lancerbanner

قالیباف برای سومین سال رئیس مجلس شد

[ad_1]

در رفتن محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای سومین سال متوالی به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد.

فریدون عباسی، مرتضی آقاطهرانی و الیاس نادران از دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری، رای «عباسی، آکاتهرانی» و رای نادران «رای» را کسب کردند. رای هم باطل بود.

در جریان انتخابات، علی نکزاد و عبدالرضا مصری نیز به عنوان رئیس جمهور جدید انتخاب شدند.

همچنین سید نظام الدین موسوی، علیرضا سلیمی و محمدرضا دشتی اردکانی به عنوان سه ناظر انتخاب شدند.

هیئت مدیره بر اساس عملکرد انتخاب نمی شود

پیش از این، حسین کنعانی از کارشناسان سیاسی فعال بود به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی گفت: گفته شده است که می توان شیوه انجام کار را تغییر داد اما بسیار دور از ذهن است. فراکسیون ها تلاش می کنند نمایندگان را به بازگشت به هیات رئیسه ترغیب کنند و همانطور که دیدیم با توجه به شرایطی که در دو دوره اخیر در مجلس وجود داشت، همچنان شاهد تغییراتی در ترکیب فعلی کمیسیون عالی خواهیم بود. سال بر اساس لابی هایی که صورت می گیرد درصد تغییر رئیس هیئت مدیره است.

کنعان افزود: برخی از اعضای مجلس نمایندگان نیز در حال تغییر صندلی های رئیس هیئت مدیره هستند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما رفتار قالیباف به عنوان رئیس مجمع نمایندگان را قابل ارزیابی می دانیم که این موضوع صحت ندارد.

کنعانیان ابتدا خاطرنشان کردند که بردگان با توجه به شعارها و اهدافی که نمایندگان مجلس یازدهم در ابتدای دوره یازدهم اعلام کردند، در این زمینه نمره قابل قبولی کسب نکردند و در نتیجه ممکن است توانسته باشند، اقدام کنند. ، از روی خودآگاهی به عنوان انقلابیونی که قادر به انتخاب برای خود نیستند، با شعار اقدام همه جانبه.

این اصولگرای فعال سیاسی تصریح کرد: متأسفانه نمایندگان یازدهم مجلس آنطور که باید و شاید کارهای جدی انجام نمی شود، فعالان می گویند وارد عمل شوند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما