد بهتری خواهد داشت. به عنوان بحث فرار مالیاتی.” یکی از بزرگترین مشکلات نظام اقتصادی ایران منابع محدود آن است. در حال حاضر اقتصاد ایران مالیات نمی پردازد که منجر به کسری بودجه و افزایش فعالیت های تجاری در بازارهای مختلف شده است، اما فقط در صورت شخصی بودن. و حساب‌های تجاری جدا می‌شود و برایشان روشن است که کار تک‌تک‌شان مشخص شده است که سرشان شلوغ‌تر از آن است که مقصران و فراریان مالیاتی را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه نیاز به فعالیت در حوزه حسابداری و همچنین جلوگیری از فرار مالیاتی وجود دارد، نیاز به فعالیت در حوزه حسابداری نیز وجود دارد، تا جایی که مسلم با توجه به اقداماتی که انجام شده است. ، وضعیت مالیات نیز بهبود خواهد یافت که از اهمیت بالایی برخوردار است.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما