lancerbanner

ابهام کمک های دولتی جدید

[ad_1]

در رفتن در حالی که پرداخت 5000 تا 5000 تومانی به طور کلی این تصور را ایجاد می کرد که با این اغراق مبلغ کمک ها با هدف حذف ارزش 2 تومانی افزایش می یابد، لازم به ذکر است که این پرداخت ها تنها در دو صورت انجام می شود. با توجه به عدم پرداخت 1.2 تومان و سایر کمک ها، بلافاصله پس از پیاده سازی سامانه کالابرگ الکترونیک، ارزان ترین سبد چمدانی به مردم و سایر کمک های نقدی تحت هر عنوان و با هر مبلغی تعلق نمی گیرد. گزارش شود.

به گزارش فرارو، سرپرست وزارت امور بازرگانی در ارتباط با این بیانیه، تهیه کالا برای جبران افزایش قیمت ها را شامل الزام اولیه ایجاد لوازم الکترونیکی، تامین، آسایش و رفاه دانست. بنابر این، دقت و اهتمام لازم بود، مقرر شد این کار بلافاصله انجام نشود و در ابتدا به صورت نقدی و سپس به صورت بسکتبال انجام شود.

محمدصادق المفتاح با بیان اینکه در مورد هرم کالابرگ و اینکه چرا این اقدام از ابتدا صورت نگرفت ابهاماتی وجود دارد، افزود: حتما از زیرساخت های موجود مانند مقوا استفاده کنید.

وی درباره امکان فروش یا بازخرید این کمک یا امکان تخصیص کل مبلغ کمک بلاعوض برای خرید یک کالای اساسی مانند نفت، توضیح داد: طبیعتاً مانند گذشته این شرایط شکل خواهد گرفت، هرچند ما موافق نیستیم. این با توجه به تعیین مقدار کالا (مقدار گوشت و مرغی که به صورت کله تحویل داده می شود) بر اساس استانداردهای بهداشتی و تغذیه ای است، اما از آنجایی که صاحب کاروان و خریدار توافق می کنند. ، ما در این معاملات کوچک دخالت نخواهیم کرد.

کمک 2 هزار تومانی فقط در دو شیفت پرداخت می شود.  سبد تعویض شده استپرداخت نقدی بهتر است یا سبد کالا؟
مسعود کارشناس مسائل اقتصادی است به زودی با شما صحبت کنید و مطالب خوب را ادامه دهید وی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر اختصاص کمک های نقدی به جای کمک نقدی به منظور جبران آثار ترجیحی، گفت: قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنید که در صورت تصمیم گیری، تمام وجوه نقد یا کالا موضوع باید شامل همه افراد جامعه فقط از نظر درآمد باشد، زیرا این منابع مربوط به همه مردم است و همانطور که در زمان جنگ به همه واحدهای جامعه کوپن داده می شد. در زمان حال نیز باید این کار انجام شود.

وی افزود: اما دولت قصد دارد در قالب سامانه کوپنی به مردم کمک های نقدی بدهد که التهاب بسیار شدید است.

خردمند گفت: به عبارت دیگر در مورد کمک های غیرنقدی نرخ تورم بسیار پایین است و در موارد دیگر نرخ تولید در کشور رو به افزایش است، مردم خواهان یک راه اندازی و وضعیت بازار هستند. و قیمت ها یکسان خواهد بود، اگرچه جزئیات کالابرگ الکترونیک هنوز مشخص نیست.

این کارشناس اقتصادی افزود: با توجه به آزمایشاتی که در گذشته انجام شده، بهتر است دولت به مردم کوپن بدهد زیرا ممکن است برخی افراد در صورت نیاز فیزیکی نیاز به دست زدن به کالاهای فیزیکی داشته باشند. به عنوان مثال، به صلاحدید مردم است و فرد از میزان Benrein در کارت و ذخیره سازی راحت است، اما در مورد کوپن های الکترونیکی، چنین موضوعاتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین باید جزییات این طرح مشخص شود و دولت وارد فاز اجرایی شود و نخواهیم توانست زندگی همیشگی مردم را تامین کنیم چرا که امکانات محدود است و شرایط انجام این کار برای مدت طولانی در دسترس نیست.

این دانشمند خاطرنشان کرد: بنابراین دولت باید در جهت افزایش سطح توسعه اقتصادی گام بردارد تا بتوانند بدون هیچ مشکلی، بدون هیچ کمکی به زندگی خود ادامه دهند، راه دیگری وجود ندارد، بنابراین دولت باید بتواند خانوارها را بیاورد. به صورت پایدار و واقعی که تنها با افزایش تولید، اشتغال و توانمندسازی خانوارها محقق می شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه دولت مجبور نیست برای حق و تکلیف بجنگد، اگر اشتغال تولید شود، نرخ بیکاری کاهش می یابد و افراد بیشتری می توانند کار کنند، اما می توانند خانواده خود را بیاورند. در اعضای خانواده تمایل به کار دارند و مصرف کننده کمتر است، این کار باید در برنامه انجام شود و شرایط کاری آن فراهم شود، زیرا با تخصیص کالا، زندگی مردم با تغییر و بهبود مواجه نمی شود.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما