lancerbanner

فولاد را رها نکنیم؟

[ad_1]

جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: به مردم آبادان و خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند تسلیت می گویم. این اتفاق باعث ایجاد ناراحتی در جامعه شد. هر روز صبح که از خواب بیدار می شوم، عادت ندارم هر روز اخبار خوب دریافت کنم و اخبار بد بخوانم. متاسفانه بیشتر آن در استان خوزستان است. مردم شرایط سختی دارند و هوا بسیار گرم است. گرد و غبار از روز گذشته (دوشنبه) شروع شد و شرایط جوی سخت بر تمرین ما حاکم شد. هر بار که باران می بارد، باران می بارد.

وی با بیان اینکه باید به فکر مردم کشور باشیم، تصریح کرد: مردم از زندگی خود بسیار راحت هستند و این اتفاقی نیست. ما باید تمام تلاش خود را برای محافظت از آنها انجام دهیم و مسئولین وظیفه خود را انجام می دهند. اگر سازنده بنا را قضاوت کنیم جان کشته می شود. من واقعا از این تصادف ناراحتم و اگر تصادفی برای هموطنانمان اتفاق بیفتد برای ماست. امیدواریم وقتی بیدار شدیم بیدار شویم. مسئولان باید رفاه، آسایش و امنیت را برای جامعه به ارمغان بیاورند.

سرمربی فولاد در تجلیل از طلایی ها گفت: پادگان حرفه ای سازماندهی شده و سازماندهی خوبی دارد و نتایج به خوبی سازماندهی شده، خوب اجرا شده و به خوبی اجرا می شود. تیمی سرباز محترمی است و در رابطه با همه تماشاگران باید با تمرکز و دقت بیشتری بازی کنیم. رقابت سختی برای دو تیم خواهد بود و تمرکز ما بر روی ارائه بهترین عملکرد با سربازان است. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا در عرض دو هفته بیشترین امتیاز را داشته باشیم.

نام مستعار درباره احتمال لغو دیدار با سربازان خاطرنشان کرد: امروز (دوشنبه) به امید پیروزی در این مسابقه تمرینات هوایی انجام دادیم. بازی باید انجام شود و به امید خدا پرواز سربازان انجام شود. من این شرایط را در ایران و اسپانیا تجربه کرده ام و در این شرایط از تیم بخواهم با اتوبوس یا هر فرم دیگری به شهر میزبان برود. نمی دانیم اتفاقی چه اتفاقی افتاده است، اما آماده ایم و رقابت ادامه دارد. وقت نداریم و برای تیم ملی باید لیگ به موقع تمام شود.

در پاسخ به شایعه جدایی از فولاد در پایان لیگ نوشتم: سایه نیست. اگر مثل سال گذشته اتفاق خاصی رخ نداد، افتخار می کنم که در خدمت فولاد هستم. خوشحالیم که بازی با حضور سربازان در حضور تماشاگران در حال انجام است و در همین زمینه نیروی دریایی یک تیم به آن اضافه کرده است. متاسفانه در این چند وقت اخیر هوادار نداشتیم و با ورزشگاه دوست بودیم تا بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا بازی را خوب نشان دهیم و نتیجه را ببینیم.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما